Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Podróże z Albertem | pokaz filmu interaktywnego dla dzieci
Wydarzenia specjalne
Filmowe popołudnie dla dzieci: Zabawy Bolka i Lolka
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
Rodzina w kinie: Szkoła magicznych zwierząt. Tajemnica szkolnego podwórka [obowiązują zapisy na warsztaty]
RODZINA W KINIE
Rodzina w kinie: Cudowny chłopak. Biały ptak
RODZINA W KINIE
PRZEDPREMIERA: Perfect Days
2024. ROK Z KINEM AZJI
JachtFilm 2024. KARNET
JachtFilm
JachtFilm 2024. Dzień 1 – 6.04
JachtFilm
JachtFilm 2024. Dzień 2 – 7.04
JachtFilm
Perichola [J. Offenbach] retransmisja operetki | sezon 2023-24
Opera/Operetka/Balet/Koncert w kinie | sezon 2023-24
Rodzina w kinie: Kicia kocia w przedszkolu
RODZINA W KINIE
Zaćmienie
L'eclisse
10 czerwca 1961. Na przedmieściach Rzymu, tłumaczka Vittoria, zrywa ze swoim kochankiem Riccardo. Po tym rozstaniu udaje się na giełdę, gdzie spotyka się z matką. Kobieta spędza tam większość czasu, zaaferowana powiększeniem swojego kapitału. Vittoria gubi się w tłumie i prosi o pomoc Piero - maklera giełdowego. Mężczyzna próbuje nawiązać z Vittorią bliższą znajomość. Ich pierwsze spotkania są pełne beztroskiej wesołości i całkowitej naturalności. Po paru dniach zostają kochankami. Niemniej ich szczere uczucie po chwili zmienia się w żartobliwą zabawę w miłość, dla obojga staje się jasne, że choć nic nie każe im zrywać, to nic także nie każe im tego związku kontynuować.
SEANS W RAMACH CYKLU BERGMAN/ANTONIONI - KINO MISTRZÓW
Dziesięć lat temu zakończyła się pewna epoka w historii kina. W tym samym dniu (!) 30 lipca 2007 roku otrzymaliśmy wiadomość o śmierci Ingmara Bergmana i Michelangelo Antonioniego.
Jest coś symbolicznego w fakcie, że w tej samej chwili żegnaliśmy dwóch twórców, którzy wywarli tak olbrzymi wpływ na nowoczesne kino. To oni swym własnym językiem – w pełni autorskim, niepowtarzalnym i nie do podrobienia przez innych reżyserów, opisywali otaczającą nas rzeczywistość, a przede wszystkim współczesnego człowieka z jego problemami, zagubieniem i buntem.
Przez cztery wrześniowe dni przypominamy ich wybitne dzieła. Filmy, które usadowiły ich na piedestale światowego kina i które - nagradzane i podziwiane - zmieniały oblicze kinematografii, ale i nas samych - kinowych widzów.