Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Gladiator II
Gladiator II
Gladiator II
Anora
Anora
Ars Cameralis: Ich noce
Ars Cameralis: Naga prawda
Ars Cameralis: Filadelfijska opowieść
PRZEDPREMIERA: Konklawe
Megalopolis
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Kraina tajemnic
Rodzina w kinie: Laputa – podniebny zamek
Dahomej
JOHN WICK 10th Anniversary
Laputa – podniebny zamek
Dahomej
Megalopolis
Megalopolis
KF AMBASADA: Siedmiu samurajów
JOHN WICK 10th Anniversary
Megalopolis
PRZEDPREMIERA: Konklawe
Rok z kinem Azji: Oldboy
PO ZACHODZIE SŁOŃCA: Megalopolis
Tosca – retransmisja z Opery Wrocławskiej [2024] [G. Puccini] opera | sezon 2024-25
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Las wyciszy nas
Rodzina w kinie: Szkarłatny pilot
Złote Gody: Ziemia obiecana
Rok z kinem Azji: Godzilla
Pora dla seniora: Konklawe
Maryja. Matka ludzkości
MODOWY KLUB FILMOWY: Gilda
Złote gody: Teksańska masakra piłą mechaniczną
Gladiator II
PRZEDPREMIERA: Simona Kossak
Jezioro łabędzie [P. Czajkowski] balet | sezon 2024-25
Gladiator II
Gladiator II
Złote Gody: Emmanuelle
PRZEDPREMIERA: Simona Kossak
Rok z kinem Azji: Wschód księżyca
Lekcje filmowe: Moonage Daydream
Anora
SKOCZ DO KINA – Festiwal filmów rowerowych
Anora
Anora
Andrea Bocelli. Wielki jubileusz 30-lecia występów | retransmisja koncertu [sezon 2024-25]
Złote gody: Rozmowa
Rok z kinem Azji: Żegnaj moja konkubino
Najlepsze z najgorszych: Wiklinowy koszyk
Pokaz specjalny: Minghun
Lekcje filmowe: Buntownik bez powodu
Rok z kinem Azji: Zarządca Sansho
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Wyspa Psów
Isle of Dogs
Na Kino lato obowiązuję vouchery na 3 seanse w cenie 36 złotych. W każdej chwili można nabyć w kasie kina voucher obowiązujący na 3 dowolnie wybrane tytuły w cyklu Kino Lato w kwocie 36 zł. Z jego pomocą filmy w letnim cyklu powtórkowym można oglądać za 12 złotych.
Historia Atari Kobayashi, 12-letniego podopiecznego skorumpowanego burmistrza Kobayashi. Kiedy na mocy rozporządzenia wszystkie domowe psy z miasta Megasaki zostają zesłane na wielkie wysypisko śmieci, Atari wyrusza samotnie miniaturowym turbośmigłowcem na Wyspę psów, by odnaleźć swojego ukochanego psa Ciapka. Tam, z pomocą watahy nowych, czworonogich przyjaciół, rozpoczyna epicką podróż, która zadecyduje o losach i przyszłości całej Prefektury.
Dziewiąty film fabularny reżysera/scenarzysty Wesa Andersona i jego drugi film z gatunku animacji poklatkowej, to niesamowita przygoda, której akcja toczy się w Japonii, gdzie w niedalekiej przyszłości trwa psi kryzys i apogeum anty-czworonożnej histerii. To właśnie tutaj, na dryfującym, utopijnym śmietnisku znanym po prostu jako Wyspa śmieci, wataha zadziornych, wyrzuconych z miasta psów, które połączyły siły, żeby przetrwać, dokonuje niezwykłego odkrycia: są świadkami awaryjnego lądowania chłopca-pilota, z którym wyruszą w podróż życia. Będzie to podróż, w której nie zabraknie humoru, przygód i przyjaźni, a jednocześnie wyprawa, pokazująca spektakularną skalę i piękno japońskiego kina, szlachetną lojalność psich towarzyszy, pełen nadziei heroizm małych, lekceważonych bohaterów, a także niezgodę na brak tolerancji, przede wszystkim zaś nierozerwalną więź, łączącą chłopca i psa, będącą katalizatorem wielu niesamowitych zdarzeń.
Wszystko zaczęło się od nietypowej, lecz obiecującej mieszanki fascynacji, którą Anderson dzielił z partnerami tego projektu, Romanem Coppolą, Jasonem Schwartzmanem i Kunichi Nomura: psami, przyszłością, wysypiskami śmieci, dziecięcymi przygodami i japońskim kinem. „Myśleliśmy o czymś, co miałoby futurystyczny charakter. Chcieliśmy mieć watahę psów alfa, w której każdy jest przewodnikiem. I chcieliśmy, żeby mieszkały w krainie śmieci”, mówi Anderson. „Japońska scenografia w całości wzięła się z japońskiego kina. Uwielbiamy Japonię i zależało nam, żeby WYSPA PSÓW była wyraźnie inspirowana japońskim kinem, więc skończyło się na tym, że połączyliśmy w jedno film o psach i film japoński”.