Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
W pokoju obok
Crossing
Agent szczęścia
Crossing
Mój sąsiad Totoro (dubbing)
Agent szczęścia
Pod skórą
Crossing
Rodzina w kinie: Wielka przygoda Niny
Here. Poza czasem
Sztuka pięknego życia
PRZEDPREMIERA: Flow
Mój sąsiad Totoro (dubbing)
Agent szczęścia
Crossing
W pokoju obok
Crossing
Agent szczęścia
Crossing
Agent szczęścia
W pokoju obok
Sztuka pięknego życia
Agent szczęścia
Crossing
Rodzina w kinie: Smok Diplodok
Rodzina w kinie: Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka + warsztaty
Rodzina w kinie: Solan i Ludwik – Misja Księżyc + warsztaty
Here. Poza czasem
Sztuka pięknego życia
W pokoju obok
Here. Poza czasem
Sztuka pięknego życia
W pokoju obok
PRZEDPREMIERA: Babygirl
Filmowe popołudnie dla dzieci: Czary-mary
W pokoju obok
PRZEDPREMIERA: The Brutalist
Sztuka pięknego życia
Here. Poza czasem
W pokoju obok
Here. Poza czasem
Sztuka pięknego życia
W pokoju obok
Here. Poza czasem
PRZEDPREMIERA: Kiedy nadchodzi jesień
Sztuka pięknego życia
W pokoju obok
To nie mój film + prelekcja
Agent szczęścia
Nienawiść
PRZEDPREMIERA: The Brutalist
Nienawiść
Filmowe popołudnie dla dzieci: Sportowe życie
Nienawiść
PRZEDPREMIERA: Dziewczyna z Igłą
Lekcje filmowe: Obcy. Ósmy pasażer Nostromo (wersja reżyserska)
PORA DLA SENIORA: Moje ulubione ciasto
Filmowe powtórki do matury: 1984
Rok z kinem Azji: Tetsuo: Człowiek z żelaza
Filmowe popołudnie dla dzieci: Magiczne krainy + Hobbit po śląsku dla dzieci
Najlepsze z najgorszych: ROBOT MONSTER
PRZEDPREMIERA: Maria Callas
Filmowe popołudnie dla dzieci: Urodziny kina
KF AMBASADA: Omen
PORA DLA SENIORA: Kiedy nadchodzi jesień
Filmowe powtórki do matury: Niepewność. Zakochany Mickiewicz
Lekcje filmowe: Obcy – decydujące starcie (WERSJA REŻYSERSKA)
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Wyspa Psów
Isle of Dogs
Na Kino lato obowiązuję vouchery na 3 seanse w cenie 36 złotych. W każdej chwili można nabyć w kasie kina voucher obowiązujący na 3 dowolnie wybrane tytuły w cyklu Kino Lato w kwocie 36 zł. Z jego pomocą filmy w letnim cyklu powtórkowym można oglądać za 12 złotych.
Historia Atari Kobayashi, 12-letniego podopiecznego skorumpowanego burmistrza Kobayashi. Kiedy na mocy rozporządzenia wszystkie domowe psy z miasta Megasaki zostają zesłane na wielkie wysypisko śmieci, Atari wyrusza samotnie miniaturowym turbośmigłowcem na Wyspę psów, by odnaleźć swojego ukochanego psa Ciapka. Tam, z pomocą watahy nowych, czworonogich przyjaciół, rozpoczyna epicką podróż, która zadecyduje o losach i przyszłości całej Prefektury.
Dziewiąty film fabularny reżysera/scenarzysty Wesa Andersona i jego drugi film z gatunku animacji poklatkowej, to niesamowita przygoda, której akcja toczy się w Japonii, gdzie w niedalekiej przyszłości trwa psi kryzys i apogeum anty-czworonożnej histerii. To właśnie tutaj, na dryfującym, utopijnym śmietnisku znanym po prostu jako Wyspa śmieci, wataha zadziornych, wyrzuconych z miasta psów, które połączyły siły, żeby przetrwać, dokonuje niezwykłego odkrycia: są świadkami awaryjnego lądowania chłopca-pilota, z którym wyruszą w podróż życia. Będzie to podróż, w której nie zabraknie humoru, przygód i przyjaźni, a jednocześnie wyprawa, pokazująca spektakularną skalę i piękno japońskiego kina, szlachetną lojalność psich towarzyszy, pełen nadziei heroizm małych, lekceważonych bohaterów, a także niezgodę na brak tolerancji, przede wszystkim zaś nierozerwalną więź, łączącą chłopca i psa, będącą katalizatorem wielu niesamowitych zdarzeń.
Wszystko zaczęło się od nietypowej, lecz obiecującej mieszanki fascynacji, którą Anderson dzielił z partnerami tego projektu, Romanem Coppolą, Jasonem Schwartzmanem i Kunichi Nomura: psami, przyszłością, wysypiskami śmieci, dziecięcymi przygodami i japońskim kinem. „Myśleliśmy o czymś, co miałoby futurystyczny charakter. Chcieliśmy mieć watahę psów alfa, w której każdy jest przewodnikiem. I chcieliśmy, żeby mieszkały w krainie śmieci”, mówi Anderson. „Japońska scenografia w całości wzięła się z japońskiego kina. Uwielbiamy Japonię i zależało nam, żeby WYSPA PSÓW była wyraźnie inspirowana japońskim kinem, więc skończyło się na tym, że połączyliśmy w jedno film o psach i film japoński”.