Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Przepiękne!
Mickey 17
Basia. Radzę sobie!
Oskar, Patka i Złoto Bałtyku
Nasienie świętej figi
Bogini Partenope. Premiera z prelekcją
Przepiękne!
Filmowe popołudnie dla dzieci: wiosna, ach to ty!
Rodzina w kinie: Yuku i magiczny kwiat + warsztaty
Bogini Partenope
Jutro o świcie
Flow
Przepiękne!
Konklawe
Siedem
Jaremczuk. Niezrównany świat piękna
Jutro o świcie
Flow
Nasienie świętej figi
Jutro o świcie
Flow
Nasienie świętej figi
Nasienie świętej figi
Mickey 17
Jutro o świcie
Przygody błękitnego rycerzyka
Rodzina w kinie: Porwanie w Tiutiurlistanie
Basia. Radzę sobie!
Rodzina w kinie: Oskar, Patka i Złoto Bałtyku
Ruchomy Zamek Hauru (dub) + prelekcja
Oskar, Patka i Złoto Bałtyku
Przedpremiera: Dalajlama. Przez mądrość do szczęścia
Bogini Partenope
Mickey 17
Jutro o świcie
Mickey 17
PRZEDPREMIERA: Apetyt na więcej. La Cocina
Nasienie świętej figi
Bogini Partenope
„Mickey 17”. Sklonowana premiera.
Jutro o świcie
Przepiękne!
Bogini Partenope
Mickey 17
Bogini Partenope
Mickey 17
Przepiękne!
Przepiękne!
Bogini Partenope
Rok z kinem Azji: Płomienie + wstęp o twórczośći H. Murakamiego
„Amelia” na pierwszy dzień wiosny
Filmowe popołudnie dla dzieci: Wielka Podróż Bolka i Lolka cz. 1
KF AMBASADA: Gorączka
PORA DLA SENIORA: Przepiękne!
Serce Ojca. Cuda Świętego Józefa
Nosferatu – symfonia grozy. Pokaz specjalny.
Byliśmy rekrutami
Pokaz specjalny: Piękna złośnica
Filmowe popołudnie dla dzieci: Wielka Podróż Bolka i Lolka cz. 2
Carmen [sezon 2025]
Rok z kinem Azji: Służąca
Bądźmy poważni na serio [sezon 2025]
Byliśmy rekrutami
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
Lekcje filmowe: Lokator
PORA DLA SENIORA: Ostatni przystanek. Podróż życia
POKAZ SPECJALNY: Exhuma (Ekshumacja)
Filmowe powtórki do matury: Wesele
Najlepsze z najgorszych: Fateful Findings
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
Opera!
KF AMBASADA: Dobry, zły i brzydki
Rok z kinem Azji: Podejrzana
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
THE BEATLES (A Hard Day’s Night. Noc po ciężkim dniu)
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
Lekcje filmowe: Fargo
Vanya [sezon 2025]
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
KF AMBASADA: Taksówkarz
Terminator 2. Dzień sądu PO ŚLĄSKU
Terminator 2. Dzień sądu PO ŚLĄSKU
Jezioro łabędzie [P. Czajkowski] balet | sezon 2024-25
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
Lekcje filmowe: Człowiek z blizną
Dr Strangelove [sezon2025]
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Utoya 22 lipca
Utøya 22. juli

Prezentowane w Konkursie Głównym 68. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie, nowe dzieło Erika Poppe, autora głośnych filmów „Hawaje, Oslo” i „Zniknięcie”.
Spotykamy się z 18-letnią Kają na 12 minut przed pierwszym wystrzałem na wyspie Utøya, 22 lipca 2011 roku, słonecznego dnia, który potem zapisze się w historii jako najgorszy w historii współczesnej Norwegii. Uczestnicy letniego obozu już wiedzą o bombie zdetonowanej przez Andersa Behringa Breivika w centrum Oslo. Ale czy to możliwe, by prawicowy ekstremista był teraz na wyspie?
Kilka godzin po zamachu w Oslo szaleniec otworzył ogień do obozowiczów, zabijając 69 osób i raniąc ponad 100. Film otwierają dokumentalne ujęcia eksplozji, po których następuje próba odtworzenia doświadczeń ofiar drugiego zamachu. Scenariusz powstał na bazie prawdziwych zeznań ocalałych.
Reżyser podąża kamerą za Kają, inscenizując feralne kilkadziesiąt minut walki o życie. „Nigdy tego nie zrozumiesz”, mówi bohaterka do telefonu, który pojawia się w kadrze dopiero później. Przede wszystkim bowiem swoje słowa Kaja kieruje do nas, widzów...
Prasa o filmie:
Film doskonale działa jako trzymający w napięciu do samego końca horror, bo inaczej tego wydarzenia nazwać nie można. Radek Folta, Film jak sen
Film zachwycający swoją kompozycją i pomysłem pozwalającym na wejście do przedstawionego świata. I choć napięcie staje się niezwykle realne, po seansie możemy odetchnąć z ulgą, że to wszystko nareszcie się skończyło. Małgorzata Czop, Movieway
Reżyser niezwykle umiejętnie operuje napięciem w swoim filmie. Zapis wydarzeń, mimo chaosu, wydaje się nieprzypadkowy i dobrze poprowadzony, potęgując napięcie z każdą sceną. Michał Kaczoń, Film
Reżysera interesuje przede wszystkim chwytanie czystej grozy, pokazywanie, jak bohaterowie walczą ze sprzecznymi impulsami; jak w obliczu zagrożenia zachowuje się społeczność. Jakub Popielecki, Filmweb
Zdecydowanie najlepszy film, jaki widziałem w tegorocznej sekcji konkursowej (Berlinale), i jednocześnie dzieło najbardziej spełnione artystycznie. Olek Młyński, Kalejdoskop Wrocław

Opera!

KF AMBASADA: Dobry, zły i brzydki

THE BEATLES (A Hard Day’s Night. Noc po ciężkim dniu)
