Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
2024. ROK Z KINEM AZJI: Duch
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
2024. ROK Z KINEM AZJI: Duch
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Filmowe popołudnie dla dzieci: Plastuś i przyjaciele
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Tajemniczy świat Arrietty (dwulektor)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Rodzina w kinie: Kicia kocia w przedszkolu
RODZINA W KINIE
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Tajemniczy świat Arrietty (napisy)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Tajemniczy świat Arrietty (dwulektor)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
LEKCJE FILMOWE: Tylko kochankowie przeżyją
LEKCJE FILMOWE, czyli jak czytać kino
PORA DLA SENIORA: Bękart
Pora Dla Seniora
MODOWY KLUB FILMOWY: Okno na podwórze
MODOWY KLUB FILMOWY
Spirited Away: W krainie bogów (napisy)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Spirited Away: W krainie bogów (dubbing)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Filmowe popołudnie dla dzieci: O ptaszku, który nie chciał śpiewać
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
Ucho wewnętrzne
Ucho wewnętrzne
Próba przedstawienia artystycznej biografii Mikołaja Trzaski (saksofonisty, klarnecisty i kompozytora) w kontekście łączących go relacji z innymi muzykami oraz podczas indywidualnych poszukiwań. Wśród najbliższych współpracowników głównego bohatera znajdują się m.in. gitarzysta Raphael Rogiński oraz pisarz Andrzej Stasiuk. Trzaska prowadzi nas przez meandry polskiej i światowej sceny muzyki improwizowanej wskazując na obszary, inspiracje, korzenie, z których owa muzyka czerpie. Istotne okazują się dociekania pod powierzchnią wydobywanych dźwięków; znaczenia, konotacje, jakie ze sobą niosą. Przemiana jaka dokonuje się w bohaterze dotyczy bardziej sfery egzystencjalnej aniżeli formalnej. Film jest opowieścią o relacyjności spotkań muzycznych, poszukiwaniu tożsamości, przyjaźni i przemijaniu.