Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Filmowe popołudnie dla dzieci: Plastuś i przyjaciele
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
Rodzina w kinie: Spirited Away: W krainie bogów (dubbing)
RODZINA W KINIE
Krótka Historia Polskiego Kina: Słońce wschodzi raz na dzień
Filmowe popołudnie dla dzieci: Na tropie Baltazara Gąbki!
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
Rodzina w kinie: Tajemniczy świat Arrietty (dwulektor)
RODZINA W KINIE
Spirited Away: W krainie bogów (napisy)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Skończ z tymi kłamstwami
Arrête avec tes mensonges
Ekranizacja bestsellerowej powieści Philippe’a Bessona ze zdobywcą Cezara - Guillaumem de Tonquedec’iem oraz Victorem Belmondo, wnukiem słynnego Jean-Paula Belmondo, w rolach głównych.
Znany francuski pisarz wraca po latach do swojego rodzinnego miasta na zaproszenie wytwórni koniaku, która jego obecnością chce uświetnić 200-lecie swojej działalności. Poznaje tam dorosłego już syna swojego pierwszego partnera i największej miłości w życiu. Wracają wspomnienia z czasów, kiedy obaj mieli po 17 lat. Dawne emocje przeplatają się z nowymi.
„Kwestia kłamstwa jest obecna w całym filmie: po co ukrywać się przez całe życie, ponieważ wstydzisz się bycia gejem i okłamywać bliskie ci osoby? Po co okłamywać samego siebie? Trudność pogodzenia się z tym, kim się jest, tajemnice, żal. Film porusza te uniwersalne tematy w bardzo prosty sposób, przechodząc od razu do sedna z bardzo bezpośrednimi, bardzo prawdziwymi dialogami.
Victor Belmondo, wnuk Jean-Paula Belmondo, jest prawdziwym objawieniem w tym filmie, w którym jest doskonały, podobnie jak Guillaume de Tonquédec w roli pisarza. Ten ostatni jest uderzająco podobny do Philippe'a Bessona. Można poczuć współudział tych dwóch aktorów w tym wrażliwym i poruszającym filmie.”
fragment recenzji OLIVII LÉVY dla LA PRESSE