Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Dziewczyna z igłą
Grand Tour
The Brutalist
Kompletnie nieznany
The Brutalist
Maria Callas
Flow
The Brutalist
Babygirl
Daaaaaali!
Sztuka pięknego życia
Kicia Kocia w przedszkolu
Daaaaaali!
Kompletnie nieznany
Flow
Babygirl
„Brutalista” w samo południe
Rodzina w kinie: Basia. Radzę sobie! + warsztaty
Sztuka pięknego życia
Babygirl
Flow
Fantastyczny Angelo
Kompletnie nieznany
Dziewczyna z igłą
Nienawiść
Flow
Dziewczyna z igłą
Daaaaaali!
Światłoczuła
Kicia Kocia w przedszkolu
Daaaaaali!
Flow
Nienawiść
Daaaaaali!
Kompletnie nieznany
Maria Callas
Flow
Daaaaaali!
Światłoczuła
Flow
Nosferatu
Zima Mamy Mu
Rodzina w kinie: Fantastyczny Angelo + warsztaty
PRZEDPREMIERA: I’m Still Here
Kicia Kocia w przedszkolu
Fantastyczny Angelo
Mój sąsiad Totoro (dubbing)
Flow
Rodzina w kinie: Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka
PRZEDPREMIERA: Jak zostałam perliczką
Kompletnie nieznany
Flow
Jaremczuk. Niezrównany świat piękna
Maria Callas
Maria Callas
Dziewczyna z igłą
Rok z kinem Azji: Pieta
Prawdziwy ból
Kompletnie nieznany + prelekcja
Dziewczyna z igłą
Światłoczuła
Maria Callas
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
„Brutalista” w samo południe
Sztuka pięknego życia
Maria Callas
Światłoczuła
Daaaaaali!
Filmowe popołudnie dla dzieci: Dalekie podróże
Maria Callas
PRZEDPREMIERA: Queer + prelekcja
Zima Mamy Mu + warsztaty
Maria Callas
Światłoczuła
Daaaaaali!
The Brutalist
Kompletnie nieznany
Jaremczuk. Niezrównany świat piękna
Maria Callas
Kina i Yuk + warsztaty
Maria Callas
KF AMBASADA: Mulholland Drive
Kompletnie nieznany
Maria Callas
Dziewczyna z igłą
Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka + warsztaty
Nosferatu
Najlepsze z najgorszych: Manos – ręce przeznaczenia
Nosferatu
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
Gotycka premiera: Nosferatu
Jaremczuk. Niezrównany świat piękna
Filmowe popołudnie dla dzieci: Ahoj, przygodo!
Yuku i magiczny kwiat + warsztaty
Rok z kinem Azji: Zombie Express
Jaremczuk. Niezrównany świat piękna
Przedpremiera: Nasienie świętej figi
SIEDEM. 30-lecie filmu.
Cyganeria [sezon 2025]
Krótkometrażowe Filmy Fabularne Nominowane do Oscara 2025
Filmowe popołudnie dla dzieci: Na Dzikim Zachodzie
Krótkometrażowe Filmy Animowane Nominowane do Oscara 2025
Jaremczuk. Niezrównany świat piękna
Rok z kinem Azji: Oldboy
Filmowe powtórki do matury: Lalka
Najlepsze z najgorszych: SZYBCIEJ, KOTECZKU! ZABIJ! ZABIJ!
Fleabag [sezon 2025]
BOSKA PRZEDPREMIERA: Bogini Partenope
Lekcje filmowe: Dzikość serca
PORA DLA SENIORA: Maria Callas
„Amelia” na pierwszy dzień wiosny
KF AMBASADA: Gorączka
Nosferatu – symfonia grozy. Pokaz specjalny.
Pokaz specjalny: Piękna złośnica
Carmen [sezon 2025]
Bądźmy poważni na serio [sezon 2025]
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
Filmowe powtórki do matury: Wesele
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
KF AMBASADA: Dobry, zły i brzydki
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
THE BEATLES (A Hard Day’s Night. Noc po ciężkim dniu)
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
Vanya [sezon 2025]
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
Terminator 2. Dzień sądu PO ŚLĄSKU
Terminator 2. Dzień sądu PO ŚLĄSKU
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Saint Omer
Saint Omer

Wstrząsający, prowokacyjny dramat sądowy, w którym na ławie oskarżonych zasiada młoda imigrantka posądzona o zamordowanie swojej 15-miesięcznej córeczki. Sprawa wydaje się być przesądzona: dziewczyna przyznaje się do winy. Jednak jej szokująca spowiedź przed przysięgłymi nie tylko komplikuje proces, ale i uniemożliwia łatwe ferowanie wyroków. Alice Diop scenariusz tej historii oparła na faktach, ale jej film staje się manifestem skierowanym przeciwko oskarżaniu – matek i kobiet, szczególnie tych „obcych”, o innym kolorze skóry. „Saint Omer” niepostrzeżenie konfrontuje nas z naszymi własnymi uprzedzeniami, sprawia, że odkrywamy w sobie ławników, adwokatów, sędziów. Ale ta opowieść sięga jeszcze głębiej: ku kolektywnym wyrwom w sercach i pamięci; ku córkom dziedziczącym traumy matek. Bo wykluczenie i pogarda też bywają narzędziem zbrodni.
Alice Diop
Urodzona w 1979 roku francuska reżyserka i scenarzystka o senegalskich korzeniach. Absolwentka La Fémis (reżyseria dokumentalna), Sorbony (kolonialna historia Afryki) i Universite d’Evry (socjologia wizualna). W swoich dokumentach czyni widzialnymi marginalizowane grupy i społeczności, wnikliwie portretuje mieszkańców podparyskich przedmieść, obnaża mechanizmy rasowych i klasowych uprzedzeń. Jej dokument My, z przedmieść Paryża (2021) był zwycięzcą sekcji Encounters na Berlinale, a fabularny debiut Saint Omer otrzymał Wielką Nagrodę Jury oraz nagrodę za debiut na festiwalu w Wenecji, był też francuskim kandydatem do Oscara. Alice Diop to pierwsza czarna reżyserka reprezentująca Francję w oscarowym wyścigu.
