Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Prawdziwy ból
Trefliki ratują święta
Trzy kilometry do końca świata
Pod skórą
Minghun
Simona Kossak
Rodzina w kinie: Nausicaä z Doliny Wiatru + warsztaty kamishibai
Naturalna dzikość serca
Prawdziwy ból
Minghun
Zła nie ma
Trzy kilometry do końca świata
Mój sąsiad Totoro (napisy)
Prawdziwy ból
Simona Kossak
Trzy kilometry do końca świata
Prawdziwy ból
Simona Kossak
Prawdziwy ból
Trzy kilometry do końca świata
Mój sąsiad Totoro (napisy)
Konklawe
Prawdziwy ból
Pod skórą
Trzy kilometry do końca świata
Władca pierścieni: Wojna Rohirrimów
Trefliki ratują święta
PRZEDPREMIERA: Flow
Kina i Yuk
Rodzina w kinie: Razem na świecie. Święto krótkiego kina.
W pokoju obok
W pokoju obok
PRZEDPREMIERA: Babygirl
PRZEDPREMIERA: Flow
Simona Kossak
Zła nie ma
Kina i Yuk
Minghun
Konklawe
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Czy radość może rosnąć jak grzyby po deszczu? + FAMILIJNE SPOTKANIA ARTETERAPEUTYCZNE
Zła nie ma
Trzy kilometry do końca świata
Minghun
Historia na ekranie: Żeby nie było śladów
Simona Kossak
Minghun
Zła nie ma
Zła nie ma
Minghun
Konklawe
PORA DLA SENIORA: Here. Poza czasem.
Konklawe
Simona Kossak
Minghun
Zła nie ma
Simona Kossak
Zła nie ma
Minghun
Miasto nauki. Tydzień człowieka: Człowiek z żelaza
Andrea Bocelli. Wielki jubileusz 30-lecia występów | retransmisja koncertu [sezon 2024-25]
„Władca pierścieni: Wojna Rohirrimów” z prelekcją tolkienistów
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: LOT W KOSMOS.
Simona Kossak – seans dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Zimowe Harce
Dziadek do orzechów i Król myszy [P. Czajkowski] | sezon 2024-25
PRZEDPREMIERA: Here. Poza czasem.
Najlepsze z najgorszych: Wizyta Świętego Mikołaja
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
PRZEDPREMIERA: Flow
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Śladami Yeti
Andrea Bocelli. Wielki jubileusz 30-lecia występów | retransmisja koncertu [sezon 2024-25]
Rok z kinem Azji: Siedmiu samurajów
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
W pokoju obok
MODOWY KLUB FILMOWY: Panowie w cylindrach
Zakochany Sylwester z azjatyckim smaczkiem
PRZEDPREMIERA: Babygirl
Lekcje filmowe: Obcy. Ósmy pasażer Nostromo (wersja reżyserska)
Filmowe powtórki do matury: 1984
Rok z kinem Azji: Tetsuo: Człowiek z żelaza
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
RETRANSMISJA SPEKTAKLU: Wszyscy moi synowie
All My Sons
Wszyscy moi synowie
Autor: Arthur Miller
Reżyseria: Jeremy Herrin
Laureaci prestiżowych wyróżnień – Sally Field (Stalowe magnolie, Forrest Gump, Pani Doubtfire, Lincoln) i Bill Pullman (Dzień niepodległości czy nagrodzona w Gdyni Ukryta gra) w poruszającej adaptacji sztuki Wszyscy moi synowie znakomitego dramaturga Arthura Millera.
Ameryka, 1947 rok.
Życie małżeństwa Kellerów pełne jest sukcesów. Zbudowali dom, wychowali dwóch synów i prowadzą dobrze prosperujący biznes.
Lecz nic nie trwa wiecznie. Spokojne życie Joego i Kate zacznie się powoli rozpadać, gdy na ich drodze pojawi się tajemnicza postać z przeszłości. Ukrywana przez lata prawda wychodzi na jaw, a cena amerykańskiego snu okazuje się być dla bohaterów za wysoka.
W obsadzie wyreżyserowanego przez Jeremy’ego Herrina (NT Live: This House, People, Places&Things) spektaklu znaleźli się również, znana z roli królowej Wiktorii w serialu BBC, Jenna Coleman (Victoria) oraz, uwielbiany za rolę Merlina w młodzieżowej produkcji tej samej stacji, Colin Morgan (Merlin).
Wszyscy moi synowie to druga sztuka w dorobku Arthura Millera. Jego pierwsza próba scenopisarska The Man Who Had All The Luck okazała się porażką i została zdjęta z afisza po zaledwie czterech przedstawieniach. Rzekomo Miller odgrażał się, że porzuci pisanie, jeśli jego kolejna sztuka nie odniesie sukcesu.
Na całe szczęście dla widzów i światowej sceny teatralnej, spektakl Wszyscy moi synowie spotkał się z ciepłym przyjęciem przez nowojorską widownię, doczekał się ponad 300 wystawień, a także dwóch adaptacji filmowych.
Miller oparł swoją sztukę na prawdziwych wydarzeniach. W latach 40. XX wieku na jaw wyszły zaniedbania i malwersacje w jednej z amerykańskich firm produkujących silniki lotnicze przeznaczone do celów wojskowych. W wyniku nielegalnych działań do amerykańskiej armii trafił wadliwy sprzęt. Trzech oficerów lotnictwa zostało skazanych i zwolnionych ze służby.
Na twórczość Arthura Millera silny wpływ wywarł znany XIX-wieczny dramaturg Henryk Ibsen. Widać to wyraźnie, gdy porównamy Wszystkich moich synów do jednej z najbardziej znanych sztuk Ibsena, Dzikiej Kaczki. Miller zaczerpnął motyw dwóch partnerów biznesowych, z których tylko jeden ponosi konsekwencje nielegalnych i nieetycznych działań firmy. Pożyczył również ideę moralnej doskonałości bohatera, jako źródła jego problemów.
Zawarta w dramacie Millera krytyka idei amerykańskiego snu była przyczyną oskarżenia autora w latach 50. (w epoce tzw. makkartyzmu) o szpiegostwo na rzecz Związku Radzieckiego.