Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Pewnego razu w Paryżu
Rodzina w kinie: Felek i Tola ratują las + język hiszpański
Rok z kinem Azji: Szpieg
Fenicki układ
Dziewczyna z Kolonii
Pewnego razu w Paryżu + prelekcja
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Fenicki układ
Nasze Monte
Brzydka siostra
Wakacje dla dzieci: Królestwo siedmiu mórz
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Fenicki układ
Brzydka siostra
Dziewczyna z Kolonii
Fenicki układ
Brzydka siostra
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Materialiści
Drugi akt
Pewnego razu w Paryżu
Nasze Monte
Materialiści
Brzydka siostra
Drugi akt
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Materialiści
Dziewczyna z Kolonii
Dziewczyna z Kolonii
Drugi akt
Rodzina w kinie: Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka + język hiszpański
Rok z kinem Azji: Ramen. Smak wspomnień
Materialiści
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Materialiści
Rok z kinem Azji: Szpieg
Dziewczyna z Kolonii
Pewnego razu w Paryżu
Magia Podlasia. Szeptuchy
Materialiści
Wakacje dla dzieci: Szopy w natarciu
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Drugi akt
Dziewczyna z Kolonii
Piknik pod Wiszącą Skałą
Dziewczyna z Kolonii
TRZY DEKADY POLSKIEGO ABSURDU: Ucieczka z kina „Wolność” + spotkanie
Materialiści
Nasze Monte
Wakacje dla dzieci: Szopy w natarciu
Bezlitosny
Rodzina w kinie: Felek i Tola ratują las
Rok z kinem Azji: Ramen. Smak wspomnień
Wakacje dla dzieci: Basia – mam swój świat
Wakacje dla dzieci: Królestwo siedmiu mórz
Magia Podlasia. Szeptuchy
Bezlitosny
Rodzina w kinie: Basia – mam swój świat
Rodzina w kinie: Królestwo siedmiu mórz + warsztaty
LYNCH NA BIS: Głowa do wycierania
Lynch na bis: Zagubiona autostrada
LYNCH NA BIS: David Lynch: Żyć sztuką
Dziewczyna z Kolonii
Filmowe popołudnie dla dzieci: Viva Espania! + język hiszpański
Brzydka siostra
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Materialiści
Fenicki układ
Brzydka siostra
Materialiści
Materialiści
Rok z kinem Azji: Upadłe anioły
Pewnego razu w Paryżu
PORA DLA SNIORA: Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Wakacje dla dzieci: Basia – mam swój świat
Materialiści
Pewnego razu w Paryżu
Rok z kinem Azji: Akira
Pewnego razu w Paryżu
Has. Kroniki wyobraźni: Pętla
Monty Python i Święty Graal. 50-lecie premiery
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Dziewczyna z Kolonii
Lynch na bis: Zagubiona autostrada
Wakacje dla dzieci: Basia – mam swój świat
Wakacje dla dzieci: Flow
Piknik pod Wiszącą Skałą
Pewnego razu w Paryżu
Rok z kinem Azji: Upadłe anioły
PRZEDPREMIERA: Boska Sarah Bernhardt
Wakacje dla dzieci: Królestwo siedmiu mórz
Filmowe popołudnie dla dzieci: wzdłuż Ameryki Południowej + język hiszpański
Pewnego razu w Paryżu
PRZEDPREMIERA: Słone lato
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Brzydka siostra
Drugi akt
Piknik pod Wiszącą Skałą
Pewnego razu w Paryżu
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Drugi akt
KF AMBASADA: Potomstwo (The Brood)
Wakacje dla dzieci: Basia – mam swój świat
Wakacje dla dzieci: Flow
Pewnego razu w Paryżu
Materialiści
Rok z kinem Azji: Happy Together
Brzydka siostra
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Pewnego razu w Paryżu
Drugi akt
Piknik pod Wiszącą Skałą
Wakacje dla dzieci: Niesamowite przygody skarpetek
Wakacje dla dzieci: Oskar, Patka i Złoto Bałtyku
Rok z kinem Azji: Tokijskie opowieści
Vinci 2
Wakacje dla dzieci: Basia – mam swój świat
PRZEDPREMIERA: Diamenty (Modowy Klub Filmowy)
Vinci 2
Filmowe popołudnie dla dzieci: wędrowcy
Traviata [Operowe Lato 2025]
Vinci 2
Rok z kinem Azji: Happy Together
Perfect Days
Monty Python i Święty Graal. 50-lecie premiery
Pora dla seniora: Pewnego razu w Paryżu
PRZEDPREMIERA: Boska Sarah Bernhardt
Małe miłości
Rok z kinem Azji: Spragnieni miłości. 25-lecie premiery + prelekcja
Życie Chucka
Skazani na Shawshank. Weekend ze Stephenem Kingiem.
Rok z kinem Azji: Spragnieni miłości. 25-lecie premiery
Życie Chucka
Filmowe popołudnie dla dzieci: cztery kółka
PRZEDPREMIERA: Bird
Życie Chucka
Rok z kinem Azji: 2046 + prelekcja
Lynch na bis: Zagubiona autostrada
Najlepsze z najgorszych: Barbarzyńska nimfomanka w piekle dinozaurów
Rok z kinem Azji: 2046
Romeo i Julia [Operowe Lato 2025]
Monty Python i Święty Graal. 50-lecie premiery
Filmowe popołudnie dla dzieci: owadzie sprawy
Agent szczęścia
Jack Lemmon 100: Chiński syndrom + prelekcja
Monty Python i Święty Graal. 50-lecie premiery
Filmowe popołudnie dla dzieci: kocie przygody
KF AMBASADA: Amadeusz
Łucja z Lammermooru [Operowe Lato 2025]
Filmowe popołudnie dla dzieci: opiekunowie
André Rieu. Przetańczyć całą noc! Retransmisja letniego koncertu z Maastricht 2025
TRZY DEKADY POLSKIEGO ABSURDU: Dzień świra + spokanie z reżyserem
André Rieu. Przetańczyć całą noc! Retransmisja letniego koncertu z Maastricht 2025
Filmowe popołudnie dla dzieci: koniec lata
Monty Python i Święty Graal. 50-lecie premiery
Has. Kroniki wyobraźni: Szyfry
Rigoletto [Operowe Lato 2025]
André Rieu. Przetańczyć całą noc! Retransmisja letniego koncertu z Maastricht 2025
André Rieu. Przetańczyć całą noc! Retransmisja letniego koncertu z Maastricht 2025
MODOWY KLUB FILMOWY: Pół żartem, pół serio | Jack Lemmon 100 + Moda na Kosmos
André Rieu. Przetańczyć całą noc! Retransmisja letniego koncertu z Maastricht 2025
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Psy 3. W imię zasad
Psy 3. W imię zasad

Kultowi bohaterowie, legendarne dialogi, które weszły do codziennego języka i muzyka, którą bez trudu rozpozna każdy kinoman – seria „Psy” na zawsze odmieniła polskie kino. Policyjna opowieść błyskawicznie zdobyła serca widzów, z miejsca zyskując status produkcji kultowej. Po latach Franz Maurer i jego sfora powracają na ekrany kin!
Franz Maurer wychodzi z więzienia i wkracza w nową Polskę, w której nic nie jest takie, jak zapamiętał. Kto i co czeka na człowieka, który przez ostatnie ćwierć wieku… nie robił nic? Jak odnajdzie się w świecie, w którym dawne zasady i lojalność przestały obowiązywać? Główny bohater znów na swojej drodze spotka dawnych kolegów: Waldka Morawca (Cezary Pazura), Radosława Wolfa (Artur Żmijewski) i Edwarda Linde-Lubaszenko (kapitan Tadeusz Stopczyk). W najnowszej części „Psów” nie zabraknie również nowych bohaterów – do legendarnej obsady dołączają także Jan Frycz, Marcin Dorociński, Sebastian Fabijański, Tomasz Schuchardt, Arkadiusz Jakubik, Wojciech Zieliński i Eryk Lubos.
Premiera „Psów” odmieniła polskie kino do takiego stopnia, że docenić jej filmowy, ideowy i językowy („Ty stara dupa jesteś”, „Nie chce mi się z tobą gadać”, „Bo to zła kobieta była”) wpływ na kulturę można dopiero po wielu latach, gdy sensacyjne dzieło Władysława Pasikowskiego okrzepło już w świadomości zbiorowej i zostało zasłużenie przyjęte w poczet klasyków rodzimej kinematografii. Opowieść o byłym funkcjonariuszu „bezpieki”, Franzu Maurerze, który został wcielony do nowopowstałej policji, jest historią człowieka rozdartego między prywatnym kodeksem honorowym, a budowaną w odcieniach moralnej szarości transformacyjną rzeczywistością lat 90. Tłem wydarzeń jest Polska tamtego okresu, w której chwiejne struktury władzy uginały się pod naporem układów, korupcji i nepotyzmu, a powstałe na zgliszczach PRL-u państwo kształtowali ci sami ludzie co wcześniej, tyle że w innych barwach.
„Psy” i „Psy 2. Ostatnia krew” to żelazne klasyki polskiego filmu gatunkowego oraz niedoścignione wzory dla męskiego kina sensacyjnego, opowieści o twardych buntownikach wytyczających własne ścieżki w świecie korupcyjnego brudu i moralnej stęchlizny.
„Psy” przedstawiły polskiej widowni nowy rodzaj bohatera, twardego oraz cynicznego Franza Maurera, który skrywał wprawdzie pod obliczem zabijaki duszę wrażliwca, ale nie wahał się zabijać w imię wyznawanych zasad, walcząc z donkiszotowskim zacięciem o świat, który nie mógł w pożądanej przez niego formie zaistnieć. Maurer stał się symbolem nieprzypadkowo, Pasikowski nakreślił w scenariuszach niezwykle barwną i bogatą wewnętrznie postać, którą Bogusław Linda zmienił w ikonę polskiego kina. „Franz nie był normalnym mundurowym, lecz policjantem marzeń, jakiego mógł wyobrażać sobie młody człowiek – facetem niezależnym, trochę podobnym do bandyty, który w skórzanej kurtce zaprowadzał ład i sprawiedliwość”, wspomina Linda.
[materiały dystrybutora, fotosy: Bartosz Mrozowski]