Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
18.10
Piątek
19.10
Sobota
20.10
Niedziela
21.10
Poniedziałek
22.10
Wtorek
23.10
Środa
24.10
Czwartek
26.10
Sobota
27.10
Niedziela
28.10
Poniedziałek
29.10
Wtorek
30.10
Środa
31.10
Czwartek
03.11
Niedziela
05.11
Wtorek
09.11
Sobota
11.11
Poniedziałek
15.11
Piątek
16.11
Sobota
17.11
Niedziela
21.11
Czwartek
22.11
Piątek
02.12
Poniedziałek
14.01
Wtorek
sala
Solaris
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
sala
Nostromo
18:30
Bilet
POKAZ SPECJALNY: Jestem Erasmusem + spotkanie
reż.
Simone Borsci
Włochy, Polska
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
48 min.
format:
2D NAP
17:30
Bilet
Miasto Nauki: Święta góra
reż.
Alejandro Jodorowsky
Meksyk/ USA
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
114 min.
format:
2D NAP
15:00
Bilet
FAMILIJNE SPOTKANIA ARTETERAPEUTYCZE | Filmowe popołudnie dla dzieci: Reksiowa jesień
Polska
kategoria wiekowa:
G (general audiences).
czas trwania:
40 min.
format:
2D
16:00
Bilet
Rodzina w kinie: Nausicaä z Doliny Wiatru
reż.
Hayao Miyazaki
Japonia
kategoria wiekowa:
Od lat 10.
czas trwania:
116 min.
format:
2D NAP
18:30
Bilet
Rok z kinem Azji: Oldboy
reż.
Chan-wook Park
Korea Południowa
kategoria wiekowa:
18+.
czas trwania:
120 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
KF AMBASADA: Rok spokojnego słońca + spotkanie z Krzysztofem Zanussim
reż.
Krzysztof Zanussi
Polska, Niemcy, USA
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
105 min.
format:
2D
15:30
Bilet
PORA DLA SENIORA: Bulion i inne namiętności
reż.
Tran Anh Hung
Francja 2023
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
135 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Krótka Historia Polskiego Kina: Krzyk
reż.
Barbara Sass
Polska 1982
kategoria wiekowa:
od 15 lat.
czas trwania:
88 min.
format:
2D
18:00
Bilet
Miasto Nauki: Skradzione ciało
reż.
Sophie Compton
USA, Wielka Brytania 2023
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
80 min.
format:
2D NAP
17:00
Bilet
Tosca – retransmisja z Opery Wrocławskiej [2024] [G. Puccini] opera | sezon 2024-25
reż.
Michael Gieleta
Polska 2024
czas trwania:
150 min.
15:00
Bilet
Filmowe popołudnie dla dzieci: Reksio i ptaki
Polska 1988
kategoria wiekowa:
G (general audiences).
czas trwania:
40 min.
format:
2D
17:15
Bilet
Maryja. Matka ludzkości
reż.
Andrés Garrigó
Hiszpania 2023
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
102 min.
format:
2D
18:00
Bilet
Modowy Klub Filmowy: Love Story
reż.
Arthur Hiller
USA
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
99 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Lekcje filmowe: Czas apokalipsy: wersja reżyserska
reż.
Francis Ford Coppola
USA 1979
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
183 min.
format:
2D NAP
15:30
Bilet
PORA DLA SENIORA: Bulion i inne namiętności
reż.
Tran Anh Hung
Francja 2023
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
135 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Krótka Historia Polskiego Kina: Konopielka
reż.
Witold Leszczyński
Polska 1981
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
88 min.
format:
2D
19:00
Bilet
Najlepsze z najgorszych: Śmiertelne spa
reż.
Michael Fischa
USA 1989
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
88 min.
format:
2D NAP
19:00
Bilet
Kraina Uśmiechu [F. Lehár] operetka | sezon 2024-25
reż.
Andreas Homoki
Austria 2017
kategoria wiekowa:
od 15 lat.
czas trwania:
110 min.
format:
polskie
18:00
Bilet
KF AMBASADA: Siedmiu samurajów
reż.
Akira Kurosawa
Japonia 1954
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
207 min.
format:
2D NAP
17:00
Bilet
Tosca – retransmisja z Opery Wrocławskiej [2024] [G. Puccini] opera | sezon 2024-25
reż.
Michael Gieleta
Polska 2024
czas trwania:
150 min.
18:30
Bilet
Złote Gody: Ziemia obiecana
reż.
Andrzej Wajda
Polska 1974
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
179 min.
format:
2D
18:30
Bilet
Złote gody: Teksańska masakra piłą mechaniczną
reż.
Tobe Hooper
USA
kategoria wiekowa:
16+.
czas trwania:
83 min.
format:
2D NAP
17:00
Bilet
Jezioro łabędzie [P. Czajkowski] balet | sezon 2024-25
reż.
Isabelle Julien
Francja 2016
czas trwania:
140 min.
18:30
Bilet
Złote Gody: Emmanuelle
reż.
Just Jaeckin
Francja 1974
kategoria wiekowa:
Od lat 18.
czas trwania:
95 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Lekcje filmowe: Moonage Daydream
reż.
Brett Morgen
USA 2022
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
135 min.
format:
2D NAP
19:00
Bilet
SKOCZ DO KINA – Festiwal filmów rowerowych
Polska 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
180 min.
format:
2D
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
PRZEDPREMIERA: Monster
Kaibutsu
Wydarzenie w cyklu:
Kraj, rok:
Japonia, 2023
Reżyseria:
Kore-eda Hirokazu
Scenariusz:
Sakamoto Yuji
Producent:
AOI Promotion, Bun-Buku, Fuji Television Network
Obsada:
Soya Kurokawa, Hinata Hiiragi, Sakura Ando, Eita Nagayama
Czas trwania:
128 min.
Format:
kie.
Wydarzenie archiwalne
Opis
2024. Rok z Kinem Azji w Kinie Kosmos
przedpremierowy seans filmu MONSTER reż. Kore-eda Hirokazu
19 kwietnia, piątek, godz. 20:30
2 maja, czwartek, godz. 18:00
OPIS FILMU
Kiedy Minato zaczyna dziwnie się zachowywać, jego matka od razu wyczuwa, że coś jest nie tak. Kiedy odkrywa, że za wszystkim stoi nauczyciel, wpada do szkoły i żąda, aby wyjaśnił jej, co się dzieje. W miarę, jak poznajemy historię oczami matki, nauczyciela i chłopca, powoli dochodzimy do prawdy.
KILKA SŁÓW OD REŻYSERA
Sakamoto Yuji, z którym po raz pierwszy współpracowałem przy tym filmie, to scenarzysta, którego szanuję najbardziej spośród tych, którzy nadal są w branży. Jestem od niego nieco starszy, ale żyliśmy w tych samych czasach, oddychaliśmy tym samym powietrzem pod pochmurnym niebem, kiedy on tworzył swoje scenariusze. Pisał o zaniedbaniach, o przestępcach oraz pseudorodzinach. Historie, które nas interesują, dotykają podobnych tematów i motywów, chociaż poruszaliśmy je w różnym czasie. Każdy z nas wybrał własne podejście do tych tematów. Tak jakbyśmy wdychali to samo powietrze, ale inaczej je wydychali.
Tym razem Sakamoto i ja stworzyliśmy film, synchronizując nasze oddechy. Historia opowiada o wydarzeniu, które miało miejsce w małej szkole w prowincjonalnym mieście w Japonii, oraz o małych iskrach, które tworzą potężny pożar i dzielą ludzi, którzy tam mieszkają. Dołączyłem do projektu rozwinięcia scenariusza w 2019 roku na zaproszenie producenta Kawamury Genki. To było jeszcze zanim pandemia COVID-19 wywróciła nasze życie do góry nogami. Jestem zaskoczony, że film niespodziewanie ukazuje rozdźwięk, jaki obserwujemy między ludźmi, krajami i grupami etnicznymi na całym świecie.
Pracując po raz pierwszy ze scenarzystą, producentami oraz Ryuichi Sakamoto – kompozytorem, z którym zawsze chciałem współpracować, stworzyliśmy cudowny film, z którego jestem bardzo dumny.
GŁOS PRASY
"W jednej z najlepszych scen, Saori i Hori próbują oczyścić szybę w wykolejonym na błotnym osuwisku wagonie kolejowym. Im bardziej się miotają, im szybciej przebierają rękoma, tym więcej czarnej brei zalewa taflę. To fantastyczne ujęcie i być może najcelniejsza metafora w całym filmie. Świadectwo rodzicielskiej bezradności, ale też determinacji i miłości. Nie jest tajemnicą, że Koreeda wierzy w świat, w którym ten rodzaj miłości jest najwyższym sensem. A także w kino, które potrafi na tę wiarę nawrócić."
(Michał Walkiewicz dla filmweb.pl)
przedpremierowy seans filmu MONSTER reż. Kore-eda Hirokazu
19 kwietnia, piątek, godz. 20:30
2 maja, czwartek, godz. 18:00
OPIS FILMU
Kiedy Minato zaczyna dziwnie się zachowywać, jego matka od razu wyczuwa, że coś jest nie tak. Kiedy odkrywa, że za wszystkim stoi nauczyciel, wpada do szkoły i żąda, aby wyjaśnił jej, co się dzieje. W miarę, jak poznajemy historię oczami matki, nauczyciela i chłopca, powoli dochodzimy do prawdy.
KILKA SŁÓW OD REŻYSERA
Sakamoto Yuji, z którym po raz pierwszy współpracowałem przy tym filmie, to scenarzysta, którego szanuję najbardziej spośród tych, którzy nadal są w branży. Jestem od niego nieco starszy, ale żyliśmy w tych samych czasach, oddychaliśmy tym samym powietrzem pod pochmurnym niebem, kiedy on tworzył swoje scenariusze. Pisał o zaniedbaniach, o przestępcach oraz pseudorodzinach. Historie, które nas interesują, dotykają podobnych tematów i motywów, chociaż poruszaliśmy je w różnym czasie. Każdy z nas wybrał własne podejście do tych tematów. Tak jakbyśmy wdychali to samo powietrze, ale inaczej je wydychali.
Tym razem Sakamoto i ja stworzyliśmy film, synchronizując nasze oddechy. Historia opowiada o wydarzeniu, które miało miejsce w małej szkole w prowincjonalnym mieście w Japonii, oraz o małych iskrach, które tworzą potężny pożar i dzielą ludzi, którzy tam mieszkają. Dołączyłem do projektu rozwinięcia scenariusza w 2019 roku na zaproszenie producenta Kawamury Genki. To było jeszcze zanim pandemia COVID-19 wywróciła nasze życie do góry nogami. Jestem zaskoczony, że film niespodziewanie ukazuje rozdźwięk, jaki obserwujemy między ludźmi, krajami i grupami etnicznymi na całym świecie.
Pracując po raz pierwszy ze scenarzystą, producentami oraz Ryuichi Sakamoto – kompozytorem, z którym zawsze chciałem współpracować, stworzyliśmy cudowny film, z którego jestem bardzo dumny.
GŁOS PRASY
"W jednej z najlepszych scen, Saori i Hori próbują oczyścić szybę w wykolejonym na błotnym osuwisku wagonie kolejowym. Im bardziej się miotają, im szybciej przebierają rękoma, tym więcej czarnej brei zalewa taflę. To fantastyczne ujęcie i być może najcelniejsza metafora w całym filmie. Świadectwo rodzicielskiej bezradności, ale też determinacji i miłości. Nie jest tajemnicą, że Koreeda wierzy w świat, w którym ten rodzaj miłości jest najwyższym sensem. A także w kino, które potrafi na tę wiarę nawrócić."
(Michał Walkiewicz dla filmweb.pl)