Rodzina w kinie: Nawet myszy idą do nieba
RODZINA W KINIE
Kurier Francuski z Liberty, Kansas Evening Sun
Kino Lato
Kurier Francuski z Liberty, Kansas Evening Sun
Kino Lato
Kurier Francuski z Liberty, Kansas Evening Sun
Kino Lato
RODZINA W KINIE: Yakari i wielka podróż
RODZINA W KINIE
Rodzina w kinie: Nawet myszy idą do nieba
RODZINA W KINIE
Kurier Francuski z Liberty, Kansas Evening Sun
Kino Lato
Seans z lektorką: Sekret Madeleine Collins
SEANS Z LEKTOREM/LEKTORKĄ
Kurier Francuski z Liberty, Kansas Evening Sun
Kino Lato
Kurier Francuski z Liberty, Kansas Evening Sun
Kino Lato
KLUB FILMOWY AMBASADA: Rodzina Addamsów
Klub Filmowy Ambasada
LEKCJE FILMOWE: Easy Rider
LEKCJE FILMOWE – czyli jak czytać kino…
FILM i MIASTO VOL.4: Obiekty w przebudowie | pokazy filmów | debata architektoniczna
FILM I MIASTO VOL. 4
PORA DLA SENIORA: Między dwoma światami
Pora Dla Seniora
ROK GROZY: Dzieci nocy
2022. ROK Z KINEM GROZY
Buena Vista Social Club
FILM I MIASTO VOL. 4
LEKCJE FILMOWE: W łóżku z Madonną
LEKCJE FILMOWE – czyli jak czytać kino…
PORA DLA SENIORA: Przerwane objęcia
Los Abrazos rotos

Zakochana kobieta i opętany miłością do niej mężczyzna w zmysłowym thrillerze Pedro Almodóvara z Penelope Cruz w roli głównej.
Lena (Penélope Cruz) i Mateo (Lluis Homar) zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia. Mateo nie wie, że Lena jest narzeczoną wpływowego milionera, który zrobi wszystko, by zatrzymać ją przy sobie. Nie wie też, że nocami bywa luksusową prostytutką… Kim naprawdę jest kobieta? Ile jest w stanie poświęcić, żeby być z mężczyzną swojego życia?
Śmiała erotycznie i pełna namiętności najnowsza opowieść Almodóvara miała swoją światową premierę na festiwalu w Cannes, gdzie była jednym z najwyżej ocenionych przez krytykę filmów.
Słowo od reżysera:
Od zawsze kręcę filmy, w których bardzo ważną rolę odgrywa kino. Nie jako uczeń oddający cześć swoim poprzednikom. Nie robię filmów stylizowanych na kogoś innego. Kiedy w moim filmie pojawia się inne dzieło lub reżyser, to odgrywa znacznie aktywniejszą rolę niż prosty hołd czy puszczenie oczka w stronę widza. W Przerwanych objęciach używam przejrzystej prostoty Podróży do Włoch Rosselliniego, aby pokazać efekt, jaki wywarło na Lenie-Penélope odkrycie pary, która dwa tysiące lat temu spłonęła w Pompejach. Po raz pierwszy złożyłem tak otwartą deklarację miłości do kina; nie poprzez konkretną scenę, lecz
cały film.