Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Saint-Exupéry. Zanim powstał Mały Książę
Władca pierścieni: Wojna Rohirrimów
To nie mój film
Władca pierścieni: Wojna Rohirrimów
To nie mój film
W pokoju obok
Saint-Exupéry. Zanim powstał Mały Książę
To nie mój film
Saint-Exupéry. Zanim powstał Mały Książę
Here. Poza czasem
Władca pierścieni: Wojna Rohirrimów
W pokoju obok
W pokoju obok
Władca pierścieni: Wojna Rohirrimów
Rodzina w kinie: Zima Mamy Mu
Saint-Exupéry. Zanim powstał Mały Książę
Crossing
Crossing
Władca pierścieni: Wojna Rohirrimów
Pod skórą
Saint-Exupéry. Zanim powstał Mały Książę
Saint-Exupéry. Zanim powstał Mały Książę
PRZEDPREMIERA: Babygirl
W pokoju obok
Saint-Exupéry. Zanim powstał Mały Książę
To nie mój film
W pokoju obok
Crossing
Agent szczęścia
Crossing
Mój sąsiad Totoro (dubbing)
Agent szczęścia
Pod skórą
Crossing
Rodzina w kinie: Wielka przygoda Niny
Here. Poza czasem
Sztuka pięknego życia
PRZEDPREMIERA: Flow
Mój sąsiad Totoro (dubbing)
Agent szczęścia
Crossing
W pokoju obok
Crossing
Agent szczęścia
Crossing
Agent szczęścia
W pokoju obok
Sztuka pięknego życia
Agent szczęścia
Crossing
Rodzina w kinie: Smok Diplodok
Rodzina w kinie: Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka + warsztaty
Rodzina w kinie: Solan i Ludwik – Misja Księżyc + warsztaty
Dziadek do orzechów i Król myszy [P. Czajkowski] | sezon 2024-25
PRZEDPREMIERA: Here. Poza czasem.
Crossing
Here. Poza czasem
Najlepsze z najgorszych: Wizyta Świętego Mikołaja
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
PRZEDPREMIERA: Flow
2001: Odyseja kosmiczna.
Here. Poza czasem
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Śladami Yeti
Andrea Bocelli. Wielki jubileusz 30-lecia występów | retransmisja koncertu [sezon 2024-25]
Rok z kinem Azji: Siedmiu samurajów
W pokoju obok
Here. Poza czasem
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
W pokoju obok
MODOWY KLUB FILMOWY: Panowie w cylindrach
W pokoju obok
Zakochany Sylwester z azjatyckim smaczkiem
Here. Poza czasem
Crossing
W pokoju obok
Here. Poza czasem
Sztuka pięknego życia
W pokoju obok
Here. Poza czasem
Sztuka pięknego życia
W pokoju obok
PRZEDPREMIERA: Babygirl
Filmowe popołudnie dla dzieci: Czary-mary
W pokoju obok
PRZEDPREMIERA: The Brutalist
Sztuka pięknego życia
Here. Poza czasem
W pokoju obok
Here. Poza czasem
Sztuka pięknego życia
W pokoju obok
Here. Poza czasem
PRZEDPREMIERA: Kiedy nadchodzi jesień
Sztuka pięknego życia
W pokoju obok
To nie mój film + prelekcja
Agent szczęścia
Nienawiść
PRZEDPREMIERA: The Brutalist
Nienawiść
Filmowe popołudnie dla dzieci: Sportowe życie
PRZEDPREMIERA: Dziewczyna z Igłą
Lekcje filmowe: Obcy. Ósmy pasażer Nostromo (wersja reżyserska)
PORA DLA SENIORA: Moje ulubione ciasto
Filmowe powtórki do matury: 1984
Rok z kinem Azji: Tetsuo: Człowiek z żelaza
Filmowe popołudnie dla dzieci: Magiczne krainy + Hobbit po śląsku dla dzieci
Najlepsze z najgorszych: ROBOT MONSTER
Filmowe popołudnie dla dzieci: Urodziny kina
KF AMBASADA: Omen
PORA DLA SENIORA: Kiedy nadchodzi jesień
Filmowe powtórki do matury: Niepewność. Zakochany Mickiewicz
Lekcje filmowe: Obcy – decydujące starcie (WERSJA REŻYSERSKA)
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Pora dla Seniora: La La Land
Oscary 2017: najlepsza aktorka pierwszoplanowa (Emma Stone), najlepszy reżyser (Damien Chazelle), najlepsza muzyka oryginalna (Justin Hurwitz), najlepsza piosenka ("City of Stars", najlepsza scenografia (David Wasco, Sandy Reynolds-Wasco), najlepsze zdjęcia (Linus Sandgren)
Złote Globy 2017: Najlepsza komedia lub musica, Najlepszy aktor w roli komediowej lub musicalu, Najlepsza aktorka w roli komediowej lub musicalu, Reżyser, Scenariusz, Muzyka, Piosenka “City of Stars”)
“LA LA LAND” to romantyczna komedia z dwójką najgorętszych młodych aktorów Hollywood - Emmą Stone i Ryanem Goslingiem. Na tle kolorowego i tętniącego życiem Los Angeles rozgrywa się romantyczna historia dwojga marzycieli – Sebastiana i Mii, którzy próbują zrealizować swoje sny o karierze w showbiznesie.
…Mia jest początkującą aktorką, która w oczekiwaniu na szansę pracuje jako kelnerka. Sebastian to muzyk jazzowy, który zamiast nagrywać płyty, gra do kotleta w podrzędnej knajpce. Gdy drogi tych dwojga przetną się, połączy ich wspólne pragnienie, by zacząć wreszcie robić to co kochają. Miłość dodaje im sił, ale gdy kariery zaczynają się wreszcie układać, coraz mniej jest czasu i sił dla siebie nawzajem. Czy uda im się ocalić uczucie, nie rezygnując z marzeń?
Chłopak spotyka dziewczynę i razem wyruszają na podbój miasta wielkich gwiazd, łamiąc przy okazji wszelkie konwencje codziennego życia. „LA LA LAND” zabiera widzów w podróż tętniącą energią, piosenkami oraz tańcem. Film jest urzekającą wizualnie odą do przepychu i nieśmiertelnych emocji klasyków kina i zarazem listem miłosnym do Los Angeles, miasta wielkich marzeń. Akcja rozpoczyna się w miejscu, w którym w Los Angeles rozpoczyna się dosłownie wszystko: na autostradzie. Właśnie tam Sebastian poznaje Mię w otoczeniu dźwięku klaksonów zagłuszających wszystko. Korek odzwierciedla odczuwany przez oboje życiowy impas. Bohaterowie walczą o spełnienie swych niemal niemożliwych marzeń, które wyznaczają rytm codzienności całemu Los Angeles: Sebastian chciałby, żeby współcześni ludzie znowu zakochiwali się w tradycyjnym jazzie, a Mia pragnie przynajmniej jednego sukcesu na aktorskich przesłuchaniach. Nie podejrzewają, że to spotkanie pozwoli im dokonać rzeczy, których nie byliby w stanie dokonać w pojedynkę.
Podejmowane przez nich kroki, zarówno w sferze osobistej, jak i artystycznej, powołują do życia zupełnie wyjątkowy filmowy świat, który zostaje zrealizowany w filmie za pomocą koloru, dźwięku, muzyki oraz słów prowadzących do poszukiwanego przez wszystkich ludzi szczęścia.
Chazelle nie próbuje ukrywać źródeł swej inspiracji, składając odważny hołd legendom kina i jednocześnie wykorzystując wszystkie współczesne możliwości filmowe, by opowiedzieć historię związków, intymności, marzeń i stawania na życiowym rozdrożu, gdzie każdy kolejny krok wywołuje lawinę wydarzeń. „Chciałem nakręcić film o marzycielach, o dwójce ludzi o ogromnych marzeniach, które ich napędzają, łączą i jednocześnie rozdzielają”, wyjaśnia Chazelle. Podobnie jak jego wcześniejszy „Whiplash”, oba są projektami osobistymi: opowiadają o łączeniu życia osobistego ze sztuką, o balansowaniu na granicy rzeczywistości i marzeń, o utrzymywaniu związku ze sztuką na takim samym poziomie co wartościowych relacji z innymi ludźmi. – „W opowiedziałem tę historię za pomocą muzyki, piosenek i tańca. Uważam, że gatunek musicalu idealnie się do tego nadaje, gdyż zawsze był zawieszony pomiędzy rzeczywistością a marzeniem, pomiędzy tym, co możliwe a piękną iluzją”.