Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Moje ulubione ciasto
Tosca – retransmisja z Opery Wrocławskiej [2024] [G. Puccini] opera | sezon 2024-25
Substancja
Moje ulubione ciasto
Dahomej
Filmowe popołudnie dla dzieci: Reksio i ptaki
Japońskie krótkie metraże dla dzieci + warsztaty wprowadzające do świata japońskiego komiksu
Maryja. Matka ludzkości
Substancja
Dahomej
Moje ulubione ciasto
Modowy Klub Filmowy: Love Story
Rok z kinem Azji: Oldboy
Substancja
Lekcje filmowe: Czas apokalipsy: wersja reżyserska
PORA DLA SENIORA: Bulion i inne namiętności
Krótka Historia Polskiego Kina: Konopielka
Substancja
Nausicaä z Doliny Wiatru
Najlepsze z najgorszych: Śmiertelne spa
PO ZACHODZIE SŁOŃCA: Substancja
Kraina Uśmiechu [F. Lehár] operetka | sezon 2024-25
PRZEDPREMIERA: Konklawe
Rodzina w kinie: Laputa – podniebny zamek
JOHN WICK 10th Anniversary
KF AMBASADA: Siedmiu samurajów
JOHN WICK 10th Anniversary
PRZEDPREMIERA: Konklawe
Tosca – retransmisja z Opery Wrocławskiej [2024] [G. Puccini] opera | sezon 2024-25
Złote Gody: Ziemia obiecana
Rok z kinem Azji: Godzilla
Maryja. Matka ludzkości
MODOWY KLUB FILMOWY: Gilda
Złote gody: Teksańska masakra piłą mechaniczną
Jezioro łabędzie [P. Czajkowski] balet | sezon 2024-25
Złote Gody: Emmanuelle
Rok z kinem Azji: Wschód księżyca
Lekcje filmowe: Moonage Daydream
SKOCZ DO KINA – Festiwal filmów rowerowych
Andrea Bocelli. Wielki jubileusz 30-lecia występów | retransmisja koncertu [sezon 2024-25]
Rok z kinem Azji: Żegnaj moja konkubino
Najlepsze z najgorszych: Wiklinowy koszyk
Lekcje filmowe: Buntownik bez powodu
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
PORA DLA SENIORA: Bezmiar
L'immensità
Wyjątkowo osobista filmowa podróż w głąb siebie z olśniewającą rolą Penélope Cruz.
Rzym, lata 70. Rodzina Borghetti właśnie wprowadziła się do nowego mieszkania z widokiem na zachwycającą panoramę. Pozornie sielankowe życie Clary i jej męża podszyte jest powszednimi smutkami, poczuciem wyobcowania i samotności. Nie brakuje im pieniędzy, ale nie są już zakochani w sobie i nie potrafią się rozstać. Pełna młodzieńczej energii i figlarności Clara nie pasuje do świata sztywnych dorosłych, nudzi się w ich towarzystwie, zwykłe śniadanie zamienia w muzyczne show, a w czasie rodzinnych uroczystości woli spędzać czas z dzieciakami pod stołem.
Najstarsza córka Adriana dostrzega opresyjność ojca, jego liczne zdrady oraz samotność, która ogarnia jej matkę. Dzieciom brakuje uwagi ojca, Clarze miłości i zrozumienia męża. Napięcie w relacjach rodziny sięga zenitu i prowadzi do krytycznego momentu, gdy Adriana, korzystając z tego, że nikt w sąsiedztwie jej nie zna, zaczyna udawać przed innymi dziećmi, że jest chłopcem.
OD REŻYSERA
„Bezmiar” to film, który chciałem zrobić przez całą karierę. Jest to zdecydowanie najbardziej osobisty z moich filmów, to moja podróż w przeszłość dzięki wspomnieniom, które czasem są bardzo wyraźne, a czasem zasnute mgłą. To moja percepcja czasów, które zdecydowanie należą do przeszłości, ale zostały poddane rewizji przez optykę dzisiejszych czasów.
Często centralnym punktem moich filmów jest rodzina. Zwykle jest to rodzina rozbita, problematyczna, a nawet dysfunkcyjna. Moim zdaniem „Bezmiar” to kulminacja tego motywu, który wykorzystywałem od dłuższego czasu. Eksploruję taki rodzaj rodziny, która nie jest ostoją, dzieci nie mają poczucia bezpieczeństwa, nie ma w niej miłości małżeńskiej, współpracy ani dojrzałych dorosłych, których można brać za wzór.
Akcja filmu rozgrywa się w Rzymie w latach siedemdziesiątych. Postanowiłem pokazać ten okres nieszablonowo i odnieść się do wspomnień z tego okresu. Poprosiłem wszystkich aktorów i członków ekipy, aby podzielili się swoimi wspomnieniami: zdjęciami rodzinnymi, polaroidami, wszystkimi rzeczami, które znamy z dzieciństwa. Powstał obszerny album rodzinny naszej ekipy, który stał się sercem i punktem wyjścia dla całego filmu. Stworzyliśmy mapę wspomnień, do której wracaliśmy w całym procesie planowania. Wizualnie ten film jest syntezą naszych przeszłości, naszych rodzin, miejsc, kolorów i nastrojów, które są tylko nasze.