Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
sala
Solaris
18:30
Bilet
PRZEDPREMIERA: Mnich i karabin
reż.
Pawo Choyning Dorji
Bhutan, Tajwan, Francja, USA, Hongkong 2023
20:30
Bilet
PRZEDPREMIERA: Mnich i karabin
reż.
Pawo Choyning Dorji
Bhutan, Tajwan, Francja, USA, Hongkong 2023
sala
Nostromo
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Podwójne życie
Doubles vies
Kraj, rok:
Francja, 2018
Reżyseria:
Olivier Assayas
Obsada:
Guillaume Canet, Juliette Binoche, Vincent Macaigne, Christa Théret, Nora Hamzawi
Czas trwania:
108 min.
Wydarzenie archiwalne
![](https://kosmos.katowice.pl/wp-content/uploads/2019/06/Podwojne-Zycie-Plakat-01.jpg)
Opis
Uwodzicielski i przewrotny, najnowszy film Oliviera Assayasa ("Sils Maria", "Personal Shopper") bawi się pojęciem wierności. W "Podwójnym życiu" dotyczy ono zarówno kilku zdradzających się osób, perwersyjnej relacji fikcji do rzeczywistości, jak również rewolucji technologicznej, która każe nam porzucać stare przyzwyczajenia. W błyskawicznie zmieniającym się świecie e-booki wygryzają papierowe książki, młode kochanki - starzejące się żony, zaś seriale - kinowe fabuły. Nie zmienia się tylko jedno: zawsze najbardziej podnieca nas nowe.
Swoimi bohaterami uczynił Assayas członków paryskiej bohemy, przeżywających właśnie kryzys wieku średniego. Leonard, pisarz snobujący się na bycie offline (Vincent Macaigne), pragnie wydać kolejną powieść, będącą zapisem romansu z pewną aktorką. Jego wydawca, przystojny karierowicz Alain (w tej roli super gwiazda francuskiego kina - Guillaume Canet), odrzuca książkę, bo o wiele bardziej pasjonuje go teraz świat e-booków, a dokładnie atrakcyjna doradczyni do spraw digitalizacji. Alainowi umyka więc, że jego żona, marząca o ambitnej roli serialowa aktorka Selena (fantastyczny, autoironiczny występ Juliette Binoche) spotyka się z pewnym pisarzem, którego partnerka także nie wie o zdradzie, bo jest zbyt zajęta ogarnianiem PR-u prowadzącego podwójne życie polityka.
Na ów splot seksu, kłamstw i literatury, Assayas patrzy z wyrozumiałością i humorem (krytycy podkreślają, że "Podwójne życie" to jego najlepsza komedia!), deklarując w jednym z wywiadów: "Staliśmy się takimi moralistami, że zapragnąłem nakręcić film odrobinę niemoralny". Inspiracją dla tego lekkiego niczym czytnik - i równie pojemnego - komediodramatu jest bez wątpienia seksowne kino mistrza Erica Rohmera. Niektórzy piszą też o podobieństwach do najlepszych filmów Woody'ego Allena - z tym że u Assayasa jest zdecydowanie więcej wina.
Swoimi bohaterami uczynił Assayas członków paryskiej bohemy, przeżywających właśnie kryzys wieku średniego. Leonard, pisarz snobujący się na bycie offline (Vincent Macaigne), pragnie wydać kolejną powieść, będącą zapisem romansu z pewną aktorką. Jego wydawca, przystojny karierowicz Alain (w tej roli super gwiazda francuskiego kina - Guillaume Canet), odrzuca książkę, bo o wiele bardziej pasjonuje go teraz świat e-booków, a dokładnie atrakcyjna doradczyni do spraw digitalizacji. Alainowi umyka więc, że jego żona, marząca o ambitnej roli serialowa aktorka Selena (fantastyczny, autoironiczny występ Juliette Binoche) spotyka się z pewnym pisarzem, którego partnerka także nie wie o zdradzie, bo jest zbyt zajęta ogarnianiem PR-u prowadzącego podwójne życie polityka.
Na ów splot seksu, kłamstw i literatury, Assayas patrzy z wyrozumiałością i humorem (krytycy podkreślają, że "Podwójne życie" to jego najlepsza komedia!), deklarując w jednym z wywiadów: "Staliśmy się takimi moralistami, że zapragnąłem nakręcić film odrobinę niemoralny". Inspiracją dla tego lekkiego niczym czytnik - i równie pojemnego - komediodramatu jest bez wątpienia seksowne kino mistrza Erica Rohmera. Niektórzy piszą też o podobieństwach do najlepszych filmów Woody'ego Allena - z tym że u Assayasa jest zdecydowanie więcej wina.