Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Gladiator II
Gladiator II
Gladiator II
Anora
Anora
Ars Cameralis: Ich noce
Ars Cameralis: Naga prawda
Ars Cameralis: Filadelfijska opowieść
Laputa – podniebny zamek
Dahomej
Megalopolis
Megalopolis
KF AMBASADA: Siedmiu samurajów
JOHN WICK 10th Anniversary
Megalopolis
PRZEDPREMIERA: Konklawe
Rok z kinem Azji: Oldboy
Dahomej
Konklawe
Prawdziwy ból
PO ZACHODZIE SŁOŃCA: Megalopolis
Laputa – podniebny zamek
Konklawe
Tosca – retransmisja z Opery Wrocławskiej [2024] [G. Puccini] opera | sezon 2024-25
Prawdziwy ból
Prawdziwy ból
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Las wyciszy nas + warsztaty artyterapeutyczne
Rodzina w kinie: Szkarłatny pilot
Konklawe
Szkarłatny pilot
Dahomej
Prawdziwy ból
Konklawe
Złote Gody: Ziemia obiecana
Konklawe
Rok z kinem Azji: Godzilla
Prawdziwy ból
Pora dla seniora: Konklawe
Maryja. Matka ludzkości
Prawdziwy ból
Konklawe
MODOWY KLUB FILMOWY: Gilda
Prawdziwy ból
Złote gody: Teksańska masakra piłą mechaniczną
Gladiator II
PRZEDPREMIERA: Simona Kossak
Jezioro łabędzie [P. Czajkowski] balet | sezon 2024-25
Gladiator II
Gladiator II
Złote Gody: Emmanuelle
PRZEDPREMIERA: Simona Kossak
Rok z kinem Azji: Wschód księżyca
Lekcje filmowe: Moonage Daydream
Anora
SKOCZ DO KINA – Festiwal filmów rowerowych
Anora
Anora
Andrea Bocelli. Wielki jubileusz 30-lecia występów | retransmisja koncertu [sezon 2024-25]
Złote gody: Rozmowa
Rok z kinem Azji: Żegnaj moja konkubino
Najlepsze z najgorszych: Wiklinowy koszyk
Pokaz specjalny: Minghun
Lekcje filmowe: Buntownik bez powodu
Rok z kinem Azji: Zarządca Sansho
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
O nieskończoności
Om det oändliga
Jeden z najbardziej oryginalnych twórców kina europejskiego Roy Andersson powraca z nowym filmem i w charakterystyczny dla siebie sposób snuje refleksję nad ludzkim życiem. Nad jego pięknem, okrucieństwem, blaskiem i banałem. Wykorzystuje do tego narzędzia, które tak dobrze są znane z jego poprzednich filmów, z „Trylogią absurdu” na czele – surrealizm, melancholię, humor, nonsens, pozostając w tym – co ważne – niezmiennie oryginalny.
Bunkier Hitlera, gabinet psychiatry, zniszczona wojną Kolonia, miejska ulica czy niepozorna ławka na wzgórzu. Przenosząc akcję swojego nowego filmu do tak różnych miejsc, Roy Andersson odważnie miesza ze sobą porządki – przeszłość ze współczesnością, jawę ze snem, surrealizm z prozą dnia codziennego.
Przez serię starannie zakomponowanych krótkich epizodów, z których zbudowany jest film, przeprowadza nas łagodny głos Narratorki, inspirowanej postacią Szeherezady z „Księgi tysiąca i jednej nocy”. Tym sposobem poznajemy przechodzącego kryzys wiary księdza, parę kochanków unoszących się nad miastem w rytm nastrojowej muzyki, tańczące na ulicy młode dziewczyny czy mężczyznę drżącego o swoje oszczędności. Na pozór nie łączy ich nic, ale czy aby na pewno?
Roy Andersson w charakterystyczny dla siebie sposób snuje refleksję nad ludzkim życiem. Nad jego pięknem, okrucieństwem, blaskiem i banałem. Wykorzystuje do tego narzędzia, które tak dobrze są znane z jego poprzednich filmów, z „Trylogią absurdu” na czele – surrealizm, melancholię, humor, nonsens, pozostając w tym – co ważne – niezmiennie oryginalny.