This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Rodzina w kinie: Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai. Tajemnica Skorpiona | 83 min | 6+
RODZINA W KINIE
Rodzina w kinie: Yuku i magiczny kwiat | 65 min | 5+
RODZINA W KINIE
Rodzina w kinie: Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai. Tajemnica Skorpiona [obowiązują zapisy na warsztaty] | 6+
RODZINA W KINIE
Rodzina w kinie: Yuku i magiczny kwiat | 65 min | 5+
RODZINA W KINIE
5.02 | 15:00 | Filmowe popołudnie dla dzieci: Piękno | 40 min | 3+
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
PORA DLA SENIORA: Mężczyzna imieniem Otto
Pora Dla Seniora
Kilof zamiast karabinu
Wydarzenia specjalne
André Rieu w Dublinie. Dobry koncert na Nowy Rok
Opera & Operetka w kinie | sezon 2022-23
12.02 | 15:00 | Filmowe popołudnie dla dzieci: Piraci | 40 min. | 3+
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
19.02 | 15:00 | Filmowe popołudnie dla dzieci: Mali przyjaciele + KĄCIK CZYTELNICZY | 40 min. | 3+
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
Tosca [G. Puccini] opera | sezon 2022-23
Opera & Operetka w kinie | sezon 2022-23
Zestaw filmów Georges’a Mélièsa | Gość specjalny: Marcin Napiórkowski
26.02 | 15:00 | Filmowe popołudnie dla dzieci: Pomocy! Ratunku!| 40 min. | 3+
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
150. KF Ambasada: Lot nad kukułczym gniazdem | GOŚĆ SPECJALNY: Grażyna Torbicka
Klub Filmowy Ambasada
Hamlet [A. Thomas] opera | sezon 2022-23
Opera & Operetka w kinie | sezon 2022-23
Życie paryskie [J. Offenbach] operetka | sezon 2022-23
Opera & Operetka w kinie | sezon 2022-23
Kraina Uśmiechu [F. Lehár] operetka | sezon 2022-23
Opera & Operetka w kinie | sezon 2022-23
NAJLEPSZE Z NAJGORSZYCH: Siódma komnata
Beyond the Seventh Door

Gdyby Tommy Wiseau nakręcił „The Cube”
„Siódma komnata” („Beyond the 7th Door”)
Gdy Boris (w tej roli Lazar Rockwood urodzony w dawnej Jugosławii) właśnie wyszedł z więzienia spotyka swoją byłą kochankę Wendy (Bonnie Beck), która proponuje mu napad. Celem jest majątek jej szefa Lorda Brestona, dla którego dziewczyna pracuje jako pokojówka. Fucha wydaje się bardzo prosta, bo pracodawca jest schorowany a wszystko dobrze zaplanowane. Dwójka złodziei nie przewidziała jednak na jak duże niebezpieczeństwo się narażają. W starym zamku ukryta jest fortuna, ale prowadzi do niej labirynt piwnic, tajemnic i śmiertelnego zagrożenia. Bohaterzy stają się pionkami w bezlitosnej grze o życie. Aby przetrwać muszą rozwiązać szereg zagadek ukrytych w zakamarkach tajemniczej posiadłości. Czy uda im się zdobyć majątek i nie zginąć?
Można pokusić się o stwierdzenie, że gdyby Tommy Wiseau („The Room”) napisał scenariusz do „The Cube”, wyprodukował ten film, wyreżyserował i jeszcze w nim zagrał to mielibyśmy coś bardzo podobnego do „Siódmej komnaty”. Mamy tu okrutnie naciągany i naiwny scenariusz, słabe dialogi, amatorskie aktorstwo, cringe a nawet bohatera, którego uroda przywodzi na myśl samego Wiseau. Budżet filmu jest tak niski, że gra w nim tylko czwórka aktorów z czego jeden gra zwłoki a drugiego prawie nie widać. Powiedzielibyśmy, że film jest zupełnie zbędny, gdyby nie fakt, że ogląda się go z wielką satysfakcją. Mało znana perełka kina klasy B i guilty pleasure ze znakiem jakości Filmów Najlepszych z Najgorszych.
Bozidar D. Benedikt to reżyser i scenarzysta urodzony w w 1938 roku w dawnej Jugosławii, twórca takich filmów jak „Brooklyn Nights” (1987) i „The Graveyard Story” (1991).
reżyseria: Bozidar D. Benedikt, scenariusz: Bozidar D. Benedikt
występują: Lazar Rockwood, Bonnie Beck, Gary Freedman
horror / Kanada / 1987, 1h 23min
CZYM SĄ NAJLEPSZE Z NAJGORSZYCH?
To pokazy różnorodnego kina klasy B, od starych, amerykańskich filmów s-f z kosmitami i latającymi spodkami wiszącymi na sznurkach, przez przebojowe kino akcji lat 80. z nieskazitelnymi bohaterami w ortalionowych dresach, po horrory z gumowymi potworami.
Niskie budżety, absurdalne dialogi, kiepskie aktorstwo, nielogiczna fabuła a także zaangażowanie i pasja autorów to tylko niektóre cechy wspólne najgorszych filmów w historii kinematografii światowej, które prezentowane są na przeglądzie. Filmy Najlepsze z Najgorszych rozbudzają wśród widzów miłość do kina klasy B od 2015 roku. Dotychczas odbyło się ponad 200 seansów i wydarzeń w ramach przeglądu.
Więcej: www.najlepszeznajgorszych.pl