Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Gladiator II
Gladiator II
Gladiator II
Anora
Anora
Ars Cameralis: Ich noce
Ars Cameralis: Naga prawda
Ars Cameralis: Filadelfijska opowieść
Laputa – podniebny zamek
Dahomej
Megalopolis
Megalopolis
KF AMBASADA: Siedmiu samurajów
JOHN WICK 10th Anniversary
Megalopolis
PRZEDPREMIERA: Konklawe
Rok z kinem Azji: Oldboy
Dahomej
Konklawe
Prawdziwy ból
PO ZACHODZIE SŁOŃCA: Megalopolis
Laputa – podniebny zamek
Konklawe
Tosca – retransmisja z Opery Wrocławskiej [2024] [G. Puccini] opera | sezon 2024-25
Prawdziwy ból
Prawdziwy ból
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Las wyciszy nas + familijne spotkania arteterapeutyczne
Rodzina w kinie: Szkarłatny pilot
Konklawe
Szkarłatny pilot
Dahomej
Prawdziwy ból
Konklawe
Złote Gody: Ziemia obiecana
Konklawe
Rok z kinem Azji: Godzilla
Prawdziwy ból
Pora dla seniora: Konklawe
Maryja. Matka ludzkości
Prawdziwy ból
Konklawe
MODOWY KLUB FILMOWY: Gilda
Prawdziwy ból
Złote gody: Teksańska masakra piłą mechaniczną
Gladiator II
PRZEDPREMIERA: Simona Kossak
Jezioro łabędzie [P. Czajkowski] balet | sezon 2024-25
Gladiator II
Gladiator II
Złote Gody: Emmanuelle
PRZEDPREMIERA: Simona Kossak
Rok z kinem Azji: Wschód księżyca
Lekcje filmowe: Moonage Daydream
Anora
SKOCZ DO KINA – Festiwal filmów rowerowych
Anora
Anora
Andrea Bocelli. Wielki jubileusz 30-lecia występów | retransmisja koncertu [sezon 2024-25]
Złote gody: Rozmowa
Rok z kinem Azji: Żegnaj moja konkubino
Najlepsze z najgorszych: Wiklinowy koszyk
Pokaz specjalny: Minghun
Lekcje filmowe: Buntownik bez powodu
Rok z kinem Azji: Zarządca Sansho
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Mamy2mamy
Telle mère, telle fille
Matka i córka, mocno ze sobą zżyte, a zarazem - całkowicie różne od siebie. Jednocześnie zachodzą w ciążę...
Francuską reżyserkę Noémie Saglio fascynuje kobiecy świat filmowy. Jej filmy i seriale świadczą o tym, że bardzo lubi kobiety, zna je i ich broni, bez zbytniej słodyczy, a za to - z humorem, czasem ze złością, czasem z czułością, a często - łącząc ze sobą jedno i drugie. To mi imponuje!
W jej najnowszym filmie „MAMY 2 MAMY” w niezwykle komediowej roli występuje Juliette Binoche oraz m.in. Camille Cottin i Lambert Wilson.
…Dla Mado jej 47 lat, to nowa 20-tka! Imprezuje, szaleje, bawi się. Marzy o motorze i różowym kasku, by podbić ulice Paryża i serca pięknych mężczyzn. Jest absolutnym przeciwieństwem swojej córki - odpowiedzialnej, dojrzałej, a nawet trochę sztywnej – 30- letniej Avril. I może to wszystko nie byłoby aż takie dziwne, gdyby nie fakt, że obie mieszkają razem, córka wychowuje i pilnuje matkę, nie zawsze skutecznie. Gdyby tego było mało – obie zachodzą w ciążę, jedna bardziej, druga mniej planowaną. Burza hormonów, armagedon rodzinnych animozji. Jak przeżyć, urodzić i nie zwariować?
Pytanie do reżyser- Noémie Saglio:
- Do kogo skierowany jest Pani film?
- Do wszystkich! A może przede wszystkim do kobiet. Nie powinnam tego mówić, bo to dość ograniczające. Nikt nie mówi, że „męski” film jest przeznaczony dla mężczyzn! Tak naprawdę chciałabym, żeby, po obejrzeniu filmu, córki miały ochotę przytulić swoje matki, a matki - zająć się córkami. Chciałabym też, żeby pomógł zrozumieć wszystkim, kobietom i mężczyznom, że w kwestii miłości nic nie jest stracone na zawsze, że w każdym wieku można spotkać „drugą połowę” i zacząć nowe życie (…).
Pytanie do aktorki - Camille Cottin:
- Co spodobało się Pani w filmie „Mamy2mamy”?
- Jego współczesna wymowa. Lubię, gdy filmy są odbiciem naszego społeczeństwa, a ten świetnie wpasował się w obecną epokę! Gazety pełne są historii o czterdziestolatkach i pięćdziesięciolatkach, które odchowały dzieci, a teraz chcą korzystać z życia. Zrzucają z siebie odpowiedzialność, związaną z rodzicielstwem i próbują odnaleźć się w innym, „lżejszym” życiu. Współczesne pięćdziesięciolatki są piękne, silne, wolne i chcą z tego korzystać. To całkiem normalne. Siłą rzeczy w takich sytuacjach dzieci protestują. W filmie role są odwrócone. Avril, córka Mado, ma kłopot ze znalezieniem swojego miejsca. Perypetie matki, mieszkającej u córki i będącej na jej utrzymaniu to dość nowe zjawisko - i o tym właśnie opowiada film (…).