Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
The Outrun
Dalej jazda
Flow
Balkoniary
Kompletnie nieznany
Dziewczyna z igłą
Dalej jazda
Kompletnie nieznany
Balkoniary
W pokoju obok
Flow
Rodzina w kinie: Solan i Ludwik – Misja Księżyc + wykład
Dalej jazda
Balkoniary
Balkoniary
Kneecap. Hip-hopowa rewolucja
Reagan
Balkoniary
Dalej jazda
Dziewczyna z igłą
Flow
Dalej jazda
Balkoniary
Kneecap. Hip-hopowa rewolucja
Dalej jazda
Kneecap. Hip-hopowa rewolucja
Flow
W pokoju obok
Balkoniary
Babygirl
Flow
Balkoniary
PRZEDPREMIERA: Grand Tour + prelekcja
Kneecap. Hip-hopowa rewolucja
Balkoniary
Rodzina w kinie: Flow
Kneecap. Hip-hopowa rewolucja
Sztuka pięknego życia
Balkoniary
W blasku Oscarów: Flow
W pokoju obok
W pokoju obok
Balkoniary
The Brutalist
W pokoju obok
Balkoniary
Dziewczyna z igłą
W pokoju obok
Flow
Balkoniary
Kneecap. Hip-hopowa rewolucja
Rodzina w kinie: Emma Odważna (dubbing)
Kicia Kocia w przedszkolu
Rodzina w kinie: Basia. Radzę sobie! + warsztaty
Fantastyczny Angelo
Kicia Kocia w przedszkolu
Flow
Zima Mamy Mu
Rodzina w kinie: Fantastyczny Angelo + warsztaty
Kicia Kocia w przedszkolu
Fantastyczny Angelo
Mój sąsiad Totoro (dubbing)
Flow
Rodzina w kinie: Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka
Najlepsze z najgorszych: ROBOT MONSTER
Babygirl
Kompletnie nieznany
Dziewczyna z igłą
PRZEDPREMIERA: Daaaaaali!
PRZEDPREMIERA: Nosferatu
Flow
PRZEDPREMIERA: Maria Callas
PRZEDPREMIERA: Nosferatu
Kompletnie nieznany
Filmowe popołudnie dla dzieci: Urodziny kina
Dziewczyna z igłą
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
W pokoju obok
Dziewczyna z igłą
Dalej jazda
Kompletnie nieznany
Kompletnie nieznany
KF AMBASADA: Omen
PORA DLA SENIORA: Kiedy nadchodzi jesień
Dziewczyna z igłą
Kompletnie nieznany
RĘKOPIS ZNALEZIONY W SARAGOSSIE + prelekcja Michała Oleszczyka na 60. urodziny Kina Kosmos
W pokoju obok
Kompletnie nieznany
Dziewczyna z igłą
Kneecap. Hip-hopowa rewolucja
Dziewczyna z igłą
The Brutalist
Dziewczyna z igłą
Babygirl
The Brutalist
Filmowe popołudnie dla dzieci: Dzień świstaka
The Brutalist
Dziewczyna z igłą
W pokoju obok
Dziewczyna z igłą
The Brutalist
Babygirl
Babygirl
Dziewczyna z igłą
Sztuka pięknego życia
The Brutalist
Babygirl
Filmowe powtórki do matury: Niepewność. Zakochany Mickiewicz
Sztuka pięknego życia
Babygirl
The Brutalist
Hamlet [sezon 2025]
Filmowe popołudnie dla dzieci: Królowe i królewny
Lekcje filmowe: Obcy – decydujące starcie (WERSJA REŻYSERSKA)
Rok z kinem Azji: Pieta
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
Filmowe popołudnie dla dzieci: Dalekie podróże
Zima Mamy Mu + warsztaty
Kina i Yuk + warsztaty
KF AMBASADA: Mulholland Drive
Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka + warsztaty
Najlepsze z najgorszych: Manos – ręce przeznaczenia
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
Filmowe popołudnie dla dzieci: Ahoj, przygodo!
Yuku i magiczny kwiat + warsztaty
Filmowe powtórki do matury: Lalka
Fleabag [sezon 2025]
KF AMBASADA: Gorączka
Pokaz specjalny: Piękna złośnica
Bądźmy poważni na serio [sezon 2025]
Filmowe powtórki do matury: Wesele
KF AMBASADA: Dobry, zły i brzydki
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
KINO LATO Wieloryb
The Whale
Oscary 2023 – wygrana:
Najlepszy aktor pierwszoplanowy Brendan Fraser
Najlepsza charakteryzacja i fryzury
Nominacja dla Najlepszego aktora do Złotego Globu Brendan Fraser
Udział w konkursie głównym i Nagroda Specjalna na MFF w Wenecji Darren Aronofsky
Nagroda dla Najlepszego aktora Critic's Choice Brendan Fraser
Nominacja dla najlepszej młodej aktorki Critic's Choice Sadie Sink
Nominacja za najlepszy scenariusz adaptowany Critic's Choice
Nominacja za najlepszą charakteryzację i fryzury Critic's Choice
Charlie już od lat żyje na marginesie świata. Uwięziony w małym mieszkaniu przez chorobliwą otyłość, odrzucony, nie bez powodu, przez swoich bliskich, samotnie zmierza w życiową przepaść. Wystarczy jednak jeden impuls, jedno spotkanie, by zapalić w nim płomień nadziei na to, że jeszcze nie wszystko stracone. Charlie podejmuje próbę nawiązania dawno utraconego kontaktu z nastoletnią córką. Wie, że czeka go niesłychanie trudne spotkanie. Zdaje sobie sprawę, że ryzykuje utratę ostatniego złudzenia. Gotów jest jednak podjąć to ryzyko z wiarą, że także dla niego jest jeszcze szansa na odkupienie.
z recenzji filmweb.pl (Wojciech Tutaj)
U wielu mniej doświadczonych twórców ciężar poruszanych w filmie kwestii i posępna, depresyjna aura błyskawicznie mogłyby przytłoczyć, ale Aronofsky wie, kiedy posłużyć się ironicznym humorem lub zaszczepić prawie niedostrzegalne ziarnko nadziei. Jego reżyserski triumf nie dokonałby się jednak bez pomocy doskonale zgranego zespołu aktorskiego. Na najwyższe uznanie zasługuje Brendan Fraser (gwiazdor trylogii "Mumia"), dla którego rola Charliego jest ekranowym tour de force. Fenomenalna, hiperrealistyczna charakteryzacja nawet na moment nie przesłania jego wybitnej gry, opartej w dużej mierze na sugestywnej ekspresji twarzy. Przeszywające serce spojrzenia, grymasy potwornego bólu i odciskające się na pomarszczonym czole ślady fizycznej męki sprawiają, że niemal namacalnie odczuwamy skalę cierpienia bohatera. Obok Frasera, prym wiedzie młodziutka Sadie Sink jako Ellie, pyskata i tocząca wojnę z całym światem dziewczyna. Aktorka ze swadą i lekkością odmalowuje pełen sprzeczności charakter nastolatki, a ilekroć staje przed kamerą, zagarnia całą uwagę dla siebie. Na drugim planie niezgorzej radzą sobie Ty Simpkins wcielający się w pogubionego idealistę Thomasa oraz wyrastająca na jedno z najbardziej wszechstronnych, hollywoodzkich nazwisk Hong Chau jako dobra samarytanka Liz. Koniec końców "Wieloryb" zdołał pomieścić w sobie zarówno podróż do jądra egzystencjalnej ciemności, traktat o wyzwoleniu jak i mistrzowską lekcją aktorstwa. Aronofsky powraca zatem w wielkim stylu i raz jeszcze sprowokuje pytania o to, czy bliskie realizmowi, pozbawione efekciarskich naddatków obrazy nie są jego prawdziwym, artystycznym powołaniem.