Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Gladiator II
Gladiator II
Gladiator II
Anora
Anora
Ars Cameralis: Ich noce
Ars Cameralis: Naga prawda
Ars Cameralis: Filadelfijska opowieść
PRZEDPREMIERA: Konklawe
Megalopolis
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Kraina tajemnic
Rodzina w kinie: Laputa – podniebny zamek
Dahomej
JOHN WICK 10th Anniversary
Laputa – podniebny zamek
Dahomej
Megalopolis
Megalopolis
KF AMBASADA: Siedmiu samurajów
JOHN WICK 10th Anniversary
Megalopolis
PRZEDPREMIERA: Konklawe
Rok z kinem Azji: Oldboy
PO ZACHODZIE SŁOŃCA: Megalopolis
Tosca – retransmisja z Opery Wrocławskiej [2024] [G. Puccini] opera | sezon 2024-25
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Las wyciszy nas
Rodzina w kinie: Szkarłatny pilot
Złote Gody: Ziemia obiecana
Rok z kinem Azji: Godzilla
Pora dla seniora: Konklawe
Maryja. Matka ludzkości
MODOWY KLUB FILMOWY: Gilda
Złote gody: Teksańska masakra piłą mechaniczną
Gladiator II
PRZEDPREMIERA: Simona Kossak
Jezioro łabędzie [P. Czajkowski] balet | sezon 2024-25
Gladiator II
Gladiator II
Złote Gody: Emmanuelle
PRZEDPREMIERA: Simona Kossak
Rok z kinem Azji: Wschód księżyca
Lekcje filmowe: Moonage Daydream
Anora
SKOCZ DO KINA – Festiwal filmów rowerowych
Anora
Anora
Andrea Bocelli. Wielki jubileusz 30-lecia występów | retransmisja koncertu [sezon 2024-25]
Złote gody: Rozmowa
Rok z kinem Azji: Żegnaj moja konkubino
Najlepsze z najgorszych: Wiklinowy koszyk
Pokaz specjalny: Minghun
Lekcje filmowe: Buntownik bez powodu
Rok z kinem Azji: Zarządca Sansho
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Kaboom
Kaboom
Komiksowe, kreślone grubą kreską, neonowe jak szkolne zakreślacze i bezwstydnie młodzieńcze, jak na buntownika przystało. Takie jest kino Gregga Arakiego, który od końca lat osiemdziesiątych z tą samą werwą opowiada o dorastaniu i swoich niepokornych bohaterach, których szczerze kocha. Uznawany za jednego z najważniejszych twórców New Queer Cinema Araki pokazał, że o buncie, wyobcowaniu i tożsamości można opowiadać znanym już, lecz przekształconym, niczym młodzieżowy slang, językiem. 24 października światło dzienne ujrzała najbardziej magentowa okładka tego sezonu, "A jak Araki" Natalii Gruenpeter. Różowy leksykon amerykańskiego niezalu przybliża nam sylwetkę kalifornijskiego autora, który od lat 80. buduje swoje filmowe uniwersum, w którym wszyscy są zawsze młodzi, niepokorni i gotowi na przygodę. Dlatego nadszedł czas by pokazać i podzielić się z Państwem naszą fascynacją do filmów Gregga Arakiego. W ciągu trzech dni będziecie mieli szansę poznać trzy różne oblicza tego reżysera: skandaliczne, dydaktyczne i prześmiewcze.
Kaboom
Smith ma 18 lat, jest ambiseksualnym, młodych studentem pierwszego roku filmoznawstwa malowniczego collegu w nadmorskiej miejscowości w Południowej Karolinie. Beztroski czas pierwszego roku studiów mija mu na romansowaniu z piękną London i długich rozmowach z cyniczną Stellą. Libertyńska harmonia Smitha zostaje zachwiana na jednej z imprez, gdzie chłopak zjada halucynogenne ciastko i jest przekonany, że został świadkiem przedziwnej zbrodni czerwonowłosej dziewczyny, która zna ze swoich snów. Kaboom to film najbardziej ironiczny, komediowy i prześmiewczy wobec wcześniejszego dorobku Arakiego. To jednocześnie ostatnia część jego nastoletniej trylogii apokaliptycznej. Pierwszy w historii film nagrodzony na festiwalu w Cannes Queerową Palmą.