Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Rodzina w kinie: Kicia Kocia na pikniku [obowiązują zapisy na warsztaty]
RODZINA W KINIE
Krótka Historia Polskiego Kina: Gorączka
Krótka historia polskiego kina
Warsztaty: Design thinking, a projektowanie dostępnych usług kulturalnych + seans filmu „La Singla”
III Śląska Konferencja o dostępności
Krótka Historia Polskiego Kina: Przypadek
Krótka historia polskiego kina
Przystanek Śląsk | Terminator 2. Dzień sądu PO ŚLĄSKU
PRZYSTANEK ŚLĄSK
POKAZ SPECJALNY „Strzępy” i spotkanie z twórcami
Wydarzenia specjalne
Moda na Kosmos: seans „Beksa” połączony z prelekcją Karoliny Kostyry
Moda na Kosmos
Warsztaty: Jak zadbać o dostępność architektoniczną naszych instytucji + seans filmu „La Singla”
III Śląska Konferencja o dostępności
Letni koncert z Maastricht 2023. André Rieu. Miłość mieszka pośród nas
Opera & Operetka & Balet w kinie | sezon 2023-24
Jonas Kaufmann & Sonya Yoncheva & Ludovic Tézier | Gala operowo-operetkowa
Opera & Operetka & Balet w kinie | sezon 2023-24
Elektroniczne babcie
2023. ROK Z KINEM SCIENCE FICTION
100 lat Warner Bros: Oczy szeroko zamknięte
100 LAT WARNER BROS.
Wesele Figara [W.A. Mozart] retransmisja opery
Opera & Operetka & Balet w kinie | sezon 2023-24
100 lat Warner Bros: Wielki Gatsby
100 LAT WARNER BROS.
Dziadek do orzechów [P. Czajkowski] retransmisja baletu | sezon 2023-24
Opera & Operetka & Balet w kinie | sezon 2023-24
Jeszcze nie koniec
Jusqu'à la garde

Miriam i Antoine Besson są po rozwodzie.
Miriam chciałaby uzyskać wyłączną opiekę nad synem Julienem, aby ochronić go przed ojcem, który — jak twierdzi — jest brutalny. Z kolei Antoine przedstawia siebie jako lekceważonego rodzica. Przydzielony do sprawy sędzia zarządza wspólną opiekę nad dzieckiem. Julien staje się zakładnikiem narastającego konfliktu pomiędzy rodzicami. Przyparty do muru stara się zapobiec najgorszemu.
Reżyser scharakteryzował „ JESZCZE NIE KONIEC” w następujący sposób: „To film zbudowany na strachu. Ów strach budzi człowiek gotowy zrobić wszystko, by odzyskać kobietę, która z kolei chce od niego odejść i uciec przed jego agresywnym zachowaniem. Postać Antoine’a jest źródłem ciągłego zagrożenia dla wszystkich wokół niego. (…) Kobiety, które doświadczyły przemocy domowej, jak bohaterka grana przez Léę Drucker, żyją w ciągłym stanie podwyższonego pogotowia. Doskonale wiedzą, że zagrożenie może pojawić się wszędzie i w dowolnym momencie ― a wtedy nikt nie jest bezpieczny”.
„Małe, wielkie kino, które porusza do głębi.” Barbara Hollender - Rzeczpospolita
„Xavier Legrand odkryciem sezonu. Jego film wbija w fotel. Widzów zostawia w ciszy.” Krzysztof Kwiatkowski – Gazeta Wyborcza
"Jeszcze nie koniec" okazuje się filmem przewrotnym, a jednocześnie dojrzałym i pozbawionym zbędnego efekciarstwa.” Piotr Czerkawski - Filmweb
Dystrybucja w Polsce: Solopan

Krótka Historia Polskiego Kina: Gorączka

Letni koncert z Maastricht 2023. André Rieu. Miłość mieszka pośród nas

Hańba
