Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Simona Kossak
Simona Kossak
Trefliki ratują święta
Kina i Yuk
Naturalna dzikość serca
Prawdziwy ból
Prawdziwy ból
Trefliki ratują święta
Trzy kilometry do końca świata
Pod skórą
Minghun
Simona Kossak
Rodzina w kinie: Nausicaä z Doliny Wiatru + warsztaty kamishibai
Naturalna dzikość serca
Prawdziwy ból
Minghun
Zła nie ma
Trzy kilometry do końca świata
Mój sąsiad Totoro (napisy)
Prawdziwy ból
Simona Kossak
Trzy kilometry do końca świata
Prawdziwy ból
Simona Kossak
Prawdziwy ból
Trzy kilometry do końca świata
Mój sąsiad Totoro (napisy)
Konklawe
Prawdziwy ból
Pod skórą
Trzy kilometry do końca świata
Władca pierścieni: Wojna Rohirrimów
Trefliki ratują święta
PRZEDPREMIERA: Flow
Kina i Yuk
Rodzina w kinie: Razem na świecie. Święto krótkiego kina.
PRZEDPREMIERA: Here. Poza czasem.
W pokoju obok
W pokoju obok
PRZEDPREMIERA: Babygirl
PRZEDPREMIERA: Flow
Konklawe
Minghun
Trzy kilometry do końca świata
PO ZACHODZIE SŁOŃCA: Zła nie ma
Simona Kossak
Zła nie ma
Kina i Yuk
Minghun
Konklawe
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Czy radość może rosnąć jak grzyby po deszczu? + FAMILIJNE SPOTKANIA ARTETERAPEUTYCZNE
Zła nie ma
Trzy kilometry do końca świata
Minghun
Historia na ekranie: Żeby nie było śladów
Simona Kossak
Minghun
Zła nie ma
Zła nie ma
Minghun
Konklawe
PORA DLA SENIORA: Here. Poza czasem.
Konklawe
Simona Kossak
Minghun
Zła nie ma
Simona Kossak
Zła nie ma
Minghun
Miasto nauki. Tydzień człowieka: Człowiek z żelaza
Andrea Bocelli. Wielki jubileusz 30-lecia występów | retransmisja koncertu [sezon 2024-25]
„Władca pierścieni: Wojna Rohirrimów” z prelekcją tolkienistów
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: LOT W KOSMOS.
PRZEDPREMIERA: Flow
Simona Kossak – seans dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Zimowe Harce
Dziadek do orzechów i Król myszy [P. Czajkowski] | sezon 2024-25
Najlepsze z najgorszych: Wizyta Świętego Mikołaja
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Śladami Yeti
Andrea Bocelli. Wielki jubileusz 30-lecia występów | retransmisja koncertu [sezon 2024-25]
Rok z kinem Azji: Siedmiu samurajów
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
W pokoju obok
MODOWY KLUB FILMOWY: Panowie w cylindrach
Zakochany Sylwester z azjatyckim smaczkiem
PRZEDPREMIERA: Babygirl
Lekcje filmowe: Obcy. Ósmy pasażer Nostromo (wersja reżyserska)
Filmowe powtórki do matury: 1984
Rok z kinem Azji: Tetsuo: Człowiek z żelaza
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Future Shorts: Winter 2018
Początek roku skłania ku podsumowaniom i przemyśleniom na temat minionego czasu, ale także ku snuciu spektakularnych planów na przyszłość. Zimowa selekcja Future Shorts oscyluje właśnie wokół szeroko pojętej kategorii czasu. W programie bowiem m. in. dokumentalny portret zegarmistrza, który czas “stwarza”, nostalgiczna podróż bohaterki filmu “Cilaos”, związana z godzeniem się z przeszłością, natomiast optymistyczny wymiar czasu jako oczekiwania na nowe doświadczenia odnajdziemy w historii Joan, spragnionej nowych wyzwań i z niecierpliwością patrzącej w przyszłość. Z pewnością w którejś z tych charyzmatycznych postaci odnajdziesz samego siebie.
Future Shorts Zima to program złożony z 6 krótkometrażowych filmów, w tym fabuł, dokumentu, teledysku i eksperymentu, pochodzących m. in. z Wielkiej Brytanii, Belgii i Holandii, Brazylii.
Program:
The Watchmaker
reż. Céline Embleton, Wielka Brytania 2016, dokument, 9 min.
Poetycki portret irańskiego zegarmistrza, którego filozoficzna zaduma nad rzemiosłem zaprasza do refleksji nad tym, jak my ścieramy się z czasem w pędzącym świecie.
A poetic portrait of a Iranian watchmaker, whose philosophical musings on craft invite us to reflect on how we engage with time in a fast - paced world.
The Summer Movie
reż. Emanuel Mare, Belgia 2016, fabuła, 30 min.
Jest lato. Philippe jedzie samochodem z rodziną na wakacje. Nikt nie przejmuje się turystami, miejscami postojowymi, sierpniowym słońcem, a to niepokoi Philippe. Ma ochotę wracać, ale powstrzymuje go przed tym 9-letni syn, Balthazar.
It’s summer. Philippe is driving with his family for a holiday. No one gives a damn about the people on vacation, highway rest stops, the August light, and that dismays Philippe. He wants to leave. His 9-year-old son, Balthazar, keeps him from that.
The Combine
reż. Tina Rivera, Stany Zjednoczone 2017, teledysk, 4 min.
Psychodeliczna wizja okresu żniw z zastosowaniem techniki lo-fi.
A lo-fi, psychedelic vision of farmlands being harvested.
Cilaos
reż. Camilo Restrepo, Francja 2017, fabuła, 13 min.
Kobieta wyrusza na poszukiwania swojego ojca, aby dotrzymać obietnicy złożonej umierającej matce. Wiedziona jest rytmem Maloya, rytualnej pieśni z wyspy Reunion. Cilaos to więzy, które wiążą zmarłych i żyjących.
To keep a promise made to her dying mother, a woman goes off in search of her father. Carried by the rhythm of the Maloya, a ritual chant from Reunion Island. Cilaos the ties that bind the dead and the living.
Wild Horses
reż. Rory Stewart, Wielka Brytania 2017, fabuła, 26 min.
Joan od okresu adolescencji jest unieruchomiona w domu z powodu zespołu chronicznego zmęczenia. Kiedy jednak trener zachęca ją, aby bardziej się starała, ona daje się ponieść emocjom i ryzykując nawrót choroby, opuszcza dom w poszukiwaniu nowych doznań. Oraz konia.
Joan has been housebound with M. E. for most of her teenage years, but now in slow recovery, Joan’s tutor encourages her to push herself more, she throws caution to the wind and, risking a relapse, leaves the house in search of new experiences. And horse.
Green Screen Gringo
reż. Douwe Dijkstra, Holandia, Brazylia 2016, eksperyment/dokument, 16 min.
Za zielonym ekranem cudzoziemiec odkrywa czarującą, lecz wzburzoną Brazylię, gdzie ulice są sceną dla polityki, sztuki i uczuć, a gringo może się temu tylko przyglądać.
Behind a green screen, a foreigner finds his way in an enchanting - and yet turbulent - Brazil. Where the streets are a stage for politics, art and affection, a gringo can only watch.
Łączny czas pokazu: 98 min.
Zestaw w polskiej i angielskiej wersji językowej.