Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Dzisiaj
Wtorek
Jutro
Środa
13.03
Czwartek
14.03
Piątek
15.03
Sobota
16.03
Niedziela
17.03
Poniedziałek
18.03
Wtorek
19.03
Środa
20.03
Czwartek
21.03
Piątek
23.03
Niedziela
25.03
Wtorek
26.03
Środa
27.03
Czwartek
29.03
Sobota
30.03
Niedziela
31.03
Poniedziałek
03.04
Czwartek
04.04
Piątek
05.04
Sobota
06.04
Niedziela
08.04
Wtorek
10.04
Czwartek
11.04
Piątek
12.04
Sobota
13.04
Niedziela
15.04
Wtorek
16.04
Środa
21.04
Poniedziałek
26.04
Sobota
03.05
Sobota
06.05
Wtorek
09.05
Piątek
11.05
Niedziela
13.05
Wtorek
16.05
Piątek
17.05
Sobota
24.05
Sobota
30.05
Piątek
03.06
Wtorek
06.06
Piątek
14.06
Sobota
sala
Solaris
14:40
Bilet
I’m Still Here
reż.
Walter Salles
Brazylia, Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
17:15
Bilet
Siedem
reż.
David Fincher
USA 1995
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
127 min.
format:
2D NAP
19:40
Bilet
Przepiękne!
reż.
Katarzyna Priwieziencew
Polska 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
119 min.
format:
2D
12:00
Bilet
Flow
reż.
Gints Zilbalodis
Francja, Łotwa, Belgia 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 7.
czas trwania:
84 min.
format:
2D
14:00
Bilet
Oskar, Patka i Złoto Bałtyku
reż.
Magdalena Nieć, Mariusz Palej
Polska, 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 7.
czas trwania:
90 min.
format:
2D
15:50
Bilet
Jaremczuk. Niezrównany świat piękna
reż.
Artem Hryhoryan
Ukraina 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 10.
czas trwania:
93 min.
format:
2D
17:35
Bilet
I’m Still Here
reż.
Walter Salles
Brazylia, Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
20:15
Bilet
Emilia Pérez
reż.
Jacques Audiard
Francja/ USA/ Meksyk 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
132 min.
format:
2D NAP
13:30
Bilet
Emilia Pérez
reż.
Jacques Audiard
Francja/ USA/ Meksyk 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
132 min.
format:
2D NAP
16:00
Bilet
Konklawe
reż.
Edward Berger
USA/ Wielka Brytania 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
121 min.
format:
2D NAP
18:15
Bilet
Jutro o świcie
reż.
Rúnar Rúnarsson
Islandia/Holandia/Chorwacja/Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
80 min.
format:
2D NAP
19:50
Bilet
Nasienie świętej figi
reż.
Mohammad Rasoulof
Iran, Francja, Niemcy 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
168 min.
format:
2D
17:30
Bilet
Przepiękne!
reż.
Katarzyna Priwieziencew
Polska 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
119 min.
format:
2D
19:45
Bilet
Mickey 17
reż.
Joon-ho Bong
USA/Wlk. Brytania 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
11:30
Bilet
Basia. Radzę sobie!
reż.
Marcin Wasilewski, Łukasz Kacprowicz
Polska, 2024
kategoria wiekowa:
G (general audiences).
czas trwania:
54 min.
format:
2D DUB
12:40
Bilet
Oskar, Patka i Złoto Bałtyku
reż.
Magdalena Nieć, Mariusz Palej
Polska, 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 7.
czas trwania:
90 min.
format:
2D
14:25
Bilet
Nasienie świętej figi
reż.
Mohammad Rasoulof
Iran, Francja, Niemcy 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
168 min.
format:
2D
17:30
Bilet
Bogini Partenope. Premiera z prelekcją
reż.
Paolo Sorrentino
Włochy / Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
20:20
Bilet
Przepiękne!
reż.
Katarzyna Priwieziencew
Polska 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
119 min.
format:
2D
15:00
Bilet
Filmowe popołudnie dla dzieci: wiosna, ach to ty!
Polska
kategoria wiekowa:
G (general audiences).
czas trwania:
40 min.
format:
2D
16:00
Bilet
Rodzina w kinie: Yuku i magiczny kwiat + warsztaty
reż.
Rémi Durin
Belgia, Francja
kategoria wiekowa:
G (general audiences).
czas trwania:
65 min.
format:
2D DUB
17:20
Bilet
Bogini Partenope
reż.
Paolo Sorrentino
Włochy / Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
20:00
Bilet
Jutro o świcie
reż.
Rúnar Rúnarsson
Islandia/Holandia/Chorwacja/Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
80 min.
format:
2D NAP
12:00
Bilet
Flow
reż.
Gints Zilbalodis
Francja, Łotwa, Belgia 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 7.
czas trwania:
84 min.
format:
2D
13:45
Bilet
Przepiękne!
reż.
Katarzyna Priwieziencew
Polska 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
119 min.
format:
2D
16:00
Bilet
Konklawe
reż.
Edward Berger
USA/ Wielka Brytania 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
121 min.
format:
2D NAP
18:15
Bilet
Siedem
reż.
David Fincher
USA 1995
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
127 min.
format:
2D NAP
20:45
Bilet
Jaremczuk. Niezrównany świat piękna
reż.
Artem Hryhoryan
Ukraina 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 10.
czas trwania:
93 min.
format:
2D
16:25
Bilet
Jutro o świcie
reż.
Rúnar Rúnarsson
Islandia/Holandia/Chorwacja/Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
80 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Flow
reż.
Gints Zilbalodis
Francja, Łotwa, Belgia 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 7.
czas trwania:
84 min.
format:
2D
19:40
Bilet
Nasienie świętej figi
reż.
Mohammad Rasoulof
Iran, Francja, Niemcy 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
168 min.
format:
2D
16:00
Bilet
Jutro o świcie
reż.
Rúnar Rúnarsson
Islandia/Holandia/Chorwacja/Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
80 min.
format:
2D NAP
17:45
Bilet
Flow
reż.
Gints Zilbalodis
Francja, Łotwa, Belgia 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 7.
czas trwania:
84 min.
format:
2D
19:30
Bilet
Nasienie świętej figi
reż.
Mohammad Rasoulof
Iran, Francja, Niemcy 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
168 min.
format:
2D
13:20
Bilet
Nasienie świętej figi
reż.
Mohammad Rasoulof
Iran, Francja, Niemcy 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
168 min.
format:
2D
16:25
Bilet
Mickey 17
reż.
Joon-ho Bong
USA/Wlk. Brytania 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
21:00
Bilet
Jutro o świcie
reż.
Rúnar Rúnarsson
Islandia/Holandia/Chorwacja/Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
80 min.
format:
2D NAP
16:30
Bilet
Przygody błękitnego rycerzyka
reż.
Lechosław Marszałek
Polska, 1983
kategoria wiekowa:
G (general audiences).
czas trwania:
90 min.
format:
2D LEKT
16:00
Bilet
Rodzina w kinie: Porwanie w Tiutiurlistanie
reż.
Franciszek Pyter, Zdzisław Kudła
Polska, 1986
kategoria wiekowa:
Od lat 7.
czas trwania:
90 min.
format:
2D DUB
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
13:00
Bilet
Basia. Radzę sobie!
reż.
Marcin Wasilewski, Łukasz Kacprowicz
Polska, 2024
kategoria wiekowa:
G (general audiences).
czas trwania:
54 min.
format:
2D DUB
16:00
Bilet
Rodzina w kinie: Oskar, Patka i Złoto Bałtyku
reż.
Magdalena Nieć, Mariusz Palej
Polska, 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 7.
czas trwania:
90 min.
format:
2D
10:00
Bilet
Ruchomy Zamek Hauru (dub) + prelekcja
reż.
Hayao Miyazaki
Japonia, 2004
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
119 min.
format:
2D NAP
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
13:00
Bilet
Oskar, Patka i Złoto Bałtyku
reż.
Magdalena Nieć, Mariusz Palej
Polska, 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 7.
czas trwania:
90 min.
format:
2D
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
sala
Nostromo
15:30
Bilet
Emilia Pérez
reż.
Jacques Audiard
Francja/ USA/ Meksyk 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
132 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Lekcje filmowe: Dzikość serca
reż.
David Lynch
USA 1990
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
124 min.
format:
2D NAP
21:00
Bilet
Jutro o świcie
reż.
Rúnar Rúnarsson
Islandia/Holandia/Chorwacja/Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
80 min.
format:
2D NAP
11:00
Bilet
PORA DLA SENIORA: Maria Callas
reż.
Pablo Larraín
Niemcy/ USA/ Zjednoczone Emiraty Arabskie/ Włochy 2024
kategoria wiekowa:
od 15 lat.
czas trwania:
123 min.
format:
polskie
13:30
Bilet
Konklawe
reż.
Edward Berger
USA/ Wielka Brytania 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
121 min.
format:
2D NAP
15:45
Bilet
Przepiękne!
reż.
Katarzyna Priwieziencew
Polska 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
119 min.
format:
2D
18:00
Bilet
Rok z kinem Azji: Parasite
reż.
Joon-ho Bong
Korea Południowa 2019
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
132 min.
format:
2D NAP
20:45
Bilet
Jutro o świcie
reż.
Rúnar Rúnarsson
Islandia/Holandia/Chorwacja/Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
80 min.
format:
2D NAP
12:20
Bilet
Nasienie świętej figi
reż.
Mohammad Rasoulof
Iran, Francja, Niemcy 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
168 min.
format:
2D
15:30
Bilet
Przepiękne!
reż.
Katarzyna Priwieziencew
Polska 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
119 min.
format:
2D
17:45
Bilet
I’m Still Here
reż.
Walter Salles
Brazylia, Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
20:20
Bilet
Emilia Pérez
reż.
Jacques Audiard
Francja/ USA/ Meksyk 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
132 min.
format:
2D NAP
15:20
Bilet
Bogini Partenope
reż.
Paolo Sorrentino
Włochy / Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
12:15
Bilet
Mickey 17
reż.
Joon-ho Bong
USA/Wlk. Brytania 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
20:40
Bilet
Jutro o świcie
reż.
Rúnar Rúnarsson
Islandia/Holandia/Chorwacja/Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
80 min.
format:
2D NAP
12:15
Bilet
Mickey 17
reż.
Joon-ho Bong
USA/Wlk. Brytania 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
19:30
Bilet
PRZEDPREMIERA: Apetyt na więcej. La Cocina
reż.
Alonso Ruizpalacios
Meksyk/USA 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
139 min.
format:
2D
11:30
Bilet
Nasienie świętej figi
reż.
Mohammad Rasoulof
Iran, Francja, Niemcy 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
168 min.
format:
2D
14:35
Bilet
Bogini Partenope
reż.
Paolo Sorrentino
Włochy / Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
17:17
Bilet
„Mickey 17”. Sklonowana premiera.
reż.
Joon-ho Bong
USA/Wlk. Brytania 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
20:35
Bilet
Jutro o świcie
reż.
Rúnar Rúnarsson
Islandia/Holandia/Chorwacja/Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
80 min.
format:
2D NAP
15:15
Bilet
Przepiękne!
reż.
Katarzyna Priwieziencew
Polska 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
119 min.
format:
2D
17:30
Bilet
Bogini Partenope
reż.
Paolo Sorrentino
Włochy / Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
20:10
Bilet
Mickey 17
reż.
Joon-ho Bong
USA/Wlk. Brytania 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
15:00
Bilet
Bogini Partenope
reż.
Paolo Sorrentino
Włochy / Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
17:30
Bilet
Mickey 17
reż.
Joon-ho Bong
USA/Wlk. Brytania 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
20:10
Bilet
Przepiękne!
reż.
Katarzyna Priwieziencew
Polska 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
119 min.
format:
2D
13:45
Bilet
Przepiękne!
reż.
Katarzyna Priwieziencew
Polska 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
119 min.
format:
2D
16:00
Bilet
Bogini Partenope
reż.
Paolo Sorrentino
Włochy / Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
137 min.
format:
2D NAP
18:30
Bilet
Rok z kinem Azji: Płomienie + wstęp o twórczośći H. Murakamiego
reż.
Chang-dong Lee
Korea Południowa/Japonia 2018
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
148 min.
format:
2D NAP
20:30
Bilet
„Amelia” na pierwszy dzień wiosny
reż.
Jean Pierre Jeunet
Francja 2001
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
129 min.
format:
2D NAP
15:00
Bilet
Filmowe popołudnie dla dzieci: Wielka Podróż Bolka i Lolka cz. 1
reż.
Stanisław Dülz, Władysław Nehrebecki
Polska, 1977
kategoria wiekowa:
G (general audiences).
czas trwania:
54 min.
format:
2D
18:00
Bilet
KF AMBASADA: Gorączka
reż.
Michael Mann
USA 1995
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
170 min.
format:
2D NAP
11:00
Bilet
PORA DLA SENIORA: Przepiękne!
reż.
Katarzyna Priwieziencew
Polska 2025
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
119 min.
format:
2D
18:30
Bilet
Serce Ojca. Cuda Świętego Józefa
reż.
Andrés Garrigó
Hiszpania 2022
kategoria wiekowa:
Od lat 10.
czas trwania:
90 min.
format:
2D
18:15
Bilet
Nosferatu – symfonia grozy. Pokaz specjalny.
reż.
F.W. Murnau
Republika Weimarska, 1922
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
94 min.
format:
2D NAP
20:30
Bilet
Byliśmy rekrutami
reż.
Lubomyr Levytskyi
Ukraina 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
92 min.
format:
Język ukraiński, polskie napisy
18:15
Bilet
Pokaz specjalny: Piękna złośnica
reż.
Jacques Rivette
Francja 1991
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
238 min.
format:
2D NAP
15:00
Bilet
Filmowe popołudnie dla dzieci: Wielka Podróż Bolka i Lolka cz. 2
reż.
Stanisław Dülz, Władysław Nehrebecki
Polska, 1977
kategoria wiekowa:
G (general audiences).
czas trwania:
50 min.
format:
2D
16:30
Bilet
Carmen [sezon 2025]
reż.
Franco Zeffirelli
Włochy 2022
kategoria wiekowa:
od lat 12.
czas trwania:
195 min.
format:
polskie
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
18:00
Bilet
Rok z kinem Azji: Służąca
reż.
Park Chan-wook
Korea Południowa 2016
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
144 min.
format:
2D NAP
19:00
Bilet
Bądźmy poważni na serio [sezon 2025]
reż.
Max Webster
Wielka Brytania 2024
czas trwania:
165 min.
format:
polskie
12:45
Bilet
Byliśmy rekrutami
reż.
Lubomyr Levytskyi
Ukraina 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
92 min.
format:
Język ukraiński, polskie napisy
16:30
Bilet
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
reż.
Pierre Rieu
Holandia 2024
kategoria wiekowa:
od lat 7.
czas trwania:
180 min.
18:00
Bilet
Lekcje filmowe: Lokator
reż.
Roman Polański
Francja 1976
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
125 min.
format:
2D NAP
10:00
Bilet
Filmowe powtórki do matury: Wesele
reż.
Andrzej Wajda
Polska 1973
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
102 min.
format:
2D
18:30
Bilet
Najlepsze z najgorszych: Fateful Findings
reż.
Neil Breen
USA 2012
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
100 min.
format:
2D NAP
17:00
Bilet
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
reż.
Pierre Rieu
Holandia 2024
kategoria wiekowa:
od lat 7.
czas trwania:
180 min.
16:15
Bilet
Opera!
reż.
Davide Livermore, Paolo Gep Cucco
Włochy/Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
107 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
KF AMBASADA: Dobry, zły i brzydki
reż.
Sergio Leone
Włochy / Hiszpania / RFN 1966
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
165 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Rok z kinem Azji: Podejrzana
reż.
Park Chan-wook
Korea Południowa 2022
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
139 min.
format:
2D NAP
17:00
Bilet
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
reż.
Pierre Rieu
Holandia 2024
kategoria wiekowa:
od lat 7.
czas trwania:
180 min.
16:00
Bilet
THE BEATLES (A Hard Day’s Night. Noc po ciężkim dniu)
reż.
Richard Lester
Wielka Brytania 1964
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
87 min.
17:00
Bilet
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
reż.
Pierre Rieu
Holandia 2024
kategoria wiekowa:
od lat 7.
czas trwania:
180 min.
18:00
Bilet
Lekcje filmowe: Fargo
reż.
Joel Coen, Ethan Coen
USA/Wlk. Brytania 1996
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
98 min.
format:
2D NAP
18:30
Bilet
Vanya [sezon 2025]
reż.
Sam Yates
Wielka Brytania 2024
czas trwania:
121 min.
format:
polskie
16:30
Bilet
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
reż.
Pierre Rieu
Holandia 2024
kategoria wiekowa:
od lat 7.
czas trwania:
180 min.
18:30
Bilet
KF AMBASADA: Taksówkarz
reż.
Martin Scorsese
USA 1976
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
113 min.
format:
2D NAP
19:00
Bilet
Terminator 2. Dzień sądu PO ŚLĄSKU
reż.
James Cameron
USA 1991
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
137 min.
format:
2D DUB
17:00
Bilet
Terminator 2. Dzień sądu PO ŚLĄSKU
reż.
James Cameron
USA 1991
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
137 min.
format:
2D DUB
17:00
Bilet
Jezioro łabędzie [P. Czajkowski] balet | sezon 2024-25
reż.
Isabelle Julien
Francja 2016
czas trwania:
140 min.
18:00
Bilet
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
reż.
Pierre Rieu
Holandia 2024
kategoria wiekowa:
od lat 7.
czas trwania:
180 min.
18:00
Bilet
Lekcje filmowe: Człowiek z blizną
reż.
Brian De Palma
USA 1983
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
170 min.
format:
2D NAP
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Film „Gabinet doktora Caligari” + SPOTKANIE AUTORSKIE z Urszulą Biel
Das Cabinet des Dr. Caligari
Kraj, rok:
Republika Weimarska, 1920
Reżyseria:
Wolf Junger
Dyrygent:
Susanna Gartmayer, Tamara Wilhelm
Producent:
Decla-Bioscop AG
Obsada:
Julius Tandler, prof. Moll, prof. Spitzy, Oskar Frankl, Dr Rubeska
Czas trwania:
76 min.
Format:
kie.
Wydarzenie archiwalne

Opis
SPOTKANIA Z AUTORKĄ Urszulą Biel wokół książki „Kultura filmowa prowincji górnośląskiej. Kina, właściciele, widzowie”:
Kino Bałtyk w Raciborzu - 8 czerwca, godz. 20:00
Kino Kosmos w Katowicach - 23 czerwca, godz. 18:00
********************
Spotkaniu z autorką będzie towarzyszył pokaz fragmentów filmu pt. „Higiena małżeńska” (reż. Wolf Junger, Austria 1922) oraz pokaz filmu „Gabinet doktora Caligari” (reż. Robert Wiene, Niemcy 1920, 71 min)
– HIGIENA MAŁŻEŃSKA (Hygiene der Ehe) Austria 1922
reż. Wolf Junger, wyst. Julius Tandler, prof. Moll, prof. Spitzy, Oskar Frankl, Dr Rubeska.
Film edukacyjny (Aufklärungsfilm), który ujawnia więcej o okresie, w którym powstał niż wiele dokumentów pisanych. Opiera się na ideach wiedeńskiego eksperta ds. zdrowia, Juliusa Tandlera, związanych z powołaniem ośrodka poradnictwa małżeńskiego. Jego założeniem było, że kluczem do szczęśliwego małżeństwa jest zdrowie partnerów, a także odpowiednie wychowanie przedmałżeńskie. Film przenosi widzów w lata dwudzieste, kiedy teorie eugeniczne znalazły podatny grunt, jak pokażą przyszłe wydarzenia polityczne. Do zilustrowania tematu wykorzystano specjalnie opracowane animacje. Film pokazywano publiczności w ramach szeroko zakrojonego programu edukacji zdrowotnej w latach dwudziestych XX wieku.
- GABINET DOKTORA CALIGARII (Das Cabinet des Dr. Caligari)
reż. Robert Wiene, Niemcy 1920, 71 min
Czołowy przedstawiciel ekspresjonizmu, film, z którego filmowcy czerpią wzorce po dziś dzień. To także klasyczny film grozy. Alan przychodzi do gabinetu tajemniczego doktora Caligari, gdzie wróż Cesare przepowiada, iż Alan pożyje jeszcze tylko do zmroku. Faktycznie, mężczyzna zostaje zamordowany a wróżbita staje się głównym podejrzanym. Cesare ucieka przed pragnącym go zlinczować tłumem, ale w końcu umiera z wyczerpania. Sprawę w swoje ręce postanawia wziąć Francis, przyjaciel Alana, który domyśla się, iż za całą sprawą stoi tajemniczy doktor Caligari. Historia szalonego zbrodniarza, tytułowego dr Caligari, który zmusza swego pacjenta – somnambulika do popełniania ohydnych mordów, rozgrywa się na tle fantasmagorycznych, odrealnionych dekoracji, mających obrazować zwichniętą psychikę bohaterów. Film dzięki temu wyróżnia się intensywnym, pełnym fantasmagorii nastrojem, przypominającym senne koszmary i urojenia chorego człowieka. Jest utrzymany zarówno w tradycji niemieckiej literatury romantycznej i współgra z pełną niepokoju atmosferą pogrążonej w kryzysie Republiki Weimarskiej.
********************
Urszula Biel: „Kultura filmowa prowincji górnośląskiej. Kina, właściciele, widzowie”, Poznań 2020
O książce
Książka stanowi kontynuację pierwszej monografii autorki, dotyczącej kinematografii województwa śląskiego w latach 1918-1939. Obszarem obecnych badań stała się prowincja górnośląska, czyli część regionu, jaka przypadła Niemcom po I wojnie światowej. Pracę oparto na szerokich kwerendach archiwalnych.
Na tle kontekstów historycznych (Niemiec, Górnego Śląska, kinematografii weimarskiej, hitlerowskiej, a także europejskiej i światowej) przyglądamy się lokalnej dynamice rozwoju omawianej dziedziny. W jej głównym polu widzenia są tutejsze kina, ich właściciele oraz menadżerowie. Równie ważne okazały się zachowania publiczności, będącej ważnym ogniwem zachodzących zmian.
W dotychczasowych badaniach nad historią Górnego Śląska dominowała kategoria relacji polsko-niemieckich. Nie zapominając o nich, autorka daje prymat fenomenowi kultury popularnej. W omawianym okresie jej najważniejszą gałęzią stał się film, który przeobraził lokalne społeczności, zdemokratyzował ich sposób uczestnictwa w kulturze oraz urównouprawnił formy spędzania wolnego czasu.
O autorce
Urszula Biel – autorka dwóch monografii poświęconych historii kina na Górnym Śląsku (“Śląskie kina między wojnami, czyli przyjemność upolityczniona”, Katowice 2002, “Kultura filmowa prowincji górnośląskiej. Kina, właściciele, widzowie”, Poznań 2020) oraz licznych tekstów z zakresu tematyki rozpowszechniania i dystrybucji filmów w okresie lat 20. i 30. w publikacjach zbiorowych polskich i zagranicznych.
Ponadto animatorka kultury filmowej, prowadzi kino studyjne Amok w Gliwicach, uhonorowane nagrodą Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej w kategorii “Kino” (2012) oraz “Edukacja filmowa” (2017). Laureatka nagrody Prezydenta m. Gliwice w dziedzinie kultury (1999). Od 2016 roku prezes Śląskiego Towarzystwa Filmowego.
Ze wstępu
Obserwacji życia filmowego województwa śląskiego towarzyszyła refleksja, czy podział jednolitego do 1918 roku obszaru pomiędzy dwa wrogie państwa, równie mocno wpłynął na tereny Opolszczyzny. Czy jej kinematografia, pozostając częścią silnej kinematografii niemieckiej, rozwijała się bardziej swobodnie, zgodnie ze specyfiką swojej dziedziny? Czy też musiała ulegać presji ideologicznej, jakiej doświadczali właściciele kin Katowic i okolic, choć z inaczej rozłożonymi akcentami nacisku, podyktowanymi chociażby przez zmiany ustrojowe, jakie nastąpiły w Niemczech po 1918 i 1933 roku?
Dokładna analiza materiałów pozwoliła ustalić topografię kin, a także zapytać o ich właścicieli, publiczność i repertuar. Równolegle wyłoniły się kolejne zagadnienia: jakie filmy pokazywano na tutejszych ekranach i czy były cenzurowane? Jak kształtowała się obecność produkcji niemieckich, amerykańskich i polskich w programach kin? Czy istniała jakakolwiek wynikająca z panującej wówczas sytuacji społeczno-politycznej segregacja publiczności? Jaki był stosunek lokalnej administracji oraz rozmaitych instytucji, takich jak partie polityczne, organizacje społeczne, edukacyjne czy też kościelne do filmu? Jaką pozycję zajmowała nowa branża w regionalnym przemyśle, kulturze, biznesie? Skąd rekrutowali się jej menadżerowie i pracownicy?
Wiemy, jakie były reakcje znanych aktorów lub reżyserów na decyzje Josepha Goebbelsa, podczas gdy niewiele osób zastanawiało się nad zachowaniami właścicieli kin czy lokalnej publiczności. Czy dostosowali się do nazistowskich rygorów bez oporu? W jaki sposób narzucone dyrektywy wpłynęły na ekonomikę ich małych interesów. Jaka była reakcja widzów na zmiany repertuarowe, jakie niewątpliwie wtedy nastąpiły? Czy chętnie oglądali filmy propagandowe zamiast rozrywkowych? Jak wyglądała sytuacja polskiej publiczności w prowincji górnośląskiej? Czy w ogóle miała szansę oglądać swoje narodowe filmy? Czy wreszcie unikatowy status Górnego Śląska nadał odmienny kształt tutejszej kinematografii w porównaniu z innymi prowincjami Trzeciej Rzeszy?
Na rynku lokalnym zawsze ciekawie jest obserwować zmagania wielkich z małymi. W Niemczech tym wielkim była Ufa, największy ówczesny europejski koncern medialny, który odważnie podejmował konfrontację z kompaniami hollywoodzkimi. W kraju Ufa zbudowała sieć kin własnych, dostarczając im najlepszy repertuar. Jak zachowywały się w tej sytuacji pozostałe kina niezależne? Czy obrana strategia okazała się skuteczna w zmaganiach z potężnym konkurentem?
W przypadku Górnego Śląska interesującym wątkiem badawczym okazał się status osób narodowości żydowskiej, która w wielu krajach chętnie wiązała się z branżą filmową. Aryjskie przepisy wprowadzone w Trzeciej Rzeszy zrujnowały znakomite kariery wielu artystów. Górnośląscy Żydzi próbowali znaleźć dla siebie azyl w przepisach Konwencji Genewskiej, chroniącej prawa mniejszości. Czy uratowało to niektórych właścicieli przed utratą kin?
Książka stara się odpowiedzieć na powyższe pytania. Obserwujemy, jak mieszkańcy tej peryferyjnej prowincji Niemiec w rozwijającej się dynamicznie dziedzinie zobaczyli swoją szansę na nietuzinkową wtedy ścieżkę zawodową i możliwość pomnożenia kapitału. Podobnie jak dla widzów, kino stało się ich oknem na zmieniający się świat.
Fragment recenzji
Urszula Biel, co uważam za wyjątkowo cenną cechę (…), podchodzi do każdego ustalenia źródłowego, każdego znaleziska, nieznanego detalu z precyzją paleontologia, ale i entuzjazmem odkrywcy. Po prostu czuje się, śledząc karty rozprawy, ogromną satysfakcję z rozpoznawania spraw i poznawania ludzi, którzy przed stu laty tworzyli zręby kinematografii tego kulturowego pogranicza. “Kultura filmowa prowincji górnośląskiej…” przenosi bowiem czytelnika w świat niemieckiej części Górnego Śląska, (…) akcentując transnarodowy charakter rekonstruowanego mikrokosmosu. (…) Lokalne i regionalne walory tekstu nie budzą wątpliwości. Także historyk środkowoeuropejskiej kultury, poszukujący szerszych znaczeń nie powinien być zawiedziony.
Ponadto czytanie rozprawy jest, dzięki umiejętnościom narracyjnym autorki, po prostu przyjemne, co w przypadku rozpraw naukowych bynajmniej nie stanowi normy.
dr hab. Mariusz Guzek, prof. uczelni
Instytut Nauk o Kulturze | Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Książkę wydano w serii: „Niemcy – Media – Kultura”, pod patronatem Centrum Studiów Niemieckich i Europejskich im. Willy’ego Brandta Uniwersytetu Wrocławskiego.
Seria „Niemcy – Media – Kultura” poświęcona jest szeroko pojętej problematyce niemcoznawczej w perspektywie kulturowo zorientowanej wiedzy o mediach. Ukazują się w niej zarówno monografie autorskie, prace zbiorowe, antologie, jak i wydania krytyczne źródeł, poświęcone różnym aspektom kultury audiowizualnej niemieckiego obszaru językowego (w tym zwłaszcza filmowej i nowomedialnej) oraz relacjom polsko-niemieckim w tym zakresie.
Kolegium redakcyjne serii tworzą: Stefan Bednarek, Andrzej Dębski, Andrzej Gwóźdź – przewodniczący, Martin Loiperdinger, Krzysztof Ruchniewicz, Izabela Surynt, Marek Zybura.
Kino Bałtyk w Raciborzu - 8 czerwca, godz. 20:00
Kino Kosmos w Katowicach - 23 czerwca, godz. 18:00
********************
Spotkaniu z autorką będzie towarzyszył pokaz fragmentów filmu pt. „Higiena małżeńska” (reż. Wolf Junger, Austria 1922) oraz pokaz filmu „Gabinet doktora Caligari” (reż. Robert Wiene, Niemcy 1920, 71 min)
– HIGIENA MAŁŻEŃSKA (Hygiene der Ehe) Austria 1922
reż. Wolf Junger, wyst. Julius Tandler, prof. Moll, prof. Spitzy, Oskar Frankl, Dr Rubeska.
Film edukacyjny (Aufklärungsfilm), który ujawnia więcej o okresie, w którym powstał niż wiele dokumentów pisanych. Opiera się na ideach wiedeńskiego eksperta ds. zdrowia, Juliusa Tandlera, związanych z powołaniem ośrodka poradnictwa małżeńskiego. Jego założeniem było, że kluczem do szczęśliwego małżeństwa jest zdrowie partnerów, a także odpowiednie wychowanie przedmałżeńskie. Film przenosi widzów w lata dwudzieste, kiedy teorie eugeniczne znalazły podatny grunt, jak pokażą przyszłe wydarzenia polityczne. Do zilustrowania tematu wykorzystano specjalnie opracowane animacje. Film pokazywano publiczności w ramach szeroko zakrojonego programu edukacji zdrowotnej w latach dwudziestych XX wieku.
- GABINET DOKTORA CALIGARII (Das Cabinet des Dr. Caligari)
reż. Robert Wiene, Niemcy 1920, 71 min
Czołowy przedstawiciel ekspresjonizmu, film, z którego filmowcy czerpią wzorce po dziś dzień. To także klasyczny film grozy. Alan przychodzi do gabinetu tajemniczego doktora Caligari, gdzie wróż Cesare przepowiada, iż Alan pożyje jeszcze tylko do zmroku. Faktycznie, mężczyzna zostaje zamordowany a wróżbita staje się głównym podejrzanym. Cesare ucieka przed pragnącym go zlinczować tłumem, ale w końcu umiera z wyczerpania. Sprawę w swoje ręce postanawia wziąć Francis, przyjaciel Alana, który domyśla się, iż za całą sprawą stoi tajemniczy doktor Caligari. Historia szalonego zbrodniarza, tytułowego dr Caligari, który zmusza swego pacjenta – somnambulika do popełniania ohydnych mordów, rozgrywa się na tle fantasmagorycznych, odrealnionych dekoracji, mających obrazować zwichniętą psychikę bohaterów. Film dzięki temu wyróżnia się intensywnym, pełnym fantasmagorii nastrojem, przypominającym senne koszmary i urojenia chorego człowieka. Jest utrzymany zarówno w tradycji niemieckiej literatury romantycznej i współgra z pełną niepokoju atmosferą pogrążonej w kryzysie Republiki Weimarskiej.
********************
Urszula Biel: „Kultura filmowa prowincji górnośląskiej. Kina, właściciele, widzowie”, Poznań 2020
O książce
Książka stanowi kontynuację pierwszej monografii autorki, dotyczącej kinematografii województwa śląskiego w latach 1918-1939. Obszarem obecnych badań stała się prowincja górnośląska, czyli część regionu, jaka przypadła Niemcom po I wojnie światowej. Pracę oparto na szerokich kwerendach archiwalnych.
Na tle kontekstów historycznych (Niemiec, Górnego Śląska, kinematografii weimarskiej, hitlerowskiej, a także europejskiej i światowej) przyglądamy się lokalnej dynamice rozwoju omawianej dziedziny. W jej głównym polu widzenia są tutejsze kina, ich właściciele oraz menadżerowie. Równie ważne okazały się zachowania publiczności, będącej ważnym ogniwem zachodzących zmian.
W dotychczasowych badaniach nad historią Górnego Śląska dominowała kategoria relacji polsko-niemieckich. Nie zapominając o nich, autorka daje prymat fenomenowi kultury popularnej. W omawianym okresie jej najważniejszą gałęzią stał się film, który przeobraził lokalne społeczności, zdemokratyzował ich sposób uczestnictwa w kulturze oraz urównouprawnił formy spędzania wolnego czasu.
O autorce
Urszula Biel – autorka dwóch monografii poświęconych historii kina na Górnym Śląsku (“Śląskie kina między wojnami, czyli przyjemność upolityczniona”, Katowice 2002, “Kultura filmowa prowincji górnośląskiej. Kina, właściciele, widzowie”, Poznań 2020) oraz licznych tekstów z zakresu tematyki rozpowszechniania i dystrybucji filmów w okresie lat 20. i 30. w publikacjach zbiorowych polskich i zagranicznych.
Ponadto animatorka kultury filmowej, prowadzi kino studyjne Amok w Gliwicach, uhonorowane nagrodą Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej w kategorii “Kino” (2012) oraz “Edukacja filmowa” (2017). Laureatka nagrody Prezydenta m. Gliwice w dziedzinie kultury (1999). Od 2016 roku prezes Śląskiego Towarzystwa Filmowego.
Ze wstępu
Obserwacji życia filmowego województwa śląskiego towarzyszyła refleksja, czy podział jednolitego do 1918 roku obszaru pomiędzy dwa wrogie państwa, równie mocno wpłynął na tereny Opolszczyzny. Czy jej kinematografia, pozostając częścią silnej kinematografii niemieckiej, rozwijała się bardziej swobodnie, zgodnie ze specyfiką swojej dziedziny? Czy też musiała ulegać presji ideologicznej, jakiej doświadczali właściciele kin Katowic i okolic, choć z inaczej rozłożonymi akcentami nacisku, podyktowanymi chociażby przez zmiany ustrojowe, jakie nastąpiły w Niemczech po 1918 i 1933 roku?
Dokładna analiza materiałów pozwoliła ustalić topografię kin, a także zapytać o ich właścicieli, publiczność i repertuar. Równolegle wyłoniły się kolejne zagadnienia: jakie filmy pokazywano na tutejszych ekranach i czy były cenzurowane? Jak kształtowała się obecność produkcji niemieckich, amerykańskich i polskich w programach kin? Czy istniała jakakolwiek wynikająca z panującej wówczas sytuacji społeczno-politycznej segregacja publiczności? Jaki był stosunek lokalnej administracji oraz rozmaitych instytucji, takich jak partie polityczne, organizacje społeczne, edukacyjne czy też kościelne do filmu? Jaką pozycję zajmowała nowa branża w regionalnym przemyśle, kulturze, biznesie? Skąd rekrutowali się jej menadżerowie i pracownicy?
Wiemy, jakie były reakcje znanych aktorów lub reżyserów na decyzje Josepha Goebbelsa, podczas gdy niewiele osób zastanawiało się nad zachowaniami właścicieli kin czy lokalnej publiczności. Czy dostosowali się do nazistowskich rygorów bez oporu? W jaki sposób narzucone dyrektywy wpłynęły na ekonomikę ich małych interesów. Jaka była reakcja widzów na zmiany repertuarowe, jakie niewątpliwie wtedy nastąpiły? Czy chętnie oglądali filmy propagandowe zamiast rozrywkowych? Jak wyglądała sytuacja polskiej publiczności w prowincji górnośląskiej? Czy w ogóle miała szansę oglądać swoje narodowe filmy? Czy wreszcie unikatowy status Górnego Śląska nadał odmienny kształt tutejszej kinematografii w porównaniu z innymi prowincjami Trzeciej Rzeszy?
Na rynku lokalnym zawsze ciekawie jest obserwować zmagania wielkich z małymi. W Niemczech tym wielkim była Ufa, największy ówczesny europejski koncern medialny, który odważnie podejmował konfrontację z kompaniami hollywoodzkimi. W kraju Ufa zbudowała sieć kin własnych, dostarczając im najlepszy repertuar. Jak zachowywały się w tej sytuacji pozostałe kina niezależne? Czy obrana strategia okazała się skuteczna w zmaganiach z potężnym konkurentem?
W przypadku Górnego Śląska interesującym wątkiem badawczym okazał się status osób narodowości żydowskiej, która w wielu krajach chętnie wiązała się z branżą filmową. Aryjskie przepisy wprowadzone w Trzeciej Rzeszy zrujnowały znakomite kariery wielu artystów. Górnośląscy Żydzi próbowali znaleźć dla siebie azyl w przepisach Konwencji Genewskiej, chroniącej prawa mniejszości. Czy uratowało to niektórych właścicieli przed utratą kin?
Książka stara się odpowiedzieć na powyższe pytania. Obserwujemy, jak mieszkańcy tej peryferyjnej prowincji Niemiec w rozwijającej się dynamicznie dziedzinie zobaczyli swoją szansę na nietuzinkową wtedy ścieżkę zawodową i możliwość pomnożenia kapitału. Podobnie jak dla widzów, kino stało się ich oknem na zmieniający się świat.
Fragment recenzji
Urszula Biel, co uważam za wyjątkowo cenną cechę (…), podchodzi do każdego ustalenia źródłowego, każdego znaleziska, nieznanego detalu z precyzją paleontologia, ale i entuzjazmem odkrywcy. Po prostu czuje się, śledząc karty rozprawy, ogromną satysfakcję z rozpoznawania spraw i poznawania ludzi, którzy przed stu laty tworzyli zręby kinematografii tego kulturowego pogranicza. “Kultura filmowa prowincji górnośląskiej…” przenosi bowiem czytelnika w świat niemieckiej części Górnego Śląska, (…) akcentując transnarodowy charakter rekonstruowanego mikrokosmosu. (…) Lokalne i regionalne walory tekstu nie budzą wątpliwości. Także historyk środkowoeuropejskiej kultury, poszukujący szerszych znaczeń nie powinien być zawiedziony.
Ponadto czytanie rozprawy jest, dzięki umiejętnościom narracyjnym autorki, po prostu przyjemne, co w przypadku rozpraw naukowych bynajmniej nie stanowi normy.
dr hab. Mariusz Guzek, prof. uczelni
Instytut Nauk o Kulturze | Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Książkę wydano w serii: „Niemcy – Media – Kultura”, pod patronatem Centrum Studiów Niemieckich i Europejskich im. Willy’ego Brandta Uniwersytetu Wrocławskiego.
Seria „Niemcy – Media – Kultura” poświęcona jest szeroko pojętej problematyce niemcoznawczej w perspektywie kulturowo zorientowanej wiedzy o mediach. Ukazują się w niej zarówno monografie autorskie, prace zbiorowe, antologie, jak i wydania krytyczne źródeł, poświęcone różnym aspektom kultury audiowizualnej niemieckiego obszaru językowego (w tym zwłaszcza filmowej i nowomedialnej) oraz relacjom polsko-niemieckim w tym zakresie.
Kolegium redakcyjne serii tworzą: Stefan Bednarek, Andrzej Dębski, Andrzej Gwóźdź – przewodniczący, Martin Loiperdinger, Krzysztof Ruchniewicz, Izabela Surynt, Marek Zybura.
Nasze wydarzenia
Jutro
11:00

PORA DLA SENIORA: Maria Callas
Pora dla seniora
27.03
18:15

Nosferatu – symfonia grozy. Pokaz specjalny.
Wydarzenia specjalne
30.03
15:00

Filmowe popołudnie dla dzieci: Wielka Podróż Bolka i Lolka cz. 2
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
30.03
16:30

Carmen [sezon 2025]
Opera/Operetka/Balet/Koncert w kinie | sezon 2024-25