Ostatni wiking
Lot nad kukułczym gniazdem
Bugonia
Być kochaną
Ostatni wiking
Być kochaną
Dom dobry
Rok z kinem Azji: Left-Handed Girl. To była ręka… diabła! | PRZEDPREMIERA
Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai. Licz do czterech
Dom dobry
Okean Elzy: Stormwatch
Uciekinier
Ostatni wiking
Być kochaną
Skarbek i tajemnica magicznego sreberka
Rodzina w kinie: Kicia Kocia ma braciszka + WARSZTATY
Dom dobry
Bugonia
Ostatni wiking
Być kochaną
Bugonia
Ostatni wiking
Franz Kafka
Okean Elzy: Stormwatch
Yuku i magiczny kwiat
Uciekinier
Bugonia
Być kochaną
Ostatni wiking
Dom dobry
Ostatni wiking
Być kochaną
Uciekinier
Uciekinier
Rocznica
Kicia Kocia ma braciszka
Przegląd filmów z domowych archiwów z komentarzem autorów
Okean Elzy: Stormwatch
Głos Hind Rajab | Europejski Dzień Kina Artystycznego
Rodzina w kinie: Szkoła magicznych zwierząt 3 + warsztaty botaniczne
Dźwięki miłości PRZEDPREMIERA | Europejski Dzień Kina Artystycznego
Uciekinier
Okean Elzy: Stormwatch
Dom dobry
Uciekinier
Rocznica + wywiad wideo z Janem Komasą
Szkoła magicznych zwierząt 3
Rodzina w kinie: Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai. Licz do czterech
Paciorki jednego różańca
Duch (Poltergeist) | Premiera książki „Tajemne życie przedmiotów” Karoliny Kostyry
Filmowa profilaktyka zdrowia psychicznego: Mój piękny syn + prelekcja
Franz Kafka
Dom dobry
Kurosawa. Siedmiu samurajów
Uciekinier
Bugonia
TEATR W KINIE: Present Laughter
Być kochaną
Franz Kafka
PRZEDPREMIERA: Sny o miłości
Bugonia
Dom dobry
Ostatni wiking
Filmowe popołudnie dla dzieci: Baczne oczka
Faust | wg Gounoda [sezon 2025]
Uciekinier
Być kochaną
Dom dobry
Uciekinier
„Łowca androidów” na Wielkim Pięknym Ekranie
Dom dobry
Być kochaną
Dom dobry
Bugonia
Kurosawa. Tron we krwi + prelekcja
Być kochaną
Dom dobry
Uciekinier
Bugonia
Historia na ekranie: Zgoda
Franz Kafka
Bugonia
Funny Games + prelekcja
Dom dobry
SKOCZ DO KINA 2025 – Festiwal filmów rowerowych
Dom dobry
Uciekinier
Rok z kinem Azji: Przyczajony tygrys, ukryty smok | Home Movie Day
Filmowe popołudnie dla dzieci: Ruszamy w góry
„8 i ½” | Europejski Dzień Kina Artystycznego
Dom dobry
„Casablanca” na Wielkim Pięknym Ekranie
Uciekinier
Dom dobry
Kurosawa. Rashomon | Klub Filmowy Ambasada
PORA DLA SENIORA: Ministranci
Rok z kinem Azji: Angel’s Egg
Najlepsze z najgorszych: PTAKODEMIA 3: MORSKI ORZEŁ
Czyściec
Filmowe popołudnie dla dzieci: Kosmos
Nowa fala & Do utraty tchu | Podwójny pokaz specjalny
Historia na ekranie: Titina
Kurosawa. Ran | Klub Filmowy Ambasada
Filmowe powtórki do matury: Potop Redivivus (1974)
TEATR W KINIE: Profesja pani Warren
André Rieu. Wesołych Świąt!
Giselle | wg Adama [sezon 2025]
Kurosawa. Dersu Uzała
Filmowa profilaktyka zdrowia psychicznego: Comedy Queen + prelekcja
André Rieu. Wesołych Świąt!
Rok z kinem Azji: Oldboy
André Rieu. Wesołych Świąt!
Rok z kinem Azji: Chungking Express
Rok z kinem Azji: Spragnieni miłości
Dziadek do orzechów | wg Czajkowskiego [sezon 2025]
André Rieu. Wesołych Świąt!
Filmowy Sylwester w Kinie Kosmos 2025/26
Dziadek do orzechów | wg Czajkowskiego [sezon 2025]
André Rieu. Wesołych Świąt!
Filmowe powtórki do matury: Wesele
André Rieu. Wesołych Świąt!
Historia na ekranie: Gdzie jest Anne Frank
Historia na ekranie: Good bye, Lenin!
Filmowe powtórki do matury: Chłopi (2023)
Historia na ekranie: Fritzi. Przyjaźń bez granic
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Doom Generation – Stracone pokolenie
The Doom Generation
Komiksowe, kreślone grubą kreską, neonowe jak szkolne zakreślacze i bezwstydnie młodzieńcze, jak na buntownika przystało. Takie jest kino Gregga Arakiego, który od końca lat osiemdziesiątych z tą samą werwą opowiada o dorastaniu i swoich niepokornych bohaterach, których szczerze kocha. Uznawany za jednego z najważniejszych twórców New Queer Cinema Araki pokazał, że o buncie, wyobcowaniu i tożsamości można opowiadać znanym już, lecz przekształconym, niczym młodzieżowy slang, językiem. 24 października światło dzienne ujrzała najbardziej magentowa okładka tego sezonu, "A jak Araki" Natalii Gruenpeter. Różowy leksykon amerykańskiego niezalu przybliża nam sylwetkę kalifornijskiego autora, który od lat 80. buduje swoje filmowe uniwersum, w którym wszyscy są zawsze młodzi, niepokorni i gotowi na przygodę. Dlatego nadszedł czas by pokazać i podzielić się z Państwem naszą fascynacją do filmów Gregga Arakiego. W ciągu trzech dni będziecie mieli szansę poznać trzy różne oblicza tego reżysera: skandaliczne, dydaktyczne i prześmiewcze.
Doom Generation - Stracone pokolenie
Siła niepoprawnych lat dziewięćdziesiątych i przekoloryzowane amerykański kino drogi w jednym. Amy Blue i Jordan White przemierzają Amerykę z pomocą zdezelowanego samochodu i autostradowych nitek, bezlitośnie tnących przestrzeń kolejnych stanów. Wszędzie gdzie się pojawiają jest zbyt nijako, niewystarczająco głośno lub zupełnie nie sexy. Wszystko to zmienia się gdy na ich drodze pojawia się Xavier Red, szaleńczo przystojny i równie niebezpieczny autostopowicz, który zamieni ich dotychczasową wyprawę w niebywałą operę przemocy. Mroczna komedia Gregga Arakiego to film, w którym kicz, zły smak i pozorne operowanie wyświechtanymi metaforami sąsiaduje z nawiązaniami do artystycznego kina najwyższych lotów. To film powstały z opętańczej miłości do kina. Doom Generation okrzyknięte zostało przez Rogera Eberta, wybitnego amerykańskiego krytyka filmowego, jednym z najgorszych filmów a sam Ebert, do szpiku kości oburzony produkcją Arakiego, postanowił nie przydzielić jej ani jednej z czterech gwiazdek.