Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Dziewczyna z igłą
Flow
Dziewczyna z igłą
W pokoju obok
Flow
Balkoniary
Kneecap. Hip-hopowa rewolucja
Dziewczyna z igłą
Grand Tour
The Brutalist
Flow
Kompletnie nieznany
Nienawiść
Grand Tour
Kubi
Flow
Prawdziwy ból
Rodzina w kinie: Emma Odważna (dubbing)
The Brutalist
Grand Tour
Flow
Prawdziwy ból
Kompletnie nieznany
Kubi
The Brutalist
Dziewczyna z igłą
Grand Tour
The Brutalist
Kompletnie nieznany
The Brutalist
Maria Callas
Kicia Kocia w przedszkolu
Rodzina w kinie: Basia. Radzę sobie! + warsztaty
Fantastyczny Angelo
Kicia Kocia w przedszkolu
Flow
Nosferatu
Zima Mamy Mu
Rodzina w kinie: Fantastyczny Angelo + warsztaty
Kicia Kocia w przedszkolu
Fantastyczny Angelo
Mój sąsiad Totoro (dubbing)
Flow
Rodzina w kinie: Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka
PRZEDPREMIERA: Jak zostałam perliczką
Babygirl
Filmowe powtórki do matury: Niepewność. Zakochany Mickiewicz
Sztuka pięknego życia
Babygirl
The Brutalist
Flow
Maria Callas
Hamlet [sezon 2025]
„Brutalista” w samo południe
Prawdziwy ból
Maria Callas
Dziewczyna z igłą
Kompletnie nieznany
Filmowe popołudnie dla dzieci: Królowe i królewny
Maria Callas
Nocny Kochanek: Urwany film. Pokaz + spotkanie
Maria Callas
The Brutalist
Dziewczyna z igłą
Maria Callas
Lekcje filmowe: Obcy – decydujące starcie (WERSJA REŻYSERSKA)
Walentynkowa Pora dla Seniora: Piętro wyżej
Kompletnie nieznany
Flow
Jaremczuk. Niezrównany świat piękna
Maria Callas
Maria Callas
Dziewczyna z igłą
Rok z kinem Azji: Pieta
Prawdziwy ból
Kompletnie nieznany + prelekcja
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
Filmowe popołudnie dla dzieci: Dalekie podróże
PRZEDPREMIERA: Queer + prelekcja
Zima Mamy Mu + warsztaty
Jaremczuk. Niezrównany świat piękna
Kina i Yuk + warsztaty
KF AMBASADA: Mulholland Drive
Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka + warsztaty
Nosferatu
Najlepsze z najgorszych: Manos – ręce przeznaczenia
Nosferatu
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
Nosferatu
Jaremczuk. Niezrównany świat piękna
Filmowe popołudnie dla dzieci: Ahoj, przygodo!
Yuku i magiczny kwiat + warsztaty
Rok z kinem Azji: Zombie Express
Jaremczuk. Niezrównany świat piękna
SIEDEM. 30-lecie filmu.
Cyganeria [sezon 2025]
Filmowe popołudnie dla dzieci: Na Dzikim Zachodzie
Jaremczuk. Niezrównany świat piękna
Rok z kinem Azji: Oldboy
Filmowe powtórki do matury: Lalka
Najlepsze z najgorszych: SZYBCIEJ, KOTECZKU! ZABIJ! ZABIJ!
Fleabag [sezon 2025]
BOSKA PRZEDPREMIERA: Bogini Partenope
KF AMBASADA: Gorączka
Pokaz specjalny: Piękna złośnica
Carmen [sezon 2025]
Bądźmy poważni na serio [sezon 2025]
Filmowe powtórki do matury: Wesele
KF AMBASADA: Dobry, zły i brzydki
THE BEATLES (A Hard Day’s Night. Noc po ciężkim dniu)
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
DNA
ADN
Maïwenn, nagrodzona w Cannes reżyserka, powraca z mocnym i poruszającym portretem rodzinnym, czerpiącym z osobistej, złożonej historii.
Lato w Paryżu, miasto pustoszeje. Neige regularnie odwiedza ukochanego dziadka w domu spokojnej starości. To on ją wychowywał i chronił przed toksyczną rodziną, w której od lat szaleje emocjonalna burza. Kiedy Emir umiera, wszystkie międzypokoleniowe nierozwiązane konflikty wracają z nową mocą i zmuszają Neige do zgłębienia swej tożsamości.
„DNA” to subtelne i wzruszające kino, przeplatane zabawnymi momentami, ze wspaniałymi kreacjami gwiazd francuskiego kina: Maïwenn („Poliss”), Fanny Ardant („Poznajmy się jeszcze raz”) i Louisa Garrela („Małe kobietki”).
Film znalazł się w oficjalnej selekcji festiwalu w Cannes 2020, był prezentowany na MFF w San Sebastian i MFF w Zurychu (nagroda „A Tribute to...” dla Maïwenn za wkład w odrodzenie kina autorskiego). „DNA” otrzymało również 4 nominacje do Cezara oraz nagrodę Lumières 2021 za reżyserię.
Maiwenn o filmie:
Postać dziadka przypomina mojego własnego. Nie będę kłamała. Podobnie jak postać, którą gram, przypomina mnie. Jednak odrzucam określenie „autobiograficzny”, bo jest ograniczające i nieadekwatne. Zanim nakręciłam ten film, obsesyjnie zadawałam sobie pytania o tożsamość, o to, skąd pochodzę, co znaczy dla mnie Algieria. W życiu codziennym, ale też w głębi duszy, te pytania prześladowały mnie na tyle, że nie mogłam spać w nocy. Kompulsywnie badałam swoje korzenie i nigdy nie byłam usatysfakcjonowana. Potem pojechałam do Algierii i stałam się Algierką. Stało się coś fizycznego. Kiedy tylko postawiłam stopę w Algierii, poczułam się jak w łonie matki. A przynajmniej poczułam się tam lepiej niż w jakimkolwiek innym miejscu. Pytania o tożsamość stały się dla mnie obsesją, dlatego zdecydowałam się nakręcić ten film – bo uważam, że właściwym momentem wyrażenia siebie jest ten, kiedy popadamy w obsesję. Postać dziadka miała być kimś, kto jednoczy rodzinę, jest jej filarem, ale jednocześnie to osoba dręczona przez własną przeszłość.