Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
W pokoju obok
Crossing
Agent szczęścia
Crossing
Mój sąsiad Totoro (dubbing)
Agent szczęścia
Pod skórą
Crossing
Rodzina w kinie: Wielka przygoda Niny
Here. Poza czasem
Sztuka pięknego życia
PRZEDPREMIERA: Flow
Mój sąsiad Totoro (dubbing)
Agent szczęścia
Crossing
W pokoju obok
Crossing
Agent szczęścia
Crossing
Agent szczęścia
W pokoju obok
Sztuka pięknego życia
Agent szczęścia
Crossing
Rodzina w kinie: Smok Diplodok
Rodzina w kinie: Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka + warsztaty
Rodzina w kinie: Solan i Ludwik – Misja Księżyc + warsztaty
Here. Poza czasem
Sztuka pięknego życia
W pokoju obok
Here. Poza czasem
Sztuka pięknego życia
W pokoju obok
PRZEDPREMIERA: Babygirl
Filmowe popołudnie dla dzieci: Czary-mary
W pokoju obok
PRZEDPREMIERA: The Brutalist
Sztuka pięknego życia
Here. Poza czasem
W pokoju obok
Here. Poza czasem
Sztuka pięknego życia
W pokoju obok
Here. Poza czasem
PRZEDPREMIERA: Kiedy nadchodzi jesień
Sztuka pięknego życia
W pokoju obok
To nie mój film + prelekcja
Agent szczęścia
Nienawiść
PRZEDPREMIERA: The Brutalist
Nienawiść
Filmowe popołudnie dla dzieci: Sportowe życie
Nienawiść
PRZEDPREMIERA: Dziewczyna z Igłą
Lekcje filmowe: Obcy. Ósmy pasażer Nostromo (wersja reżyserska)
PORA DLA SENIORA: Moje ulubione ciasto
Filmowe powtórki do matury: 1984
Rok z kinem Azji: Tetsuo: Człowiek z żelaza
Filmowe popołudnie dla dzieci: Magiczne krainy + Hobbit po śląsku dla dzieci
Najlepsze z najgorszych: ROBOT MONSTER
PRZEDPREMIERA: Maria Callas
Filmowe popołudnie dla dzieci: Urodziny kina
KF AMBASADA: Omen
PORA DLA SENIORA: Kiedy nadchodzi jesień
Filmowe powtórki do matury: Niepewność. Zakochany Mickiewicz
Lekcje filmowe: Obcy – decydujące starcie (WERSJA REŻYSERSKA)
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Disaster Artist
The Disaster Artist
Film Disaster Artist opowiada prawdziwą, tragikomiczną historię początkującego twórcy filmowego i niesławnego wyrzutka Hollywoodu, Tommy’ego Wiseau — artysty, który realizował swoją pasję w co najmniej dyskusyjny sposób. Reżyser James Franco (Kiedy umieram, Dziecię boże) uczynił z niej afirmację przyjaźni, ekspresji artystycznej i pogoni za marzeniami na przekór przeciwnościom losu.
Komediodramat Disaster Artist oparty jest na bestsellerze Grega Sestero opisującym proces powstawania kultowego „najgorszego filmu na świecie” Tommy’ego Wiseau The Room. Ta niesamowita i przezabawna historia udowadnia, że legendą można zostać z różnych powodów. Nawet nie mając pojęcia o tym, co się robi, można zajść bardzo daleko.
Widzowie Kina Kosmos będą mieli kolejną możliwość zobaczenia kultowego The Room na specjalnym pokazie 21 lutego o godzinie 18:30:
https://kosmos.katowice.pl/repertuar/the-room/
Z recenzji Disaster Artist Adama Kruka dla Filmweb.pl:
Choć na ekranie migają także Sharon Stone, Zac Efron czy Jacki Weaver, "The Disaster Artist" to przede wszystkim popis aktorski Jamesa Franco. By zagrać Wiseau, postanowił się oszpecić, pozbyć słynnego błysku w oku i miliondolarowego uśmiechu, scedowanego tu na brata. (...) Możliwe, że reżyser celowo postanowił pozbawić film erotycznego napięcia: dzięki temu "The Disaster Artist" pozostaje opowieścią o inspirującej roli przyjaźni, a przede wszystkim pochwałą nieśmiertelnej wiary w amerykański sen. W Hollywood wciąż może się on ziścić – jeśli nie jako "Obywatel Kane", to jako "Obywatel Kane wśród najgorszych filmów", jak nazwano "The Room".
Z recenzji Disaster Artist Patryka Sławickiego, autora blogu Filmy o 3:00 w nocy, dla Moviesroom.pl:
(...) ten film ogląda się po prostu dobrze. Na tyle dobrze, że dziwisz się, że miał ponad 100 minut, gdzie całość zlatuje w chwilę. Nasi dziadkowie pewno śmiali się z Eda Wooda, tak nasze pociechy pewno dalej będą śmiały się z The Room. Jest to kult ważny, z którym każdemu polecam się zaznajomić. Tak jak mówią - można by zebrać najlepszych reżyserów naszej ery i kazać im nakręcić zły film na miarę The Room, to nie ma opcji, że daliby radę nakręcić tak fatalną, beznadziejną, okropną, słabą w każdym aspekcie kina, mylnie poprowadzoną, licho napisaną, piękną produkcję, jaką jest The Room (2003, Tommy Wiseau). Jedyne czego mi brakowało w The Disaster Artist to napisów końcowych, w których Franco był producentem, reżyserem, scenarzystą i aktorem. To by była puenta.