Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Dzisiaj
Czwartek
Jutro
Piątek
26.10
Sobota
27.10
Niedziela
28.10
Poniedziałek
29.10
Wtorek
30.10
Środa
31.10
Czwartek
02.11
Sobota
03.11
Niedziela
05.11
Wtorek
06.11
Środa
07.11
Czwartek
09.11
Sobota
11.11
Poniedziałek
12.11
Wtorek
13.11
Środa
14.11
Czwartek
15.11
Piątek
16.11
Sobota
17.11
Niedziela
21.11
Czwartek
22.11
Piątek
24.11
Niedziela
28.11
Czwartek
30.11
Sobota
01.12
Niedziela
03.12
Wtorek
07.12
Sobota
13.12
Piątek
15.12
Niedziela
19.12
Czwartek
14.01
Wtorek
sala
Solaris
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
sala
Nostromo
16:15
Bilet
Terapia dla par
reż.
Gerardo Herrero
Hiszpania 2023
czas trwania:
93 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Miasto Nauki: Skradzione ciało
reż.
Sophie Compton
USA, Wielka Brytania 2023
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
80 min.
format:
2D NAP
20:15
Bilet
Joker: Folie à deux
reż.
Todd Phillips
USA 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
138 min.
format:
2D NAP
16:30
Bilet
Dahomej
reż.
Mati Diop
Francja/ Senegal/ Benin 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
68 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Nausicaä z Doliny Wiatru
reż.
Hayao Miyazaki
Japonia 1984
kategoria wiekowa:
Od lat 10.
czas trwania:
116 min.
format:
2D NAP
20:15
Bilet
Substancja
reż.
Coralie Fargeat
Wielka Brytania/ USA/ Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
141 min.
format:
2D NAP
15:00
Bilet
Moje ulubione ciasto
reż.
Maryam Moghadam, Behtash Sanaeeha
Iran/ Francja/ Szwecja/ Niemcy 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
97 min.
format:
2D NAP
17:00
Bilet
Tosca – retransmisja z Opery Wrocławskiej [2024] [G. Puccini] opera | sezon 2024-25
reż.
Michael Gieleta
Polska 2024
czas trwania:
150 min.
20:20
Bilet
Substancja
reż.
Coralie Fargeat
Wielka Brytania/ USA/ Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
141 min.
format:
2D NAP
11:45
Bilet
Moje ulubione ciasto
reż.
Maryam Moghadam, Behtash Sanaeeha
Iran/ Francja/ Szwecja/ Niemcy 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
97 min.
format:
2D NAP
13:35
Bilet
Dahomej
reż.
Mati Diop
Francja/ Senegal/ Benin 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
68 min.
format:
2D NAP
15:00
Bilet
Filmowe popołudnie dla dzieci: Reksio i ptaki
Polska 1988
kategoria wiekowa:
G (general audiences).
czas trwania:
40 min.
format:
2D
16:00
Bilet
Japońskie krótkie metraże dla dzieci + warsztaty wprowadzające do świata japońskiego komiksu
kategoria wiekowa:
7+.
17:15
Bilet
Maryja. Matka ludzkości
reż.
Andrés Garrigó
Hiszpania 2023
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
102 min.
format:
2D
19:15
Bilet
Substancja
reż.
Coralie Fargeat
Wielka Brytania/ USA/ Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
141 min.
format:
2D NAP
14:40
Bilet
Dahomej
reż.
Mati Diop
Francja/ Senegal/ Benin 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
68 min.
format:
2D NAP
16:00
Bilet
Moje ulubione ciasto
reż.
Maryam Moghadam, Behtash Sanaeeha
Iran/ Francja/ Szwecja/ Niemcy 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
97 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Modowy Klub Filmowy: Love Story
reż.
Arthur Hiller
USA 1970
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
99 min.
format:
2D NAP
20:40
Bilet
Rok z kinem Azji: Oldboy
reż.
Chan-wook Park
Korea Południowa, 2003
kategoria wiekowa:
18+.
czas trwania:
120 min.
format:
2D NAP
15:20
Bilet
Substancja
reż.
Coralie Fargeat
Wielka Brytania/ USA/ Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
141 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Lekcje filmowe: Czas apokalipsy: wersja reżyserska
reż.
Francis Ford Coppola
USA 1979
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
183 min.
format:
2D NAP
15:30
Bilet
PORA DLA SENIORA: Bulion i inne namiętności
reż.
Tran Anh Hung
Francja 2023
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
135 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Krótka Historia Polskiego Kina: Konopielka
reż.
Witold Leszczyński
Polska 1981
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
88 min.
format:
2D
20:00
Bilet
Substancja
reż.
Coralie Fargeat
Wielka Brytania/ USA/ Francja 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
141 min.
format:
2D NAP
16:45
Bilet
Nausicaä z Doliny Wiatru
reż.
Hayao Miyazaki
Japonia 1984
kategoria wiekowa:
Od lat 10.
czas trwania:
116 min.
format:
2D NAP
19:00
Bilet
Najlepsze z najgorszych: Śmiertelne spa
reż.
Michael Fischa
USA 1989
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
88 min.
format:
2D NAP
21:00
Bilet
PO ZACHODZIE SŁOŃCA: Substancja
reż.
Coralie Fargeat
Wielka Brytania/ USA/ Francja
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
141 min.
format:
2D NAP
17:30
Bilet
Kraina Uśmiechu [F. Lehár] operetka | sezon 2024-25
reż.
Andreas Homoki
Austria 2017
kategoria wiekowa:
od 15 lat.
czas trwania:
110 min.
format:
polskie
20:00
Bilet
PRZEDPREMIERA: Konklawe
reż.
Edward Berger
USA/Wielka Brytania 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
121 min.
format:
2D NAP
16:00
Bilet
Rodzina w kinie: Laputa – podniebny zamek
reż.
Hayao Miyazaki
Japonia 1986
kategoria wiekowa:
Od lat 7.
czas trwania:
124 min.
format:
2D NAP
20:00
Bilet
JOHN WICK 10th Anniversary
reż.
David Leitch
USA/Chiny 2014
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
101 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
KF AMBASADA: Siedmiu samurajów
reż.
Akira Kurosawa
Japonia 1954
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
207 min.
format:
2D NAP
20:00
Bilet
JOHN WICK 10th Anniversary
reż.
David Leitch
USA/Chiny 2014
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
101 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
PRZEDPREMIERA: Konklawe
reż.
Edward Berger
USA/Wielka Brytania 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
121 min.
format:
2D NAP
17:00
Bilet
Tosca – retransmisja z Opery Wrocławskiej [2024] [G. Puccini] opera | sezon 2024-25
reż.
Michael Gieleta
Polska 2024
czas trwania:
150 min.
18:30
Bilet
Złote Gody: Ziemia obiecana
reż.
Andrzej Wajda
Polska 1974
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
179 min.
format:
2D
18:30
Bilet
Rok z kinem Azji: Godzilla
reż.
Ishirô Honda
Japonia 1954
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
96 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Maryja. Matka ludzkości
reż.
Andrés Garrigó
Hiszpania 2023
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
102 min.
format:
2D
18:00
Bilet
MODOWY KLUB FILMOWY: Gilda
reż.
Charles Vidor
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
110 min.
format:
2D NAP
18:30
Bilet
Złote gody: Teksańska masakra piłą mechaniczną
reż.
Tobe Hooper
USA 1974
kategoria wiekowa:
16+.
czas trwania:
83 min.
format:
2D NAP
17:00
Bilet
Jezioro łabędzie [P. Czajkowski] balet | sezon 2024-25
reż.
Isabelle Julien
Francja 2016
czas trwania:
140 min.
18:30
Bilet
Złote Gody: Emmanuelle
reż.
Just Jaeckin
Francja 1974
kategoria wiekowa:
Od lat 18.
czas trwania:
95 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Lekcje filmowe: Moonage Daydream
reż.
Brett Morgen
USA 2022
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
135 min.
format:
2D NAP
19:00
Bilet
SKOCZ DO KINA – Festiwal filmów rowerowych
Polska 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
180 min.
format:
2D
16:30
Bilet
Andrea Bocelli. Wielki jubileusz 30-lecia występów | retransmisja koncertu [sezon 2024-25]
reż.
Frencisco Negrin
USA 2024
czas trwania:
150 min.
18:00
Bilet
Rok z kinem Azji: Żegnaj moja konkubino
reż.
Chen Kaige
Chiny/Hongkong 1993
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
171 min.
format:
2D NAP
19:00
Bilet
Najlepsze z najgorszych: Wiklinowy koszyk
reż.
Frank Henenlotter
USA 1982
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
91 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Lekcje filmowe: Buntownik bez powodu
reż.
Nicholas Ray
USA 1955
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
111 min.
format:
2D NAP
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Babilon
Babylon
Kraj, rok:
USA, 2022
Reżyseria:
Damien Chazelle
Producent:
Paramount Pictures, C2 Motion Picture Group, Marc Platt Productions
Obsada:
Brad Pitt, Margot Robbie, Diego Calva, Jean Smart, Jovan Adepo, Li Jun Li, P.J. Byrne, Lukas Haas, Olivia Hamilton, Tobey Maguire, Max Minghella, Rory Scovel, Katherine Waterston, Flea, Jeff Garlin, Eric Roberts, Ethan Suplee, Samara Weaving, Olivia Wilde
Czas trwania:
189 min.
Wydarzenie archiwalne
Opis
3 nominacje do tegorocznych Oscarów:
Najlepsza muzyka oryginalna Justin Hurwitz
Najlepsza scenografia Anthony Carlino, Florencia Martin
Najlepsze kostiumy Mary Zophres
Złoty Glob - Najlepsza muzyka Justin Hurwitz
„Babilon” to epopeja rozgrywająca się w Los Angeles lat 20. XX wieku, w której główne role grają Brad Pitt, Margot Robbie i Diego Calva, a w obsadzie są też: Jean Smart, Jovan Adepo i Li Jun Li. Opowieść o wielkich ambicjach śledzi narodziny i upadek wielu gwiazd w erze niepohamowanej dekadencji i deprawacji we wczesnym Hollywood.
Reżyserem i autorem scenariusza do filmu jest Damien Chazelle, autor nagrodzonego sześcioma Oscarami „La La Land” oraz „Whiplash” (trzy Oscary).
Dla Chazelle'a „Babilon” jest wynikiem 15 lat poszukiwań. - Chciałem przyjrzeć się branży filmowej na etapie powstania - mówi Chazelle – oraz przyjrzeć się społeczeństwu w trakcie zmian. W latach 20-tych Hollywood przeszło serię gwałtownych zawirowań i niektórzy przetrwali, ale wielu nie. Patrząc na to, przez co przeszli ci ludzie, można dostrzec jak wysoki były koszty towarzyszące ambicjom, które przyciągały tak wielu artystów do Los Angeles w tamtych czasach.
Historia tej transformacji ma ciemniejszą stronę. Wykracza ona poza pojawienie się dźwięku i obejmuje szereg nowych kodeksów moralnych - ostatecznie zebranych w Kodeksie Produkcyjnym z lat 30. - oraz reorganizację bardziej swobodnej, nieuregulowanej społeczności w globalny przemysł korporacyjny, który znamy dzisiaj. W tym samym czasie Los Angeles przekształca się z pustynnego miasteczka na początku lat 20. w jedną z największych megalopolii świata pod koniec dekady.
Gdy Chazelle dokopał się do historii ery kina niemego, zdał sobie sprawę, że pragnie przedstawić ludzi, którzy żyli w latach dwudziestych, w odmienny sposób niż do tej pory. - Często patrzymy na ten okres tak, jakby być może najbardziej 'ekstremalną' rzeczą, która się wydarzyła, było wypicie kilku martini za dużo - mówi Chazelle. - Rzeczywistość jest taka, że ci ludzie działali w świecie bez trzymanki, gdzie cały przemysł i miasto były budowane od podstaw, a to wymaga pewnego rodzaju szaleństwa.
Wiele odkryć naprawdę mnie zszokowało - zwierza się producentka Olivia Hamilton. - Hollywood było miejscem bardziej dzikim, awanturniczym, bardziej zróżnicowanym, bardziej swobodnym niż ludzie zdają sobie z tego sprawę.
Współproducent Padraic Murphy pomógł Chazelle'owi w poszukiwaniach, tropiąc wywiady, nieopowiedziane historie, klipy filmowe i zdjęcia. Getty Museum udostępniło Chazelle'owi swoje archiwa fotograficzne, a historycy tacy jak William Deverell z USC i kolekcjonerzy muzyki, jak Sherwin Dunner, dostarczyli Chazelle'owi i Murphy'emu dokumenty i nagrania, które pomogły im w badaniach.
W efekcie powstał pełniejszy portret ówczesnego Los Angeles - pustynnej społeczności, która rozrosła się w miasto światowej klasy, ewolucja, która w pewnym sensie była mikrokosmosem amerykańskiego eksperymentu. - To w ten sposób bardzo amerykańska historia - mówi Chazelle. - Grupa outsiderów i hochsztaplerów, bandytów, odmieńców i marzycieli, uciekających ze swoich rodzinnych miast, rozbijających namiot i budujących przemysł od podstaw na pustyni.
Głosy prasy:
„Chazelle wie co to żywioł kina i co to jazz.”
Tomasz Raczek (Magazyn SFP)
„(...)Chazelle, znowu mnie kupił i zahipnotyzował na trzy błyskawicznie lecące godziny”
Miłosz Stelmach (Ekrany)
„Mnie nakłonił do wielu rozmyślań. Takiego brzydkiego obrazu show biznesu nie zobaczymy zbyt prędko. Damien Chazelle miał wystarczający odwagi, by powiedzieć o tym głośno.”
Mikołajk Lipkowski (Movies Room)
„Bo kino wcale nie polega na opowiadaniu historii, a przynajmniej - nie przede wszystkim. Kino to gra obrazu: kolor i kształt pożenione ze światłem i rytmem. Roztańczone ciała, rozentuzjazmowani filmowcy, rozbłyskujące światła w podmiejskim bunkrze czy feeria barw pryskających wymiocin mają więcej wspólnego z pulsującym światłem zarejestrowanym na taśmie filmowej niż mogłoby się wydawać. I Chazelle doskonale zdaje sobie z tego sprawę, więc wprawia celuloid w ruch (...), tnie, skleja, zestawia i w jakiś zadziwiający sposób udaje mu się z tego sklecić upojną, podniecającą, zachwycającą magię.”
Michał Piepiórka (Filmweb)
Najlepsza muzyka oryginalna Justin Hurwitz
Najlepsza scenografia Anthony Carlino, Florencia Martin
Najlepsze kostiumy Mary Zophres
Złoty Glob - Najlepsza muzyka Justin Hurwitz
„Babilon” to epopeja rozgrywająca się w Los Angeles lat 20. XX wieku, w której główne role grają Brad Pitt, Margot Robbie i Diego Calva, a w obsadzie są też: Jean Smart, Jovan Adepo i Li Jun Li. Opowieść o wielkich ambicjach śledzi narodziny i upadek wielu gwiazd w erze niepohamowanej dekadencji i deprawacji we wczesnym Hollywood.
Reżyserem i autorem scenariusza do filmu jest Damien Chazelle, autor nagrodzonego sześcioma Oscarami „La La Land” oraz „Whiplash” (trzy Oscary).
Dla Chazelle'a „Babilon” jest wynikiem 15 lat poszukiwań. - Chciałem przyjrzeć się branży filmowej na etapie powstania - mówi Chazelle – oraz przyjrzeć się społeczeństwu w trakcie zmian. W latach 20-tych Hollywood przeszło serię gwałtownych zawirowań i niektórzy przetrwali, ale wielu nie. Patrząc na to, przez co przeszli ci ludzie, można dostrzec jak wysoki były koszty towarzyszące ambicjom, które przyciągały tak wielu artystów do Los Angeles w tamtych czasach.
Historia tej transformacji ma ciemniejszą stronę. Wykracza ona poza pojawienie się dźwięku i obejmuje szereg nowych kodeksów moralnych - ostatecznie zebranych w Kodeksie Produkcyjnym z lat 30. - oraz reorganizację bardziej swobodnej, nieuregulowanej społeczności w globalny przemysł korporacyjny, który znamy dzisiaj. W tym samym czasie Los Angeles przekształca się z pustynnego miasteczka na początku lat 20. w jedną z największych megalopolii świata pod koniec dekady.
Gdy Chazelle dokopał się do historii ery kina niemego, zdał sobie sprawę, że pragnie przedstawić ludzi, którzy żyli w latach dwudziestych, w odmienny sposób niż do tej pory. - Często patrzymy na ten okres tak, jakby być może najbardziej 'ekstremalną' rzeczą, która się wydarzyła, było wypicie kilku martini za dużo - mówi Chazelle. - Rzeczywistość jest taka, że ci ludzie działali w świecie bez trzymanki, gdzie cały przemysł i miasto były budowane od podstaw, a to wymaga pewnego rodzaju szaleństwa.
Wiele odkryć naprawdę mnie zszokowało - zwierza się producentka Olivia Hamilton. - Hollywood było miejscem bardziej dzikim, awanturniczym, bardziej zróżnicowanym, bardziej swobodnym niż ludzie zdają sobie z tego sprawę.
Współproducent Padraic Murphy pomógł Chazelle'owi w poszukiwaniach, tropiąc wywiady, nieopowiedziane historie, klipy filmowe i zdjęcia. Getty Museum udostępniło Chazelle'owi swoje archiwa fotograficzne, a historycy tacy jak William Deverell z USC i kolekcjonerzy muzyki, jak Sherwin Dunner, dostarczyli Chazelle'owi i Murphy'emu dokumenty i nagrania, które pomogły im w badaniach.
W efekcie powstał pełniejszy portret ówczesnego Los Angeles - pustynnej społeczności, która rozrosła się w miasto światowej klasy, ewolucja, która w pewnym sensie była mikrokosmosem amerykańskiego eksperymentu. - To w ten sposób bardzo amerykańska historia - mówi Chazelle. - Grupa outsiderów i hochsztaplerów, bandytów, odmieńców i marzycieli, uciekających ze swoich rodzinnych miast, rozbijających namiot i budujących przemysł od podstaw na pustyni.
Głosy prasy:
„Chazelle wie co to żywioł kina i co to jazz.”
Tomasz Raczek (Magazyn SFP)
„(...)Chazelle, znowu mnie kupił i zahipnotyzował na trzy błyskawicznie lecące godziny”
Miłosz Stelmach (Ekrany)
„Mnie nakłonił do wielu rozmyślań. Takiego brzydkiego obrazu show biznesu nie zobaczymy zbyt prędko. Damien Chazelle miał wystarczający odwagi, by powiedzieć o tym głośno.”
Mikołajk Lipkowski (Movies Room)
„Bo kino wcale nie polega na opowiadaniu historii, a przynajmniej - nie przede wszystkim. Kino to gra obrazu: kolor i kształt pożenione ze światłem i rytmem. Roztańczone ciała, rozentuzjazmowani filmowcy, rozbłyskujące światła w podmiejskim bunkrze czy feeria barw pryskających wymiocin mają więcej wspólnego z pulsującym światłem zarejestrowanym na taśmie filmowej niż mogłoby się wydawać. I Chazelle doskonale zdaje sobie z tego sprawę, więc wprawia celuloid w ruch (...), tnie, skleja, zestawia i w jakiś zadziwiający sposób udaje mu się z tego sklecić upojną, podniecającą, zachwycającą magię.”
Michał Piepiórka (Filmweb)
Nasze wydarzenia
27.10
15:00
Filmowe popołudnie dla dzieci: Reksio i ptaki
30.10
15:30
PORA DLA SENIORA: Bulion i inne namiętności
Pora dla seniora
03.12
18:00
Lekcje filmowe: Buntownik bez powodu
LEKCJE FILMOWE, czyli jak czytać kino
14.01
18:00
Lekcje filmowe: Obcy. Ósmy pasażer Nostromo
LEKCJE FILMOWE, czyli jak czytać kino