Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Nienawiść
Sztuka pięknego życia
The Outrun
Kiedy nadchodzi jesień
W pokoju obok
The Outrun
Nienawiść
Kiedy nadchodzi jesień
W pokoju obok
Dziewczyna z igłą
The Outrun
Flow
Balkoniary
Kompletnie nieznany
Dziewczyna z igłą
Dalej jazda
Kompletnie nieznany
Balkoniary
Flow
Rodzina w kinie: Solan i Ludwik – Misja Księżyc + wykład
Reagan
PRZEDPREMIERA: Grand Tour + prelekcja
Rodzina w kinie: Flow
W blasku Oscarów: Flow
Rodzina w kinie: Emma Odważna (dubbing)
Kicia Kocia w przedszkolu
Rodzina w kinie: Basia. Radzę sobie! + warsztaty
Fantastyczny Angelo
Kicia Kocia w przedszkolu
Flow
Zima Mamy Mu
Rodzina w kinie: Fantastyczny Angelo + warsztaty
Kicia Kocia w przedszkolu
Fantastyczny Angelo
Mój sąsiad Totoro (dubbing)
Flow
Rodzina w kinie: Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka
Babygirl
Dziewczyna z igłą
Kompletnie nieznany
Babygirl
Kompletnie nieznany
Dziewczyna z igłą
Babygirl
Kompletnie nieznany
Najlepsze z najgorszych: ROBOT MONSTER
Babygirl
PRZEDPREMIERA: Daaaaaali!
PRZEDPREMIERA: Nosferatu
PRZEDPREMIERA: Maria Callas
PRZEDPREMIERA: Nosferatu
Filmowe popołudnie dla dzieci: Urodziny kina
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
KF AMBASADA: Omen
PORA DLA SENIORA: Kiedy nadchodzi jesień
RĘKOPIS ZNALEZIONY W SARAGOSSIE + prelekcja Michała Oleszczyka na 60. urodziny Kina Kosmos
The Brutalist
The Brutalist
Filmowe popołudnie dla dzieci: Dzień świstaka
The Brutalist
Filmowe powtórki do matury: Niepewność. Zakochany Mickiewicz
Hamlet [sezon 2025]
Filmowe popołudnie dla dzieci: Królowe i królewny
Lekcje filmowe: Obcy – decydujące starcie (WERSJA REŻYSERSKA)
Rok z kinem Azji: Pieta
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
Filmowe popołudnie dla dzieci: Dalekie podróże
Zima Mamy Mu + warsztaty
Kina i Yuk + warsztaty
KF AMBASADA: Mulholland Drive
Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka + warsztaty
Najlepsze z najgorszych: Manos – ręce przeznaczenia
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
Filmowe popołudnie dla dzieci: Ahoj, przygodo!
Yuku i magiczny kwiat + warsztaty
Filmowe powtórki do matury: Lalka
Fleabag [sezon 2025]
KF AMBASADA: Gorączka
Pokaz specjalny: Piękna złośnica
Bądźmy poważni na serio [sezon 2025]
Filmowe powtórki do matury: Wesele
KF AMBASADA: Dobry, zły i brzydki
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
20 dni w Mariupolu
20 dniv v Mariupoli
Oscar 2024 dla Najlepszego pełnometrażowego filmu dokumentalnego
Wstrząsający filmowy akt oskarżenia Rosji: zapis zagłady Mariupola z narażeniem życia zrealizowany przez jedynego korespondenta, który do końca pozostał w oblężonym mieście. Film, który zdobył Nagrodę Pulitzera.
Bezkompromisowy dokument, którego nie da się zapomnieć: relacja dokumentująca zagładę tytułowego miasta, autorstwa jedynego dziennikarza, który pozostał w nim do końca. Film Czernowa, który z narażeniem życia rejestrował rosyjskie zbrodnie wojenne i codzienne życie mieszkańców Mariupola, to nie reporterski zapis wydarzeń, ale przeszywający, pełen pasji dokumentalny akt oskarżenia. A jednocześnie pełnoprawne filmowe dzieło, zrealizowane z imponującą formalną dyscypliną. Niewiele filmów ogląda się w takim napięciu – od pierwszych minut aż po finał, ujawnia, w jaki sposób udało się wywieźć ten materiał z okupowanej strefy. Niewielu twórców z taką mocą pokazuje bezlitosne okrucieństwo wojny. Ale Czernow i ekipa nie czynią tego, by szokować. Ich intencją jest pozostawienie świadectwa – i wstrząśnięcie sumieniem świata.
Film tylko dla widzów dorosłych.
Głosy prasy:
„Wstrząsający do głębi. Taki film to prawdziwa rzadkość”.
The Hollywood Reporter
„Sztuka dokumentu w absolutnie miażdżącej odsłonie”.
The Times
„Brawurowe, wzruszające, bezwzględne arcydzieło”.
The Guardian
Odbierając statuetkę podczas gali oscarowej, reżyser Mścisław Czernow powiedział:
— To pierwszy Oscar w historii Ukrainy. Prawdopodobnie będę też pierwszym reżyserem na tej scenie, który powie: chciałbym nigdy nie nakręcić tego filmu, za to by Rosja nie zabiła dziesiątek tysięcy obywateli Ukrainy. By uwolniła zakładników i żołnierzy, którzy bronili swojego kraju. Nie zdołam zmienić historii, nie wpłynę na przeszłość, ale wspólnie z wami, najbardziej utalentowanymi osobami na świecie, możemy zadbać o to, żeby prawda zwyciężyła. By mieszkańcy Mariupolu nigdy nie zostali zapomniani. Bo kino tworzy wspomnienia, a wspomnienia tworzą historię. Slava Ukraini!