Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
2024. ROK Z KINEM AZJI: Duch
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
2024. ROK Z KINEM AZJI: Duch
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Filmowe popołudnie dla dzieci: Plastuś i przyjaciele
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Tajemniczy świat Arrietty (dwulektor)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Rodzina w kinie: Kicia kocia w przedszkolu
RODZINA W KINIE
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Tajemniczy świat Arrietty (napisy)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Tajemniczy świat Arrietty (dwulektor)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
LEKCJE FILMOWE: Tylko kochankowie przeżyją
LEKCJE FILMOWE, czyli jak czytać kino
PORA DLA SENIORA: Bękart
Pora Dla Seniora
MODOWY KLUB FILMOWY: Okno na podwórze
MODOWY KLUB FILMOWY
Spirited Away: W krainie bogów (napisy)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Spirited Away: W krainie bogów (dubbing)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Filmowe popołudnie dla dzieci: O ptaszku, który nie chciał śpiewać
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
Zaćmienie
L'eclisse
10 czerwca 1961. Na przedmieściach Rzymu, tłumaczka Vittoria, zrywa ze swoim kochankiem Riccardo. Po tym rozstaniu udaje się na giełdę, gdzie spotyka się z matką. Kobieta spędza tam większość czasu, zaaferowana powiększeniem swojego kapitału. Vittoria gubi się w tłumie i prosi o pomoc Piero - maklera giełdowego. Mężczyzna próbuje nawiązać z Vittorią bliższą znajomość. Ich pierwsze spotkania są pełne beztroskiej wesołości i całkowitej naturalności. Po paru dniach zostają kochankami. Niemniej ich szczere uczucie po chwili zmienia się w żartobliwą zabawę w miłość, dla obojga staje się jasne, że choć nic nie każe im zrywać, to nic także nie każe im tego związku kontynuować.
SEANS W RAMACH CYKLU BERGMAN/ANTONIONI - KINO MISTRZÓW
Dziesięć lat temu zakończyła się pewna epoka w historii kina. W tym samym dniu (!) 30 lipca 2007 roku otrzymaliśmy wiadomość o śmierci Ingmara Bergmana i Michelangelo Antonioniego.
Jest coś symbolicznego w fakcie, że w tej samej chwili żegnaliśmy dwóch twórców, którzy wywarli tak olbrzymi wpływ na nowoczesne kino. To oni swym własnym językiem – w pełni autorskim, niepowtarzalnym i nie do podrobienia przez innych reżyserów, opisywali otaczającą nas rzeczywistość, a przede wszystkim współczesnego człowieka z jego problemami, zagubieniem i buntem.
Przez cztery wrześniowe dni przypominamy ich wybitne dzieła. Filmy, które usadowiły ich na piedestale światowego kina i które - nagradzane i podziwiane - zmieniały oblicze kinematografii, ale i nas samych - kinowych widzów.