Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Brzydka siostra
Drugi akt
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Materialiści
Dziewczyna z Kolonii
Dziewczyna z Kolonii
Drugi akt
Rodzina w kinie: Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka + język hiszpański
Rok z kinem Azji: Ramen. Smak wspomnień
Materialiści
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Materialiści
Rok z kinem Azji: Szpieg
Dziewczyna z Kolonii
Pewnego razu w Paryżu
Magia Podlasia. Szeptuchy
Materialiści
Wakacje dla dzieci: Szopy w natarciu
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Drugi akt
Dziewczyna z Kolonii
Piknik pod Wiszącą Skałą
Dziewczyna z Kolonii
TRZY DEKADY POLSKIEGO ABSURDU: Ucieczka z kina „Wolność” + spotkanie
Materialiści
Nasze Monte
Wakacje dla dzieci: Szopy w natarciu
Bezlitosny
Rodzina w kinie: Felek i Tola ratują las
Rok z kinem Azji: Ramen. Smak wspomnień
Wakacje dla dzieci: Basia – mam swój świat
Wakacje dla dzieci: Królestwo siedmiu mórz
Magia Podlasia. Szeptuchy
Bezlitosny
Rodzina w kinie: Basia – mam swój świat
Rodzina w kinie: Królestwo siedmiu mórz + warsztaty
PRZEDPREMIERA: Paw zwyczajny
PRZEDPREMIERA: Nasze królestwo
PRZEDPREMIERA: Wściekłość
LYNCH NA BIS: Głowa do wycierania
Lynch na bis: Zagubiona autostrada
LYNCH NA BIS: David Lynch: Żyć sztuką
Wakacje dla dzieci: Basia – mam swój świat
Wakacje dla dzieci: Flow
Piknik pod Wiszącą Skałą
Pewnego razu w Paryżu
Rok z kinem Azji: Upadłe anioły
PRZEDPREMIERA: Boska Sarah Bernhardt
Wakacje dla dzieci: Królestwo siedmiu mórz
Filmowe popołudnie dla dzieci: wzdłuż Ameryki Południowej + język hiszpański
Pewnego razu w Paryżu
PRZEDPREMIERA: Słone lato
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Brzydka siostra
Drugi akt
Piknik pod Wiszącą Skałą
Pewnego razu w Paryżu
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Drugi akt
KF AMBASADA: Potomstwo (The Brood)
Wakacje dla dzieci: Basia – mam swój świat
Wakacje dla dzieci: Flow
Pewnego razu w Paryżu
Materialiści
Rok z kinem Azji: Happy Together
Brzydka siostra
Follemente. W tym szaleństwie jest metoda
Pewnego razu w Paryżu
Drugi akt
Piknik pod Wiszącą Skałą
Wakacje dla dzieci: Niesamowite przygody skarpetek
Wakacje dla dzieci: Oskar, Patka i Złoto Bałtyku
Rok z kinem Azji: Tokijskie opowieści
Vinci 2
Wakacje dla dzieci: Basia – mam swój świat
PRZEDPREMIERA: Diamenty (Modowy Klub Filmowy)
Vinci 2
Filmowe popołudnie dla dzieci: wędrowcy
Traviata [Operowe Lato 2025]
Vinci 2
Rok z kinem Azji: Happy Together
ROK Z KINEM AZJI: Perfect Days
Monty Python i Święty Graal. 50-lecie premiery
Pora dla seniora: Pewnego razu w Paryżu
PRZEDPREMIERA: Boska Sarah Bernhardt
Małe miłości
Rok z kinem Azji: Spragnieni miłości. 25-lecie premiery + prelekcja
Życie Chucka
Skazani na Shawshank. Weekend ze Stephenem Kingiem.
Rok z kinem Azji: Spragnieni miłości. 25-lecie premiery
Życie Chucka
Filmowe popołudnie dla dzieci: cztery kółka
PRZEDPREMIERA: Bird
Życie Chucka
PRZEDPREMIERA: Sorry, Baby
Rok z kinem Azji: 2046 + prelekcja
Lynch na bis: Zagubiona autostrada
Najlepsze z najgorszych: Barbarzyńska nimfomanka w piekle dinozaurów
Rok z kinem Azji: 2046
Romeo i Julia [Operowe Lato 2025]
Monty Python i Święty Graal. 50-lecie premiery
Filmowe popołudnie dla dzieci: owadzie sprawy
PRZEDPREMIERA: Together
Agent szczęścia
Jack Lemmon 100: Chiński syndrom + prelekcja
Monty Python i Święty Graal. 50-lecie premiery
Filmowe popołudnie dla dzieci: kocie przygody
PRZEDPREMIERA: Sorry, Baby
Goonies. 40-lecie kultowej przygody!
KF AMBASADA: Amadeusz
PRZEDPREMIERA: Eddington
Łucja z Lammermooru [Operowe Lato 2025]
Filmowe popołudnie dla dzieci: opiekunowie
André Rieu. Przetańczyć całą noc! Retransmisja letniego koncertu z Maastricht 2025
TRZY DEKADY POLSKIEGO ABSURDU: Dzień świra + spokanie z reżyserem
André Rieu. Przetańczyć całą noc! Retransmisja letniego koncertu z Maastricht 2025
Filmowe popołudnie dla dzieci: koniec lata
Monty Python i Święty Graal. 50-lecie premiery
Has. Kroniki wyobraźni: Szyfry
Rigoletto [Operowe Lato 2025]
André Rieu. Przetańczyć całą noc! Retransmisja letniego koncertu z Maastricht 2025
André Rieu. Przetańczyć całą noc! Retransmisja letniego koncertu z Maastricht 2025
MODOWY KLUB FILMOWY: Pół żartem, pół serio | Jack Lemmon 100 + Moda na Kosmos
André Rieu. Przetańczyć całą noc! Retransmisja letniego koncertu z Maastricht 2025
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Pora dla seniora: Emma
Emma

Wielbiona przez publiczność na całym świecie komedia Jane Austen o poszukiwaniu równości i śmiałym kroczeniu do happy endu. Oto nowa filmowa adaptacja „Emmy”!
Piękna, mądra i bogata Emma Woodhouse jest królową swego sennego miasteczka, nie ma konkurencji, ponieważ nie dorównuje jej nikt. W tej błyskotliwej satyrze na podziały klasowe, Emma musi zmierzyć się z bólem dorastania oraz miłosnymi pomyłkami, zanim odnajdzie miłość, której zawsze pragnęła.
Niewielu autorów w historii literatury cieszy się taką pozycją, jaką ma do dziś Jane Austen, której powieści, a zwłaszcza komedie, należą do klasyki gatunku, a zarazem cieszą się nieśmiertelnością m.in. dzięki wciąż powstającym nowym ekranizacjom.
„Emma” została opublikowana w 1815 roku jako czwarta powieść Austen i jako ostatnia wydana za życia autorki. W momencie wydania książki wielkim sukcesem cieszyły się m.in. „Rozważna i romantyczna”, „Duma i uprzedzenie” oraz „Mansfield Park”. Ale to właśnie „Emma” uważana jest przez wielu za arcydzieło Jane Austen.
Silna osobowość, niezaprzeczalny urok i czar Emmy, a także sytuacje, do których doprowadzają jej intrygi, to tylko niektóre przyczyny ogromnej popularności książki. Inne – być może nie mniej ważne – to choćby pełnokrwiste postacie, z którym łatwo utożsamić się czytelnikowi/widzowi, oraz – przede wszystkim – humor.
- Historia Emmy jest fantastyczna dlatego, że ona sama jest fantastyczna, to opowieść o kimś, kogo możemy nazwać „królową balu” – mówi producent Graham Broadbent – Myślę, że to jedna z najlepszych powieści Jane Austen, ponieważ główna postać nie jest kimś, przy kim czujesz się komfortowo. Aż do momentu, w którym jednak poznajemy ją lepiej i zaczynamy ten komfort odczuwać. „Emma” to klasyk, dlatego zasłużyła, by młodzi ludzie ją poznali, bo chociaż jest tym klasykiem, to jest zarazem niezwykle współczesną historią.