Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Back to Black. Historia Amy Winehouse
2024. ROK Z KINEM AZJI: Duch
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Rodzina w kinie: Narzeczona dla kota (lektor)
RODZINA W KINIE
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Filmowe popołudnie dla dzieci: Plastuś i przyjaciele
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Tajemniczy świat Arrietty (dwulektor)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Rodzina w kinie: Kicia kocia w przedszkolu
RODZINA W KINIE
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Tajemniczy świat Arrietty (napisy)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Tajemniczy świat Arrietty (dwulektor)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Back to Black. Historia Amy Winehouse
LEKCJE FILMOWE: Tylko kochankowie przeżyją
LEKCJE FILMOWE, czyli jak czytać kino
PORA DLA SENIORA: Bękart
Pora Dla Seniora
Back to Black. Historia Amy Winehouse
MODOWY KLUB FILMOWY: Okno na podwórze
MODOWY KLUB FILMOWY
Spirited Away: W krainie bogów (napisy)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Spirited Away: W krainie bogów (dubbing)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Filmowe popołudnie dla dzieci: O ptaszku, który nie chciał śpiewać
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
Destrukcja
Demolition
Odnoszący sukcesy bankier inwestycyjny, Davis (Jake Gyllenhaal) próbuje uporać się ze śmiercią żony, którą stracił w wypadku samochodowym. Nie pomaga mu w tym presja, jaką wywiera teść (Chris Cooper). Mimo to Davis stara się, by życie wróciło do normalnego biegu. Któregoś dnia wysyła skargę na niedziałający automat z napojami i słodyczami, jaki możemy spotkać na każdym rogu. Tak zaczyna się korespondencja między nim a pracującą w firmie, zajmującej się automatami, Karen (Naomi Watts). Z czasem ich rozmowy stają się coraz bardziej osobiste i tworzy się między nimi głęboką więź. Z pomocą Karen i jej piętnastoletniego syna (Judah Lewis), Davis zaczyna odzyskiwać równowagę wewnętrzną, stopniowo wydostając się z rozpaczy. (kinoinfo.pl)
Za reżyserię filmu odpowiada Jean-Marc Vallée, twórca znakomicie przyjętych przez krytykę i publiczność filmów „Witaj w klubie” i „Dzika droga”.
Scenariusz filmu napisał młody twórca – Bryan Sipe, ale scenariusz tak naprawdę napisało życie. – Próbowałem odnaleźć się w innych gatunkach, tworzyłem zupełnie inne postacie, inne historie, aż w końcu nie wiedziałem jak pracować. I zrezygnowałem. To z tej rezygnacji narodził się Davis. Ktoś, kto nie umiał się odnaleźć w rzeczywistości – wspomina Sipe. To właśnie twórcza niemoc ulepiła tę postać. Po stracie żony Davisowi wydaje się, że nic nie ma sensu. Staje się zuchwały, niepokorny, ale i brutalnie szczery. Dlatego niszczy wszystko, co staje na jego drodze, łącznie z przedmiotami. Niszczenie ma mu przynieść (podświadome) przebudzenie. To zresztą również łączy tę postać z życiem Sipe’a, który jako nastolatek pracował przy rozbiórkach domów. – Nagle chcesz porzucić wszystko, bo życie wydaje ci się pozbawione sensu. Tak jest zresztą ze wszystkim w życiu, przede wszystkim z emocjami. Aby coś docenić, musisz to stracić. Aby coś scalić, najpierw trzeba to zniszczyć. (tylkohity.pl)