Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Sanatorium Pod Klepsydrą według Braci Quay
Motel Destino
Symfonia o umieraniu
Przedpremiera: Dalajlama. Przez mądrość do szczęścia
The Last Showgirl
Ostatnia podróż
Motel Destino
Exhuma (Ekshumacja)
Symfonia o umieraniu
Ostatnia podróż
Motel Destino
Flow
Ostatnia podróż
Sanatorium Pod Klepsydrą według Braci Quay
Motel Destino
Niesamowite przygody skarpetek
Inu–Oh (napisy)
The Last Showgirl
Sanatorium Pod Klepsydrą według Braci Quay
The Last Showgirl
Ostatnia podróż
Rodzina w kinie: Inu-Oh (lektor)
Sanatorium Pod Klepsydrą według Braci Quay
Motel Destino
Inu–Oh (lektor)
PRZEDPREMIERA: Wrócicie do siebie
Rodzina w kinie: Niesamowite przygody skarpetek
Rodzina w kinie: Dam radę! + warsztaty arteterapeutyczne
PRZEDPREMIERA: Wrócicie do siebie
Rodzina w kinie: Akiko. Latająca małpka + warsztaty
Niesamowite przygody skarpetek
The Last Showgirl
Flow
Ostatnia podróż
Grzesznicy
Grzesznicy
Ty [Romantyka]
The Last Showgirl
The Last Showgirl
Rok z kinem Azji: Inu–Oh
Grzesznicy
The Last Showgirl
Queer
PRZEDPREMIERA: Ukryty motyw
Flow
Ostatnia podróż
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
Motel Destino
Niesamowite przygody skarpetek
Filmowe popołudnie dla dzieci: wielka majówka
Ty [Romantyka]
The Last Showgirl
PRZEDPREMIERA: Wszystkie odcienie światła
Lekcje filmowe: Fargo
PORA DLA SENIORA: Ostatnia podróż
Rok z kinem Azji: Wielkie miasto
Vanya [sezon 2025]
PRZEDPREMIERA: Ukryty motyw
PRZEDPREMIERA: Wszystkie odcienie światła
Ty [Romantyka]
Filmowe popołudnie dla dzieci: arabska noc
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
KF AMBASADA: Taksówkarz
Has. Kroniki wyobraźni: Pożegnania
Rok z kinem Azji: Samotna kobieta
Terminator 2. Dzień sądu PO ŚLĄSKU
Terminator 2. Dzień sądu PO ŚLĄSKU
Noc muzeów: Legenda o Ondalu
Filmowe popołudnie dla dzieci: pieskie życie
PRZEDPREMIERA: Gaucho Gaucho
Tribute to David Lynch: Głowa do wycierania + prelekcja
PORA DLA SENIORA: The Last Showgirl
Rok z kinem Azji: Tchórz
Lśnienie. 45-lecie premiery
Jezioro łabędzie [P. Czajkowski] balet | sezon 2024-25
PRZEDPREMIERA: Gaucho Gaucho
Filmowe popołudnie dla dzieci: małpi gaj
Ja jestem Niepokalane Poczęcie
Najlepsze z najgorszych: OBYWATEL TOXIE – TOKSYCZNY MŚCICIEL 4
Rok z kinem Azji: Idol
André Rieu. Niech ten sen ciągle trwa | Jubileuszowy koncert z okazji 75. urodzin Maestra
Lekcje filmowe: Człowiek z blizną
MODOWY KLUB FILMOWY: Annie Hall
Tribute to David Lynch: Shorts 1966-1995 + wstępy Davida Lyncha
Dr Strangelove [sezon2025]
Madame Butterfly [sezon 2025]
Tribute to David Lynch: Dumbland + portret reżysera
Tribute to David Lynch: Żyć sztuką
KF AMBASADA: Barry Lyndon
Has. Kroniki wyobraźni: Pętla
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Złodziejaszki
Manbiki kazoku

Film przypominamy w ramach cyklu „2024. Rok z kinem Azji” oraz z okazji premiery nowego głośnego filmu Hirokazu Koreedy „Monster” na seanse którego zapraszamy codziennie od 17 do 30 maja. Zapraszamy również na powtórkowe seanse filmów Koreedy „Nasza młodsza siostra” oraz „Baby Broker”.
Pokaz filmu „Złodziejaszki” w 18 maja, sobota, godz. 18:30.
Laureat Złotej Palmy w Cannes w roku 2018. „Złodziejaszki” to historia trzypokoleniowej ubogiej rodziny, żyjącej na przedmieściach Tokio. Utrzymują się z najróżniejszych dorywczych zajęć oraz drobnych kradzieży. I choć ledwo wiążą koniec z końcem, gdy pewnego dnia w ich życiu pojawia się bezdomna dziewczynka, bez wahania decydują się zapewnić jej dach nad głową. To początek wydarzeń, które odsłonią skrywane tajemnice z przeszłości rodziny.
głos prasy:
Chociaż z racji tematycznego i narracyjnego powinowactwa, krytycy widzą w nim spadkobiercę nowofalowego mistrza Yasujirô Ozu, sam Koreeda woli porównania z Kenem Loachem. Rację mają tu oczywiście wszyscy, gdyż reżyser łączy zazwyczaj efektowną poezję dnia powszedniego z celną społeczną krytyką. Nie inaczej jest i tutaj: wypadający mleczak czy spływający po krawędzi stołu makaron zamieniają się na naszych oczach w perełki filmowego liryzmu, z kolei rzucane przez bohaterów maksymy ("Dopóki coś jest na sklepowej półce, do nikogo nie należy") stanowią ironiczny komentarz na temat ekonomicznych relacji w wielkim mieście. Jednocześnie wszystko funkcjonuje tu na tym samym dramaturgicznym poziomie, nic nie wbija się klinem w spokojną opowieść, nie burzy porządku narracji oraz rytmu rodzinnej egzystencji. Ten obsadzony ulubionymi aktorami Koreedy film ma czar miejskiej, neorealistycznej sonaty. Zaś świat, w którym potrzeba bliskości jest równie istotna jak odpowiednia konsystencja farszu do krokietów - urok, któremu ponownie trudno się oprzeć.
(z recenzji Michała Walkiewicza dla Filmweb.pl)