Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
W pokoju obok
Nienawiść
Sztuka pięknego życia
The Outrun
Kiedy nadchodzi jesień
W pokoju obok
The Outrun
Nienawiść
Kiedy nadchodzi jesień
W pokoju obok
Dziewczyna z igłą
The Outrun
W pokoju obok
Flow
Balkoniary
Kompletnie nieznany
Dziewczyna z igłą
Dalej jazda
Kompletnie nieznany
Balkoniary
Flow
Rodzina w kinie: Solan i Ludwik – Misja Księżyc + wykład
Reagan
PRZEDPREMIERA: Grand Tour + prelekcja
Rodzina w kinie: Flow
W blasku Oscarów: Flow
Rodzina w kinie: Emma Odważna (dubbing)
Kicia Kocia w przedszkolu
Rodzina w kinie: Basia. Radzę sobie! + warsztaty
Fantastyczny Angelo
Kicia Kocia w przedszkolu
Flow
Zima Mamy Mu
Rodzina w kinie: Fantastyczny Angelo + warsztaty
Kicia Kocia w przedszkolu
Fantastyczny Angelo
Mój sąsiad Totoro (dubbing)
Flow
Rodzina w kinie: Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka
Babygirl
Dziewczyna z igłą
Kompletnie nieznany
Babygirl
Kompletnie nieznany
Dziewczyna z igłą
Babygirl
Kompletnie nieznany
Najlepsze z najgorszych: ROBOT MONSTER
Babygirl
PRZEDPREMIERA: Daaaaaali!
PRZEDPREMIERA: Nosferatu
PRZEDPREMIERA: Maria Callas
PRZEDPREMIERA: Nosferatu
Filmowe popołudnie dla dzieci: Urodziny kina
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
KF AMBASADA: Omen
PORA DLA SENIORA: Kiedy nadchodzi jesień
RĘKOPIS ZNALEZIONY W SARAGOSSIE + prelekcja Michała Oleszczyka na 60. urodziny Kina Kosmos
The Brutalist
The Brutalist
Filmowe popołudnie dla dzieci: Dzień świstaka
The Brutalist
Filmowe powtórki do matury: Niepewność. Zakochany Mickiewicz
Hamlet [sezon 2025]
Filmowe popołudnie dla dzieci: Królowe i królewny
Lekcje filmowe: Obcy – decydujące starcie (WERSJA REŻYSERSKA)
Rok z kinem Azji: Pieta
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
Filmowe popołudnie dla dzieci: Dalekie podróże
Zima Mamy Mu + warsztaty
Kina i Yuk + warsztaty
KF AMBASADA: Mulholland Drive
Dzielna banda i tajemnica zaginionego wujka + warsztaty
Najlepsze z najgorszych: Manos – ręce przeznaczenia
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
Filmowe popołudnie dla dzieci: Ahoj, przygodo!
Filmowe powtórki do matury: Lalka
Fleabag [sezon 2025]
KF AMBASADA: Gorączka
Pokaz specjalny: Piękna złośnica
Bądźmy poważni na serio [sezon 2025]
Filmowe powtórki do matury: Wesele
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Złodziejaszki
Manbiki kazoku
Film przypominamy w ramach cyklu „2024. Rok z kinem Azji” oraz z okazji premiery nowego głośnego filmu Hirokazu Koreedy „Monster” na seanse którego zapraszamy codziennie od 17 do 30 maja. Zapraszamy również na powtórkowe seanse filmów Koreedy „Nasza młodsza siostra” oraz „Baby Broker”.
Pokaz filmu „Złodziejaszki” w 18 maja, sobota, godz. 18:30.
Laureat Złotej Palmy w Cannes w roku 2018. „Złodziejaszki” to historia trzypokoleniowej ubogiej rodziny, żyjącej na przedmieściach Tokio. Utrzymują się z najróżniejszych dorywczych zajęć oraz drobnych kradzieży. I choć ledwo wiążą koniec z końcem, gdy pewnego dnia w ich życiu pojawia się bezdomna dziewczynka, bez wahania decydują się zapewnić jej dach nad głową. To początek wydarzeń, które odsłonią skrywane tajemnice z przeszłości rodziny.
głos prasy:
Chociaż z racji tematycznego i narracyjnego powinowactwa, krytycy widzą w nim spadkobiercę nowofalowego mistrza Yasujirô Ozu, sam Koreeda woli porównania z Kenem Loachem. Rację mają tu oczywiście wszyscy, gdyż reżyser łączy zazwyczaj efektowną poezję dnia powszedniego z celną społeczną krytyką. Nie inaczej jest i tutaj: wypadający mleczak czy spływający po krawędzi stołu makaron zamieniają się na naszych oczach w perełki filmowego liryzmu, z kolei rzucane przez bohaterów maksymy ("Dopóki coś jest na sklepowej półce, do nikogo nie należy") stanowią ironiczny komentarz na temat ekonomicznych relacji w wielkim mieście. Jednocześnie wszystko funkcjonuje tu na tym samym dramaturgicznym poziomie, nic nie wbija się klinem w spokojną opowieść, nie burzy porządku narracji oraz rytmu rodzinnej egzystencji. Ten obsadzony ulubionymi aktorami Koreedy film ma czar miejskiej, neorealistycznej sonaty. Zaś świat, w którym potrzeba bliskości jest równie istotna jak odpowiednia konsystencja farszu do krokietów - urok, któremu ponownie trudno się oprzeć.
(z recenzji Michała Walkiewicza dla Filmweb.pl)