Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Latanie dla początkujących
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Latanie dla początkujących
Rodzina w kinie: Ponyo + warsztaty [obowiązują zapisy na warsztaty]
RODZINA W KINIE
Latanie dla początkujących
Spirited Away: W krainie bogów (dubbing)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Spirited Away: W krainie bogów (napisy)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Latanie dla początkujących
Filmowe popołudnie dla dzieci: Plastuś i przyjaciele
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
Rodzina w kinie: Spirited Away: W krainie bogów (dubbing)
RODZINA W KINIE
Krótka Historia Polskiego Kina: Słońce wschodzi raz na dzień
Filmowe popołudnie dla dzieci: Na tropie Baltazara Gąbki!
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
Rodzina w kinie: Tajemniczy świat Arrietty (dwulektor)
RODZINA W KINIE
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Spirited Away: W krainie bogów (napisy)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Back to Black. Historia Amy Winehouse
Spirited Away: W krainie bogów (dubbing)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Filmowe popołudnie dla dzieci: O ptaszku, który nie chciał śpiewać
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI
Spirited Away: W krainie bogów (napisy)
2024. ROK Z KINEM AZJI
Send Me To The Clouds
送我上青云, Sòng wǒ shàng qīngyún
2024. ROK Z KINEM AZJI
20.03.2024, godz. 18:00
Send Me To The Clouds
(送我上青云. Sòng wǒ shàng qīngyún)
Gwiazda chińskiego kina i producentka Yao Chen wciela się w 27-letnią reporterkę Sheng Nan. Bohaterka jest bezdzietna i niezamężna, co w jej wieku w Chinach jest czymś niezwykłym. Wbrew oczekiwaniom społeczeństwa wydaje się być perfekcyjnie zadowolona z tego stanu rzeczy.
Poznajemy ją, gdy bada źródła pożarów lasu, a później obserwujemy jej codzienność we współczesnych Chinach, bezsłonecznym, dusznym miejscu, gdzie uprzejmości są rzadkością, a kobiety są nieustannie bombardowane przypomnieniami, że "27 to koniec drogi", często przez inne kobiety. Wyreżyserowany przez kobietę dramat wydaje się być bardzo odważnym jak na chińskie standardy, co być może tłumaczy jego trudną drogę do dystrybucji w ojczyźnie oraz bardzo ciepły odbiór za granicą.
Film pokazywany w sekcjach konkursowych na festiwalach filmowych w Dublinie, Sofii i Szanghaju, zwycięzca Festiwalu Praw Kobiet w Paryżu.