Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
sala
Solaris
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
sala
Nostromo
17:30
Bilet
Miasto Nauki: Święta góra
reż.
Alejandro Jodorowsky
Meksyk/ USA
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
114 min.
format:
2D NAP
15:00
Bilet
FAMILIJNE SPOTKANIA ARTETERAPEUTYCZE | Filmowe popołudnie dla dzieci: Reksiowa jesień
Polska
kategoria wiekowa:
G (general audiences).
czas trwania:
40 min.
format:
2D
16:00
Bilet
Rodzina w kinie: Nausicaä z Doliny Wiatru
reż.
Hayao Miyazaki
Japonia
kategoria wiekowa:
Od lat 10.
czas trwania:
116 min.
format:
2D NAP
18:30
Bilet
Rok z kinem Azji: Oldboy
reż.
Chan-wook Park
Korea Południowa
kategoria wiekowa:
18+.
czas trwania:
120 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
KF AMBASADA: Rok spokojnego słońca + spotkanie z Krzysztofem Zanussim
reż.
Krzysztof Zanussi
Polska, Niemcy, USA
kategoria wiekowa:
Od lat 15.
czas trwania:
105 min.
format:
2D
18:00
Bilet
Krótka Historia Polskiego Kina: Krzyk
reż.
Barbara Sass
Polska
czas trwania:
88 min.
format:
2D
17:00
Bilet
Tosca – retransmisja z Opery Wrocławskiej [2024]
reż.
Michael Gieleta
Polska 2024
czas trwania:
150 min.
format:
polskie
18:00
Bilet
Modowy Klub Filmowy: Love Story
reż.
Arthur Hiller
USA
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
99 min.
format:
2D NAP
18:00
Bilet
Lekcje filmowe: Czas apokalipsy: wersja reżyserska
reż.
Francis Ford Coppola
USA 1979
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
183 min.
format:
2D NAP
19:00
Bilet
Najlepsze z najgorszych: Śmiertelne spa
reż.
Michael Fischa
USA 1989
kategoria wiekowa:
Od lat 16.
czas trwania:
88 min.
format:
2D NAP
18:30
Bilet
Złote Gody: Ziemia obiecana
reż.
Andrzej Wajda
Polska 1974
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
179 min.
format:
2D
18:30
Bilet
Złote Gody: Emmanuelle
reż.
Just Jaeckin
Francja
kategoria wiekowa:
R (restricted).
czas trwania:
95 min.
format:
2D LEKT
18:00
Bilet
Lekcje filmowe: Moonage Daydream
reż.
Brett Morgen
USA
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
135 min.
format:
2D NAP
19:00
Bilet
SKOCZ DO KINA – Festiwal filmów rowerowych
Polska 2024
kategoria wiekowa:
Od lat 12.
czas trwania:
180 min.
format:
2D
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Ostatniej nocy w Soho
Last Night in Soho
Kraj, rok:
W. Brytania, 2021
Gatunek:
horror
Reżyseria:
Edgar Wright
Producent:
Complete Fiction, Film4, Focus Features International (FFI), Working Title Films
Obsada:
Thomasin McKenzie, Anya Taylor-Joy, Matt Smith, Diana Rigg, Terence Stamp
Czas trwania:
117 min.
Wydarzenie archiwalne
Opis
OSTATNIEJ NOCY W SOHO, długo oczekiwany nowy film Edgara Wrighta, ma wszystko to, za co reżyser zyskał sobie przydomek „kultowy”, a mianowicie miks komedii z bardziej nerwowymi gatunkami i miłość do popkultury. Ponadto zawiera kilka innych ulubionych tematów reżysera, w tym londyńskie życie w latach 60. i podejrzane puby.
Jednocześnie, to nie tylko film inny od poprzednich filmów reżysera, to film inny od wszystkich w ogóle. To odurzające dzieło wyrywające się z każdej szufladki. Bo Edgar Wright to jeden z najbardziej oryginalnych współczesnych reżyserów, znanyz fi ilmów takich jak „Baby Driver”, „Scott Pilgrim kontra świat”, „Hot Fuzz – Ostre psy” i oczywiście kultowego „Wysyp żywych trupów”, wziął na warsztat pozornie czarującą i intrygującą erę lat 60. w modnym Londynie i zamienił ją w mroczny obraz napędzany - jak zawsze u tego reżysera - przez zabójczy wybór piosenek.
Co odróżnia OSTATNIEJ NOCY W SOHO od innych filmów Wrighta to również fakt, że jest to film o kobiecie, a w zasadzie dwóch.
Wychowywana przez babkę, która nauczyła ją kochać muzykę i styl Londynu lat 60., Ellie (Thomasin McKenzie) zostaje przyjęta do szkoły mody w centrum Londynu. To spełnienie jej marzeń. Zamiast akademika wynajmuje pokój na piętrze w rozpadającym się domu należącym do surowej pani Collins (Diana Rigg). Pokój tak bardzo przypomina minione czasy, że kiedy Ellie zasypia, wydaje jej się, że jest w londyńskiej dzielnicy Soho w latach sześćdziesiątych. W tej przeszłości wizje Ellie krążą wokół Sandy (Anya-Taylor Joy), pewnej siebie blondynki, która przyjechała do Londynu, by zaistnieć jako piosenkarka. Podróże w czasie zaczynają przybierać mroczny obrót i Ellie przestaje rozpoznawać co jest jawą, a co snem.
W dwie główne bohaterki wcielają się Thomasin McKenzie (Jojo Rabbit, Zatrzyj ślady) i Anya Taylor-Joy (Gambit królowej). To dwa najgorętsze kobiece nazwiska młodego pokolenia. Utalentowane, charyzmatyczne, przyciągające wzrok, a przy tym próbujące sił w najróżniejszych projektach.
Na nich obsada się nie kończy. Na drugim planie zobaczymy Matta Smitha (Doktor Who, Crown) i Dianę Rigg (Gra o tron, Rewolwer i melonik, W tajnej służbie jej królewskiej mości), dla której była to niestety ostatnia rola.
OSTATNIEJ NOCY W SOHO ma swoją premierę na tegorocznym Festiwalu w Wenecji, gdzie został okrzyknięty jedną z najważniejszych premier tej jesieni.
W zwiastunie filmu piosenkę Downtown Petuli Clark wykonuje sama Anya Taylor-Joy!
UWAGA! Film „Ostatniej nocy w Soho” zawiera kilka sekwencji z dynamicznymi efektami świetlnymi, które mogą oddziaływać na widzów z epilepsją fotogenną lub innymi uczuleniami na światło.
Jednocześnie, to nie tylko film inny od poprzednich filmów reżysera, to film inny od wszystkich w ogóle. To odurzające dzieło wyrywające się z każdej szufladki. Bo Edgar Wright to jeden z najbardziej oryginalnych współczesnych reżyserów, znanyz fi ilmów takich jak „Baby Driver”, „Scott Pilgrim kontra świat”, „Hot Fuzz – Ostre psy” i oczywiście kultowego „Wysyp żywych trupów”, wziął na warsztat pozornie czarującą i intrygującą erę lat 60. w modnym Londynie i zamienił ją w mroczny obraz napędzany - jak zawsze u tego reżysera - przez zabójczy wybór piosenek.
Co odróżnia OSTATNIEJ NOCY W SOHO od innych filmów Wrighta to również fakt, że jest to film o kobiecie, a w zasadzie dwóch.
Wychowywana przez babkę, która nauczyła ją kochać muzykę i styl Londynu lat 60., Ellie (Thomasin McKenzie) zostaje przyjęta do szkoły mody w centrum Londynu. To spełnienie jej marzeń. Zamiast akademika wynajmuje pokój na piętrze w rozpadającym się domu należącym do surowej pani Collins (Diana Rigg). Pokój tak bardzo przypomina minione czasy, że kiedy Ellie zasypia, wydaje jej się, że jest w londyńskiej dzielnicy Soho w latach sześćdziesiątych. W tej przeszłości wizje Ellie krążą wokół Sandy (Anya-Taylor Joy), pewnej siebie blondynki, która przyjechała do Londynu, by zaistnieć jako piosenkarka. Podróże w czasie zaczynają przybierać mroczny obrót i Ellie przestaje rozpoznawać co jest jawą, a co snem.
W dwie główne bohaterki wcielają się Thomasin McKenzie (Jojo Rabbit, Zatrzyj ślady) i Anya Taylor-Joy (Gambit królowej). To dwa najgorętsze kobiece nazwiska młodego pokolenia. Utalentowane, charyzmatyczne, przyciągające wzrok, a przy tym próbujące sił w najróżniejszych projektach.
Na nich obsada się nie kończy. Na drugim planie zobaczymy Matta Smitha (Doktor Who, Crown) i Dianę Rigg (Gra o tron, Rewolwer i melonik, W tajnej służbie jej królewskiej mości), dla której była to niestety ostatnia rola.
OSTATNIEJ NOCY W SOHO ma swoją premierę na tegorocznym Festiwalu w Wenecji, gdzie został okrzyknięty jedną z najważniejszych premier tej jesieni.
W zwiastunie filmu piosenkę Downtown Petuli Clark wykonuje sama Anya Taylor-Joy!
UWAGA! Film „Ostatniej nocy w Soho” zawiera kilka sekwencji z dynamicznymi efektami świetlnymi, które mogą oddziaływać na widzów z epilepsją fotogenną lub innymi uczuleniami na światło.
Nasze wydarzenia
20.10
15:00
FAMILIJNE SPOTKANIA ARTETERAPEUTYCZE | Filmowe popołudnie dla dzieci: Reksiowa jesień
22.10
18:00
KF AMBASADA: Rok spokojnego słońca + spotkanie z Krzysztofem Zanussim
Klub Filmowy Ambasada
21.11
18:00
Lekcje filmowe: Moonage Daydream
LEKCJE FILMOWE, czyli jak czytać kino
14.01
18:00
Lekcje filmowe: Obcy. Ósmy pasażer Nostromo
LEKCJE FILMOWE, czyli jak czytać kino