Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Simona Kossak
Simona Kossak
Trefliki ratują święta
Kina i Yuk
Naturalna dzikość serca
Prawdziwy ból
Prawdziwy ból
Trefliki ratują święta
Trzy kilometry do końca świata
Pod skórą
Minghun
Simona Kossak
Rodzina w kinie: Nausicaä z Doliny Wiatru + warsztaty kamishibai
Naturalna dzikość serca
Prawdziwy ból
Minghun
Zła nie ma
Trzy kilometry do końca świata
Mój sąsiad Totoro (napisy)
Prawdziwy ból
Simona Kossak
Trzy kilometry do końca świata
Prawdziwy ból
Simona Kossak
Prawdziwy ból
Trzy kilometry do końca świata
Mój sąsiad Totoro (napisy)
Konklawe
Prawdziwy ból
Pod skórą
Trzy kilometry do końca świata
Władca pierścieni: Wojna Rohirrimów
Trefliki ratują święta
PRZEDPREMIERA: Flow
Kina i Yuk
Rodzina w kinie: Razem na świecie. Święto krótkiego kina.
PRZEDPREMIERA: Here. Poza czasem.
W pokoju obok
W pokoju obok
PRZEDPREMIERA: Babygirl
PRZEDPREMIERA: Flow
Konklawe
Minghun
Trzy kilometry do końca świata
PO ZACHODZIE SŁOŃCA: Zła nie ma
Simona Kossak
Zła nie ma
Kina i Yuk
Minghun
Konklawe
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Czy radość może rosnąć jak grzyby po deszczu? + FAMILIJNE SPOTKANIA ARTETERAPEUTYCZNE
Zła nie ma
Trzy kilometry do końca świata
Minghun
Historia na ekranie: Żeby nie było śladów
Simona Kossak
Minghun
Zła nie ma
Zła nie ma
Minghun
Konklawe
PORA DLA SENIORA: Here. Poza czasem.
Konklawe
Simona Kossak
Minghun
Zła nie ma
Simona Kossak
Zła nie ma
Minghun
Miasto nauki. Tydzień człowieka: Człowiek z żelaza
Andrea Bocelli. Wielki jubileusz 30-lecia występów | retransmisja koncertu [sezon 2024-25]
„Władca pierścieni: Wojna Rohirrimów” z prelekcją tolkienistów
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: LOT W KOSMOS.
PRZEDPREMIERA: Flow
Simona Kossak – seans dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Zimowe Harce
Dziadek do orzechów i Król myszy [P. Czajkowski] | sezon 2024-25
Najlepsze z najgorszych: Wizyta Świętego Mikołaja
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
FILMOWE POPOŁUDNIE DLA DZIECI: Śladami Yeti
Andrea Bocelli. Wielki jubileusz 30-lecia występów | retransmisja koncertu [sezon 2024-25]
Rok z kinem Azji: Siedmiu samurajów
PRZEDPREMIERA: Emilia Pérez
W pokoju obok
MODOWY KLUB FILMOWY: Panowie w cylindrach
Zakochany Sylwester z azjatyckim smaczkiem
PRZEDPREMIERA: Babygirl
Lekcje filmowe: Obcy. Ósmy pasażer Nostromo (wersja reżyserska)
Filmowe powtórki do matury: 1984
Rok z kinem Azji: Tetsuo: Człowiek z żelaza
Aktualny repertuar znajdziesz na Bilety24!
Staramy się przywrócić nasz repertuar tak szybko jak to tylko możliwe.
Aktualne seanse możesz znaleźć tutaj
Głos
Czternastu mężczyzn wstępuje do nowicjatu Zakonu Jezuitów. Są tam odcięci od świata przez dwa lata. To przysłowiowa pustynia, są bez pieniędzy, telefonów, dostępu do internetu, kontaktów ze znajomymi, poddawani różnym próbom. Przez ten czas muszą zmierzyć się z decyzją czy życie zakonne jest na pewno wyborem dla nich. I zostać na całe życie albo odejść. "Jak będziesz siedział w budzie, to będziesz widział owoce w codzienności." - mówi do nowicjuszy ich przełożony. Doskonałe zdjęcia pustyni Wojciecha Staronia („Ptaki śpiewają w Kigali”, „Plac Zbawiciela”) zakreślają symboliczny horyzont doświadczeń nowicjuszy, a refleksyjna muzyka Adama Bałdycha podkreśla medytacyjny rytm filmu.
NAGRODY:
Nagroda Główna Golden Alexander na Thessaloniki Film Festival, Saloniki - Grecja 2023
Najlepsze zdjęcia i najlepszy montaż na Krakowskim Festiwalu Filmowym, Kraków 2022
Wyróżnienie na Festiwalu Mediów Człowiek w zagrożeniu, Łódź 2022
GŁOSY PRASY:
„Głos" nie szuka taniej sensacji, fajerwerków, przebieranek i atrakcji — to niezwykle kameralny, intymny i skupiony dokument, niepozbawiony odrobiny humoru, ale też i chwil cięższych, bardziej refleksyjnych. Kamera śledzi bohaterów w nowicjacie, ale też przy posłudze w hospicjum (to chyba najbardziej poruszające i wzruszające sceny filmu).
Film, który powstał, wychodzi poza "religijną", "katolicką" przypowieść, ma raczej charakter uniwersalny. „Ja na pewno nie zrobiłam filmu o instytucji. Mam nadzieję, że zrobiłam film o wierze" — podsumowywała Dominika Montean-Pańków i dodawała: "Znajomy jogin, kiedy pokazałam mu »Głos«, stwierdził, że będzie go puszczać przed każdym zjazdem, ponieważ zgadza się z każdym słowem, które wypowiada ojciec magister. Myślę, że to film dla wierzących, niewierzących i będących w kryzysie wiary".
[onet.pl]
Film stawia parę pytań, ale raczej o to: jaka jest twoja droga duchowa? A może brakuje ci w życiu ciszy? Wiesz w jakim miejscu w życiu jesteś? A w jakim chciałbyś być? Myślę, że taki odbiór będzie częstszy i na to liczę, bo z takim zamiarem ten film był zrobiony, ale czy będzie wykorzystany w dyskusji, to już inna rzecz. Oddaję go widzom i do widzów on już należy.
[plus.dziennikpolski24.pl]