Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Jutro
Sobota
21.04
Niedziela
22.04
Poniedziałek
23.04
Wtorek
24.04
Środa
25.04
Czwartek
26.04
Piątek
27.04
Sobota
28.04
Niedziela
29.04
Poniedziałek
30.04
Wtorek
01.05
Środa
02.05
Czwartek
03.05
Piątek
06.05
Poniedziałek
07.05
Wtorek
08.05
Środa
09.05
Czwartek
10.05
Piątek
11.05
Sobota
12.05
Niedziela
17.05
Piątek
21.05
Wtorek
sala
Solaris
19:45
Bilet
2024. ROK Z KINEM AZJI: Duch
2024. ROK Z KINEM AZJI
reż.
Lee Hae-young
Korea Południowa, 2023
16:00
Bilet
Rodzina w kinie: Cudowny chłopak. Biały ptak
RODZINA W KINIE
reż.
Marc Forster
USA, 2023
20:30
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
16:00
Bilet
2024. ROK Z KINEM AZJI: Duch
2024. ROK Z KINEM AZJI
reż.
Lee Hae-young
Korea Południowa, 2023
20:00
Bilet
2024. ROK Z KINEM AZJI: Duch
2024. ROK Z KINEM AZJI
reż.
Lee Hae-young
Korea Południowa, 2023
14:00
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
16:15
Bilet
2024. ROK Z KINEM AZJI: Duch
2024. ROK Z KINEM AZJI
reż.
Lee Hae-young
Korea Południowa, 2023
20:30
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
18:00
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
sala
Nostromo
17:40
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
16:15
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
18:00
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
20:20
Bilet
2024. ROK Z KINEM AZJI: Duch
2024. ROK Z KINEM AZJI
reż.
Lee Hae-young
Korea Południowa, 2023
20:30
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
13:30
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
18:15
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
20:30
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
13:55
Bilet
Tajemniczy świat Arrietty (dwulektor)
2024. ROK Z KINEM AZJI
reż.
Hiromasa Yonebayashi
Japonia, 2010
15:45
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
16:00
Bilet
Rodzina w kinie: Kicia kocia w przedszkolu
RODZINA W KINIE
reż.
Marta Stróżycka
Polska, 2024
17:00
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
18:00
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
18:10
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
18:40
Bilet
Tajemniczy świat Arrietty (napisy)
2024. ROK Z KINEM AZJI
reż.
Hiromasa Yonebayashi
Japonia, 2010
16:10
Bilet
Tajemniczy świat Arrietty (dwulektor)
2024. ROK Z KINEM AZJI
reż.
Hiromasa Yonebayashi
Japonia, 2010
20:30
Bilet
Back to Black. Historia Amy Winehouse
reż.
Sam Taylor-Johnson
Wielka Brytania, USA, Francja, 2024
18:00
Bilet
LEKCJE FILMOWE: Tylko kochankowie przeżyją
LEKCJE FILMOWE, czyli jak czytać kino
reż.
Jim Jarmusch
Francja/Niemcy/USA/W.Brytania/Cypr, 2013
11:00
Bilet
PORA DLA SENIORA: Bękart
Pora Dla Seniora
reż.
Nikolaj Arcel
Dania, Szwecja, Niemcy, 2023
18:00
Bilet
MODOWY KLUB FILMOWY: Okno na podwórze
MODOWY KLUB FILMOWY
reż.
Alfred Hitchcock
USA, 1954
20:20
Bilet
Spirited Away: W krainie bogów (napisy)
2024. ROK Z KINEM AZJI
reż.
Hayao Miyazaki
Japonia, 2001
15:40
Bilet
Spirited Away: W krainie bogów (dubbing)
2024. ROK Z KINEM AZJI
reż.
Hayao Miyazaki
Japonia, 2001
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
UPS...
W wybranym dniu brak seansów w tej sali.
My dwie
Deux
Kraj, rok:
Francja, Luksemburg, Belgia, 2019
Gatunek:
komediodramat
Reżyseria:
Filippo Meneghetti
Producent:
Artémis Productions, Paprika Films
Obsada:
Barbara Sukowa, Martine Chevallier, Léa Drucker, Jérôme Varanfrain
Czas trwania:
95 min.
Wydarzenie archiwalne
Opis
Nina (Barbara Sukowa) i Madeleine (Martine Chevallier) są na emeryturze. Przez ostatnie kilka dekad ukrywały swoją miłość i nawet ich najbliżsi są przekonani, że są dla siebie tylko sąsiadkami. Nina uważa jednak, że w dzisiejszych czasach nikt nie będzie zwracał na nie uwagi. Namawia Madeleine, żeby wyjechały do Rzymu i zamieszkały w końcu razem. Madeleine jest skłonna powiedzieć o ich związku i planach swojej córce (Lea Drucker), jednak wypadki potoczą się w zupełnie nieprzewidziany sposób.
„My dwie” to wyciskająca łzy historia pięknej miłości, gdzie dramatyczne wydarzenia przeplatają się z dobrym humorem. Pełnometrażowy debiut reżyserski Filippo Meneghettiego prezentowany był na Festiwalu Filmowym w Toronto i został francuskim kandydatem do Oscara.
Reżyser Filippo Meneghetti o filmie:
Barbara Sukowa i Martine Chevallier zaangażowały się w projekt na bardzo wczesnym etapie, co pozwoliło nam niejako skroić te bohaterki pod nie. Chciałem, żeby Nina i Madeleine były grane przez aktorki, które czują się komfortowo ze swoim wiekiem, emanują siłą. Nie chciałem by widzowie postrzegali je jako ofiary, ale jak bohaterki walczące o swoją miłość.
Film opowiada historię walki i pasji, która jest zarazem pełna uporu i czuła. Ale ta walka jest również sposobem na zgłębienie problemów, które mnie fascynują. W jaki sposób spojrzenie innych wpływa na nasze działania? Jaki wewnętrzny konflikt narasta wewnątrz nas w obliczu takiej cenzury? Przeszkody, które stoją na drodze doprowadzają Ninę i Madeleine do ekstremalnych zachowań. Nie chciałem, żebyśmy im współczuli. Podobnie - nie chciałem, żeby Anne, córka Madeleine, była postrzegana jako oprawczyni. Dlatego właśnie idealna do tej roli wydała mi się Léa Drucker. Nadaje postaci wrażliwości i zmusza publiczność do empatyzowania z jej bohaterką. Anne jest niesamowicie kochającą córką, która zawsze podziwiała swoją matkę. Zrobiłaby dla niej wszystko, ale jest wstrząśnięta, kiedy dowiaduje się o tym, w jakim kłamstwie żyła Madeleine. To wyjaśnia jej reakcję - każda postać ma swoje jasne i ciemne strony.
„My dwie” to wyciskająca łzy historia pięknej miłości, gdzie dramatyczne wydarzenia przeplatają się z dobrym humorem. Pełnometrażowy debiut reżyserski Filippo Meneghettiego prezentowany był na Festiwalu Filmowym w Toronto i został francuskim kandydatem do Oscara.
Reżyser Filippo Meneghetti o filmie:
Barbara Sukowa i Martine Chevallier zaangażowały się w projekt na bardzo wczesnym etapie, co pozwoliło nam niejako skroić te bohaterki pod nie. Chciałem, żeby Nina i Madeleine były grane przez aktorki, które czują się komfortowo ze swoim wiekiem, emanują siłą. Nie chciałem by widzowie postrzegali je jako ofiary, ale jak bohaterki walczące o swoją miłość.
Film opowiada historię walki i pasji, która jest zarazem pełna uporu i czuła. Ale ta walka jest również sposobem na zgłębienie problemów, które mnie fascynują. W jaki sposób spojrzenie innych wpływa na nasze działania? Jaki wewnętrzny konflikt narasta wewnątrz nas w obliczu takiej cenzury? Przeszkody, które stoją na drodze doprowadzają Ninę i Madeleine do ekstremalnych zachowań. Nie chciałem, żebyśmy im współczuli. Podobnie - nie chciałem, żeby Anne, córka Madeleine, była postrzegana jako oprawczyni. Dlatego właśnie idealna do tej roli wydała mi się Léa Drucker. Nadaje postaci wrażliwości i zmusza publiczność do empatyzowania z jej bohaterką. Anne jest niesamowicie kochającą córką, która zawsze podziwiała swoją matkę. Zrobiłaby dla niej wszystko, ale jest wstrząśnięta, kiedy dowiaduje się o tym, w jakim kłamstwie żyła Madeleine. To wyjaśnia jej reakcję - każda postać ma swoje jasne i ciemne strony.